SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm, das wel bummer.quote:
Alleen zondagavond gaat het echt over TVquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
TVSC... ik kijk bijna geen TV, da's daar ga je me nooit vinden.
gaat 99% van de tijd niet eens over tvquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
Sowieso is jou SBS vast anders dan die van ons.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel bummer.
ik heb motorhead op WOA gezien (begin augustus) maar lemmy heeft het op
Ik kom wel eens lurken, maar ben nog maar weinig op Fok!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jammer. Is gezellig daar't is een beetje de underdog van alle SC's.
We hebben hier ook SBS-achtige kanalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso is jou SBS vast anders dan die van ons.
Morgen ben je wel vrij toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
De klote wekker om 5 uur en een fles rosé zijn niet top samen
Oke oke! Gezelligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wel eens lurken, maar ben nog maar weinig op Fok!
mooi toch? zo laten anders komen er bagger users..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jammer. Is gezellig daar't is een beetje de underdog van alle SC's.
Zie je....Alzheimer tast alleen mijn korte termijngeheugen aanquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer had ik nog aangevraagd voor de stringshow
Ja gelukkig wel, het is echt zo drukquote:
Hoop jequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mooi toch? zo laten anders komen er bagger users..
Nou...dan blijf ik voortaan wel weg hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mooi toch? zo laten anders komen er bagger users..
quote:
er zijn al dj uccie fans in tvscquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...dan blijf ik voortaan wel weg hoor
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...dan blijf ik voortaan wel weg hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
Oeh, ik dacht ik doe R49 weer eens aan en hoor Therapy
Hoiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn al dj uccie fans in tvsc
Ach ja, verzuipen in het werk is soms ook zo lekker makkelijk. Dan denk je verder gewoon even niet aan bepaalde dingen. Maar die andere dingen zijn dan inderdaad eigenlijk net iets teveel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, het is echt zo druk
Wel lekker voor de overuurtjes, maar thuis klussen erbij is dan niet echt handig, maar je kent me
quote:
Ik doe tegenwoordig aan inademen en loslaten, had ik jaren geleden moeten doen, wat een heerlijk levenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, verzuipen in het werk is soms ook zo lekker makkelijk. Dan denk je verder gewoon even niet aan bepaalde dingen. Maar die andere dingen zijn dan inderdaad eigenlijk net iets teveel.
Helemaal niet herkenbaar.
Hoestie?quote:
Moe, drukke week gehad. Maar verder uitstekend.quote:
Zelfde welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moe, drukke week gehad. Maar verder uitstekend.
Met jou?
waarom die combinatie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef Kally het volgende:
De klote wekker om 5 uur en een fles rosé zijn niet top samen
tjah, ik kan er weinig anders van maken. het klonk vrij bagger op WOAquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]Die heb ik heel even heel erg vanuit de verte gezien op Wâldrock.
Had ik even zin in.quote:
Ja dat vind mijn baas wat minder denk ik. En bedenk me ineens dat ik afgelopen nacht wel 3 hele uurtjes slaap heb gehad, dus had beter van de drank af kunnen blijven nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom die combinatie?
gooi die wekker 't raam uit
chefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
ja, en de 2e nacht er achteraan is vaak wel een succesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vind mijn baas wat minder denk ik. En bedenk me ineens dat ik afgelopen nacht wel 3 hele uurtjes slaap heb gehad, dus had beter van de drank af kunnen blijven nu
mooi henige muziekquote:
Ik kwam mijn eerste radio49 post tegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
Baasquote:
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en de 2e nacht er achteraan is vaak wel een succes
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakker
Ucciequote:
Uccie natuurlijkquote:
hoe is het d'r mee?quote:
Nee die zwarte met strass doet het nog goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
en toen heb je die maar besteld?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zwarte met strass doet het nog goed
Maar wel zwaar de slappe lach gehad
Wait, whut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakker
Ik ookquote:
Het ging over een verjaardagskadootjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat wil wel met zo'n onderwerp
Nee, maar hij gaat op het lijstje voor een show in de toekomst. Ik heb eigenlijk niets van Sliknotquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Uccie heb je ook de nieuwe van Slipknot, The negative one?
Dat is een heel ander lijstje dan wat ik gekregen hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Het ging over een verjaardagskadootje
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat op het lijstje voor een show in de toekomst. Ik heb eigenlijk niets van Sliknot
Ik heb ook Thunderdome 1 t.m 8mln...voor de verzoekjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is een heel ander lijstje dan wat ik gekregen heb
loopt al snel in de 1000den euros per dag, maar we hebben veel aan reclameinkomstenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Wat kost het eigenlijk om radio49 online te houden? Of is dat geheim?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebben
Doe dat ene boenk boenk nummer dan maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook Thunderdome 1 t.m 8mln...voor de verzoekjes
Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens hè. En verder :quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moe, drukke week gehad. Maar verder uitstekend.
Met jou?
Paars gepunte afbeeldingen en spontaan komen, uh huh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit kwam spontaan, ik vroeg een bon van Livera
Oh die....nee die staat op 8.000.001quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe dat ene boenk boenk nummer dan maar.
Maak ik het zo een beetje goedquote:
Heb ik een extra glasverzekering nodig?quote:
Het was tekst, geen afbeeldingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paars gepunte afbeeldingen en spontaan komen, uh huh...
mijn ramen zijn tijdens black hole sun al allemaal vervangen met plasticquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik een extra glasverzekering nodig?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
loopt al snel in de 1000den euros per dag, maar we hebben veel aan reclameinkomsten
ja, nog steeds druk met van alles en nog wat, maar we gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier te weinig merk ik al.
[..]
Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens hè. En verder :
[..]
Het nare is dat ze ook van Boybands houdt, verder is ze wel vreselijk lief, mooi en de beste vriendin evahhhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag de muziekkeuze van deze mevrouw wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |