+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Nee handig eindigen met hardstyle....mag ik een go dan straks in het topic, want ik ga die tyfusherrie echt niet luisteren.
Ja roep die er maar bij, wie weet helpt hetquote:
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23:00 sharp kan je. Voordeel van het nieuwe systeem
Leg het boek weg dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef Kally het volgende:
Het valt ook niet mee fappen en lezen tegelijk.
Wat voor genres draai jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Pc/laptop toch wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat mijn klok goedloopt?
Ja sorry, het is te geil gewoon.quote:
Veel Dollyquote:
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.quote:
Ik vind alleen Jolene leukquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alles wat, waar ik zin in heb. Vanavond ga ik de gitaren eens opzoeken, aangezien we die de afgelopen 2 uur amper hebben gehoord.
Ookquote:
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.quote:
Draai jij nou maar gewoon waar je zin in hebt, altijd goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige die One Direction heeft gedraaid...en het nog leuk vond ook.
Het is vanavond veiligquote:
Omdat veel verzoekjes en weinig tijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden de nummers niet afgedraaid?
Minder praten dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat veel verzoekjes en weinig tijd
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Nee daar komen de verzoekjes vandaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat men er in andere topics negatief over doet, althans dat was de vorige keer zo.
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vanavond veilig![]()
Geen mevrouw piepbeest???
Ah het Amsterdamse nachtleven onveilig makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, die is ff op stap vanavond. Waarschijnlijk is ze er morgen wel weer!
Ik tune 11 uur weer inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Krijgen we nu deze aids te horen?
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Ik hoop veel gitaar muziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...ben zo benieuwd wat er dan komt.
Ja het enthousiasme is wel zeer duidelijk te merken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
+1quote:
is mix jeweetzellufquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het praten is leuk, maar soms moet je misschien keuzes maken in je verzoekjes en ze helemaal draaien.
Wel op de Uccie manier hèquote:
Gelukkig welquote:
gitaarmuziekquote:
Dat had ik er niet uitgehaald....en leer Nederlandsquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gitaarmuziek![]()
mijn verzoekje dat niet gedraaid is bewaar ik voor uccie's uurtje
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.
je snapt het niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voor
Precies, de presentatie is leuk, maar we moeten het wel ff centraal houden hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.
oke, even voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voor
Dit idd.quote:
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, even voor de duidelijkheid:
dan zorg je dat ze hier komen.
ik ga geen 100000000000+1 topics bij houden om de dj te begrijpen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schandaligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En DIT gedrag moeten we hier al HELEMAAL niet hebben!
quote:
Het is je niet helemaal duidelijk hoe deze radio werkt, da's duidelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komen
daarom lees ik het voor zodat je niet alle topics hoeft bij te houden
tjah, jij bent de djquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komen
daarom lees ik het voor zodat je niet alle topics hoeft bij te houden
huilie huiliequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je ook een kusje?quote:
maar je bent er weer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Kally het volgende:
Godver ik was ff zeiken, gaan we dit weer krijgen
Yup, tot ik weer ga zeikenquote:
Als je er pics van maakt wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Maar mag je hier posten dat je gaat poepen?
hahahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Studiotje het volgende:
Maar mag je hier posten dat je gaat poepen?
Wel de turd twister gebruiken voor een tof effect.quote:
en dan haak je af? stoere boiquote:
Ik heb zo'n ding die je er in steekt zodat je sterretjes uit je sterretje poeptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel de turd twister gebruiken voor een tof effect.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan haak je af? stoere boi
ik heb ooit een DM gehad van een drol nadat ik 'pics' zei in een poep topicquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een DM gehad van een drol nadat ik 'pics' zei in een poep topic
Daar vroeg je toch om?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
oepsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hem ook gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat ik ook daadwerkelijk een drol pic zou krijgen
Even testen.quote:
ook van je eigen?quote:
Die heb jij al eens gezienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even testen.
Ik zou graag pics van Kally zien.
Wat voor soort drol was het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat ik ook daadwerkelijk een drol pic zou krijgen
Details.quote:
Ik heb meestal type 3, jullie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor soort drol was het?
[ afbeelding ]
type 2 of 3, heb hem niet helemaal bestudeerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welk type valt moeilijk door te spoelen op een vlakspoel-wc?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik poep en niet op commando, en ik maak er geen foto's van google is your friend.quote:
haha. ik hoef niet per se poepfoto's te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik poep en niet op commando, en ik maak er geen foto's van google is your friend.
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welk type valt moeilijk door te spoelen op een vlakspoel-wc?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.
Ben ik blij dat ik dat niet hoef te horenquote:
ik heb wel eens zo'n flubberige gelegd waar de wc na 3 keer nog steeds heel weinig heeft weggespoeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Type 4 als hij dwars ligt, vooral als je er een type 6 overheen weet te leggen als fortification.
Yep, en vlinders en eenhoorns en regenbogenquote:
ik hoop voor hem niet door die vent met z'n hand van 12 kg.quote:
Ik heb altijd nummer 6quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oef, als een eenhoorn vast blijft hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, en vlinders en eenhoorns en regenbogen
Dat word met de paplepel ingegoten, die blijven niet hangen, jonguhhhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oef, als een eenhoorn vast blijft hangen
raar hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/3e van de luisteraars van een uur geleden is weg nu.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat word met de paplepel ingegoten, die blijven niet hangen, jonguhhhhh
Bedtijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/3e van de luisteraars van een uur geleden is weg nu.
Gaat dit weer 'bitchen' zoals afgelopen nacht worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
Fylax be like: Gebruikt jingles met 'Fylax Hardstyle Weekend' draait meer Hardcore dan Hardstyle
quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat dit weer 'bitchen' zoals afgelopen nacht worden?
My job is done for todayquote:
Zoek het woord bitchen eens op danquote:
Nope, toen kon ik het alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |