IS, het is IS.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brandend zand is geen guilty pleasure....dat is de ISIS onder de platen.
Ja voor een ouwe rot in het topic als jij is het wel ff schrikken he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Maillard het volgende:
Wat moeten al die nieuwelingen in dit topic?
IS dan....die randdebielen met zwaarden daar in die brandend zandbak.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is hier nou de nieuweling
Soms, heel soms weet ik wanneer ik mijn mond moet houden, dit is er 1 van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]het beessie overleeft shows van Vout, maar wordt suïcidaal bij Fylax?
En bij jou in de stadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
IS dan....die randdebielen met zwaarden daar in die brandend zandbak.
Ik ben hier eigenlijk alleen als Fylax draaitquote:
Hé, da's een handige lijn, heb je zeker alleen voor mods hè?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij klagen niet hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk alleen als Fylax draaitSorry voor de andere DJ's, maar ik ben niet met hun shows bekend
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms, heel soms weet ik wanneer ik mijn mond moet houden, dit is er 1 van.
Helaas welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, da's een handige lijn, heb je zeker alleen voor mods hè?
daar wordt het toch niks anders vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
Als jullie nou eens ff met verzoekjes komen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar wordt het toch niks anders van
Heb je geen wachtlijst meer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
Als jullie nou eens ff met verzoekjes komen
En dat zal altijd zo blijven als je alleen voor Fylax komt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk alleen als Fylax draaitSorry voor de andere DJ's, maar ik ben niet met hun shows bekend
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat zal altijd zo blijven als je alleen voor Fylax komt!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |