Hoi jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef YokiKater het volgende:
Jeuj! Toch nog op tijd om naar DJ Uccie te luisteren.
Whehehe!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is een mod die dreigt mij steeds een note te geven, zodat die 0 weg is
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook goed live..
ja dit is een verkapt ik heb soundgaden live gezien post
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Watertornado het volgende:
Pfoe, ik ga eens slapen. Dankjewel Uccie!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Watertornado het volgende:
Toppiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als ik mijn instellingen van VDJ weer in orde krijg. Krijg nu constant foutmeldingen als ik in probeer te loggen op een gereserveerd tijdstip.
Jep, een laat en dronken momentjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, jij bent dinges uit utopia sc![]()
hallo
slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Watertornado het volgende:
meeste concerten zijn vrij prijzigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gezien. ik zal er niet snel heen gaan als concert zijnde. als ik naar een concert heen ga, dan wordt het metal of een gouwe ouwe.
helaas is die laatste categorie altijd zo duur.
Nee, gewoon hoog niveau Uccie...as usual.quote:
nuchter zou ik me niet in utopia sc begevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, een laat en dronken momentjeAll alone on Fok
Ikke!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Is er iemand hier die ook draait met VDJ?
Ik wacht op la hysteriaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon hoog niveau Uccie...as usual.
Onder invloed ook niet....dat gaan ze tegen je gebruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter zou ik me niet in utopia sc begeven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon hoog niveau Uccie...as usual.
Er is nog niets stukquote:
daarom, ik ben nooit in utopia sc geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onder invloed ook niet....dat gaan ze tegen je gebruiken.
Ja schop er dan even tegenquote:
Ik hanteer nog steeds de regel: geen utopio geschuim in de SC!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pff, dat was AC/DC toen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meeste concerten zijn vrij prijzig![]()
soundgarden was ook rond de 60 euro
Utopia sc is wel gezelligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een dinerquote:Motorhead - Standing
Details: Motorhead
SSE Arena, Wembley, London
Sat 8 Nov 2014, 19:00
Section
TICKET
Description
Price Level 1
Unreserved Standing
Incl. 1.00 Facility Fee
Type
Full Price Ticket
Ticket Price
£45.75 x 1
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Kally het volgende:
Oh Uc, ik heb een collega die past in je paddenstoel, de zijne is tegenwoordig met uitbouw en alles
Eten is zooooo jaren '80quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een diner
In welke SC hoor jij "thuis"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zal alle sc's wel kennen omdat je je show aan het uithoeren bent
Ik plaatste alleen in SC's waar ik al vanaf het begin kom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zal alle sc's wel kennen omdat je je show aan het uithoeren bent
Ik stuur je de foto nu toe, van zijn huis danquote:
ben je er eerder geweest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een diner
Wa's da?quote:
Privénummer....ander zit ergens in een tas in een andere kamer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je de foto nu toe, van zijn huis dan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je er eerder geweest?
dan zou ik het niet doen en dat in je geheugen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |