Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
Minder praten dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Nee daar komen de verzoekjes vandaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Ah het Amsterdamse nachtleven onveilig makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!
Ik tune 11 uur weer inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Krijgen we nu deze aids te horen?
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Ik hoop veel gitaar muziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.
Ja het enthousiasme is wel zeer duidelijk te merken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
+1quote:
is mix jeweetzellufquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.
Wel op de Uccie manier hèquote:
Gelukkig welquote:
gitaarmuziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |