tjah, ik kan er weinig anders van maken. het klonk vrij bagger op WOAquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]Die heb ik heel even heel erg vanuit de verte gezien op Wâldrock.
Had ik even zin in.quote:
Ja dat vind mijn baas wat minder denk ik. En bedenk me ineens dat ik afgelopen nacht wel 3 hele uurtjes slaap heb gehad, dus had beter van de drank af kunnen blijven nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom die combinatie?
gooi die wekker 't raam uit
chefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
Oeh, ik dacht ik doe R49 weer eens aan en hoor Therapy
ja, en de 2e nacht er achteraan is vaak wel een succesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vind mijn baas wat minder denk ik. En bedenk me ineens dat ik afgelopen nacht wel 3 hele uurtjes slaap heb gehad, dus had beter van de drank af kunnen blijven nu
mooi henige muziekquote:
Ik kwam mijn eerste radio49 post tegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
Baasquote:
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en de 2e nacht er achteraan is vaak wel een succes
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakker
Ucciequote:
Uccie natuurlijkquote:
hoe is het d'r mee?quote:
Nee die zwarte met strass doet het nog goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
en toen heb je die maar besteld?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zwarte met strass doet het nog goed
Maar wel zwaar de slappe lach gehad
Wait, whut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging vroeg slapen gisteren, maar kreeg appjes over paarse dildo's met parels en was toen weer klaarwakker
Ik ookquote:
Het ging over een verjaardagskadootjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat wil wel met zo'n onderwerp
Nee, maar hij gaat op het lijstje voor een show in de toekomst. Ik heb eigenlijk niets van Sliknotquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Uccie heb je ook de nieuwe van Slipknot, The negative one?
Dat is een heel ander lijstje dan wat ik gekregen hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Het ging over een verjaardagskadootje
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat op het lijstje voor een show in de toekomst. Ik heb eigenlijk niets van Sliknot
Ik heb ook Thunderdome 1 t.m 8mln...voor de verzoekjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is een heel ander lijstje dan wat ik gekregen heb
loopt al snel in de 1000den euros per dag, maar we hebben veel aan reclameinkomstenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Wat kost het eigenlijk om radio49 online te houden? Of is dat geheim?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is Slipknot, en da wil jij ook niet hebben
Doe dat ene boenk boenk nummer dan maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook Thunderdome 1 t.m 8mln...voor de verzoekjes
Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens hč. En verder :quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moe, drukke week gehad. Maar verder uitstekend.
Met jou?
Paars gepunte afbeeldingen en spontaan komen, uh huh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit kwam spontaan, ik vroeg een bon van Livera
Oh die....nee die staat op 8.000.001quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe dat ene boenk boenk nummer dan maar.
Maak ik het zo een beetje goedquote:
Heb ik een extra glasverzekering nodig?quote:
Het was tekst, geen afbeeldingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paars gepunte afbeeldingen en spontaan komen, uh huh...
mijn ramen zijn tijdens black hole sun al allemaal vervangen met plasticquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik een extra glasverzekering nodig?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
loopt al snel in de 1000den euros per dag, maar we hebben veel aan reclameinkomsten
ja, nog steeds druk met van alles en nog wat, maar we gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier te weinig merk ik al.
[..]
Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens hč. En verder :
[..]
Het nare is dat ze ook van Boybands houdt, verder is ze wel vreselijk lief, mooi en de beste vriendin evahhhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag de muziekkeuze van deze mevrouw wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |