+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Nee handig eindigen met hardstyle....mag ik een go dan straks in het topic, want ik ga die tyfusherrie echt niet luisteren.
Ja roep die er maar bij, wie weet helpt hetquote:
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23:00 sharp kan je. Voordeel van het nieuwe systeem
Leg het boek weg dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Kally het volgende:
Het valt ook niet mee fappen en lezen tegelijk.
Wat voor genres draai jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Pc/laptop toch wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Ja sorry, het is te geil gewoon.quote:
Veel Dollyquote:
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.quote:
Ik vind alleen Jolene leukquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.
Ookquote:
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.quote:
Draai jij nou maar gewoon waar je zin in hebt, altijd goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.
Het is vanavond veiligquote:
Omdat veel verzoekjes en weinig tijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |