Toch was het in juli voor mijn gevoel wel goed weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Het is officieel, de natste zomer ooit
http://nu.nl/binnenland/3(...)te-ooit-gemeten.html
Ik wist niet dat 'raar' een synoniem was voor 'kut'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar weer,al dagen ene moment regen, dan weer zon...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'raar' een synoniem was voor 'kut'
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Eind volgende week weer een beetje zomer...?
Áls het in Willemstad regent, is het ook gelijk hard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.lionsdive.com/webcam/
Zelfs op curacao, wind, bewolking en regen, haha!
Hetzelfde hier. Afgelopen 2 weken was het gelukkig nog redelijk goed weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb dus vakantie, onder het mom van 'eind augustus is het meestal prima zomerweer' (en ook opgeofferd voor de collega's met kids), maar ik zit zo ongeveer al een week binnen en nog een week te gaan
Over anderhalve week ga ik varen in Friesland, ik denk dat ik het bootje maar laat vastvriezen op de Elfstedenroute.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef quirina het volgende:
Kan ik m'n Friese doorlopers al laten slijpen?
Limburg telt niet mee, is het altijd mooi weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Cat22 het volgende:
In Limburg vandaag afwisselend bewolkt en zon, met één matige bui.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Revolution-NL het volgende:
20.5c in huis. Vanavond gaat de haard aan.
Kut kou
Zelfde verhaal hier, al 2 weken vakantie en nog 1 week te gaan. Echt alleen maar slecht weer gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb dus vakantie, onder het mom van 'eind augustus is het meestal prima zomerweer' (en ook opgeofferd voor de collega's met kids), maar ik zit zo ongeveer al een week binnen en nog een week te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |