kom sprinten danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Willems heeft zich ook niet echt ingehouden of wel. Lijkt 20 kilo zwaarder.
Elke dag Burger Kingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
DIT IS MIJN CLUB MIJN IDEAALquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef JanCees het volgende:
AJAAAAX AMSTERDAMMMMMM JALALALALALALAAAAAAA
BRUUR VAN ZEEFUIK OFWAquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij's zwart. KFC dus.quote:
Willems, Willems, je moeder bakt te vet. Willems, Willems, ga nu eens zonder eten naar bed. JALALALALAAAAA!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
waar komen joden toch vandaan israel hier vandaan wonen daar ook superjoden ja daar wonen superjoden vinden joden voetbalfijn als ze maar voor ajax zijn
jalalallaal
nee was andere geneugden van het leven aan het kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.
Veel gemist dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was andere geneugden van het leven aan het kijken
zoals feyenoord
Wat is sms?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie sms'en naar als1team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |