Er is nog niets stukquote:
daarom, ik ben nooit in utopia sc geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onder invloed ook niet....dat gaan ze tegen je gebruiken.
Ja schop er dan even tegenquote:
Ik hanteer nog steeds de regel: geen utopio geschuim in de SC!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter zou ik me niet in utopia sc begeven
pff, dat was AC/DC toen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meeste concerten zijn vrij prijzig![]()
soundgarden was ook rond de 60 euro
Utopia sc is wel gezelligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter zou ik me niet in utopia sc begeven
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een dinerquote:Motorhead - Standing
Details: Motorhead
SSE Arena, Wembley, London
Sat 8 Nov 2014, 19:00
Section
TICKET
Description
Price Level 1
Unreserved Standing
Incl. 1.00 Facility Fee
Type
Full Price Ticket
Ticket Price
£45.75 x 1
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Kally het volgende:
Oh Uc, ik heb een collega die past in je paddenstoel, de zijne is tegenwoordig met uitbouw en alles
Eten is zooooo jaren '80quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een diner
In welke SC hoor jij "thuis"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zal alle sc's wel kennen omdat je je show aan het uithoeren bent
Ik plaatste alleen in SC's waar ik al vanaf het begin kom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zal alle sc's wel kennen omdat je je show aan het uithoeren bent
Ik stuur je de foto nu toe, van zijn huis danquote:
ben je er eerder geweest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beweging van de koop knop af, maar volgens mij heb ik dan net een diner
Wa's da?quote:
Privénummer....ander zit ergens in een tas in een andere kamer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je de foto nu toe, van zijn huis dan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je er eerder geweest?
dan zou ik het niet doen en dat in je geheugen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |