dealquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil mijn guilty pleasue wel insturen, mits hij niet wordt afgekapt
Ik vind dit een uitermate goed moment.quote:
Mag ik een fles koelvloeistof?quote:
JIjquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter aan het bier kan.
Ik heb ontspannende thee gezet, leek me ook wel handig!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit een uitermate goed moment.
Ook al op, maar ik switch toch maar ff naar iets verstandigers!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter aan het bier kan.
Whisky?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ontspannende thee gezet, leek me ook wel handig!
[..]
Ook al op, maar ik switch toch maar ff naar iets verstandigers!
Spriritus of terpentine, koelvloeistof heb ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet in huis.Al een aardige tijd niet meer. Ik was er iets te dol op, zeg maar!
Ik hoor die aids bijna dagelijks aan, dus gelieve die kotssmiley weg te halen.quote:
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
Beter draai je Dolly wel helemaal....anders is het heiligschennis
Ga je hem billenkoek geven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
Beter draai je Dolly wel helemaal....anders is het heiligschennis
Nee gewoon nooit meer luisteren, lijkt me voldoende impact geven.quote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Grapje weet je toch dit nummer is goud
Hahahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben er!
Hahahaha was dit al gepost ergens?!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben er!
Hahahaha was dit al gepost ergens?!
Whehe hoiquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op/bij vrouwen.
23:00 sharp kan je. Voordeel van het nieuwe systeemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Nee handig eindigen met hardstyle....mag ik een go dan straks in het topic, want ik ga die tyfusherrie echt niet luisteren.
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Nee handig eindigen met hardstyle....mag ik een go dan straks in het topic, want ik ga die tyfusherrie echt niet luisteren.
Ja roep die er maar bij, wie weet helpt hetquote:
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23:00 sharp kan je. Voordeel van het nieuwe systeem
Leg het boek weg dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Kally het volgende:
Het valt ook niet mee fappen en lezen tegelijk.
Wat voor genres draai jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Pc/laptop toch wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Ja sorry, het is te geil gewoon.quote:
Veel Dollyquote:
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.quote:
Ik vind alleen Jolene leukquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.
Ookquote:
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.quote:
Draai jij nou maar gewoon waar je zin in hebt, altijd goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.
Het is vanavond veiligquote:
Omdat veel verzoekjes en weinig tijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
Minder praten dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Nee daar komen de verzoekjes vandaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Ah het Amsterdamse nachtleven onveilig makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!
Ik tune 11 uur weer inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Krijgen we nu deze aids te horen?
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Ik hoop veel gitaar muziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.
Ja het enthousiasme is wel zeer duidelijk te merken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
+1quote:
is mix jeweetzellufquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.
Wel op de Uccie manier hèquote:
Gelukkig welquote:
gitaarmuziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |