Oh en er wordt nu een ander nummer gedraaid, dus je hebt de tijd. Ik sta wel weer reserve.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik probeer het tot 12 uur, maar ik moet nu nog even 3 minuutjes hebben
joa.. ik is cool en alles.... want live gehoord.. en tweet enzowquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb dat gezien, want tweet van jou
eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef mr-green het volgende:
dit vind ik wel een heel tof nummer
gewoon het Engels en Nederlands door elkaar
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
Helleuj nieuwen dj en welkomquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
welkom Erikquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
ik zou maar gewoon tot 12 uur gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
Ik neem het wel ff over tot Faye zegt dat ze klaarstaat.
Neem het maar over tot 12, ik faalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
Ik neem het wel ff over tot Faye zegt dat ze klaarstaat.
quote:
carool..quote:
Dat komt misschien omdat ik even back-up heb gedaanquote:
Eeej meisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carool..
check den gitaarpic van green.. stukkie naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |