Toch was het in juli voor mijn gevoel wel goed weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Het is officieel, de natste zomer ooit
http://nu.nl/binnenland/3(...)te-ooit-gemeten.html
Ik wist niet dat 'raar' een synoniem was voor 'kut'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar weer,al dagen ene moment regen, dan weer zon...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'raar' een synoniem was voor 'kut'
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Eind volgende week weer een beetje zomer...?
Áls het in Willemstad regent, is het ook gelijk hard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.lionsdive.com/webcam/
Zelfs op curacao, wind, bewolking en regen, haha!
Hetzelfde hier. Afgelopen 2 weken was het gelukkig nog redelijk goed weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb dus vakantie, onder het mom van 'eind augustus is het meestal prima zomerweer' (en ook opgeofferd voor de collega's met kids), maar ik zit zo ongeveer al een week binnen en nog een week te gaan
Over anderhalve week ga ik varen in Friesland, ik denk dat ik het bootje maar laat vastvriezen op de Elfstedenroute.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef quirina het volgende:
Kan ik m'n Friese doorlopers al laten slijpen?
Limburg telt niet mee, is het altijd mooi weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Cat22 het volgende:
In Limburg vandaag afwisselend bewolkt en zon, met één matige bui.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Revolution-NL het volgende:
20.5c in huis. Vanavond gaat de haard aan.
Kut kou
Zelfde verhaal hier, al 2 weken vakantie en nog 1 week te gaan. Echt alleen maar slecht weer gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb dus vakantie, onder het mom van 'eind augustus is het meestal prima zomerweer' (en ook opgeofferd voor de collega's met kids), maar ik zit zo ongeveer al een week binnen en nog een week te gaan
Nee Leiden. Echt een klap.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:49 schreef marcel-o het volgende:
Was dat Rotterdam? Hier wel iig.
Alle ramen resoneerden mee
Goed om te weten, het moet niet zo zijn dat ik een weekend in Limburg zit en dat het dan wel los gaat...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:40 schreef CklokC het volgende:
Nice. Hier valt het tegen (Leiden), wel donker en wat regen maar het gaat niet los.
EDIT: nog niet op posten gedrukt of er komt toch een klap onweer ineens!
wat is er in hoevaleken te doen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:49 schreef Resistor het volgende:
Huh? Onweer
En toen opende ik buienradar![]()
Gelukkig maar een klein buitje, vanmiddag wil ik nog even naar Hoevelaken om even te kijken. Aanstaande woensdag sta ik zelf namelijk in Spakenburg.
Mooie fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo ik werd me nest uit geboemt vannochtend, damn!
[ afbeelding ]
kan ook midden in de zomer..quote:
zooquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
Kwartier geleden bij de Texelse boot:
[ afbeelding ]
Onweer zoals dit heb ik hier al jaren niet meer meegemaakt. Sowieso heb ik tussen 2010 en 2013 hier helemaal geen onweer meegemaakt en nu is het elke 2 maanden raak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kan ook midden in de zomer..
als de wolken maar hoog genoeg zijn
Holy shitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wow inktzwart.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
beste hagel !quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
De worsten vliegen door de lucht.
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wel eerder deze week een heel kleine sliert aan een wolk, maar dat wat gewoon boven land. Ziet er goed uit die foto's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:26 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Wow inktzwart.![]()
Nog waterhozen gespot daar?
In Katwijk wel vliegende tenten:
[ afbeelding ]
Door deze waterhoos:
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |