Theoretisch zou dat moeten, in de praktijk is dat dus niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze op standaard van de bijbel gelijkwaardig zouden moeten worden behandeld. En dat het ergens in de communicatie misgaat. Homo's zijn welkom in de kerk althans de katholieke kerk, verder hangt het of van pastoor tot pastoor. Bij protestanten is dit nog lastiger dat denk ik wel.
Het verschil is dat ik naar feiten kijk die jij niet kan weerleggen en dat frustreert je, dat begrijp ik ook wel, maar dat maakt het niet minder waar.quote:Maar zoals ik al zei jij bent erg vermoeiend je grijpt terug naar de kerk om de hoek of naar die en die gelovige om de hoek, met jou kan ik geen discussie omgaan. Zolang jij niet snapt dat een geloof en wat een mens persoonlijk doet ook kan verschillen. En gelovige mensen kunnen ook de fout in gaan etc.
Als je dat niet begrijpt valt er nergens over te praten. Ik kan ook beginnen over de atheïst die me sloeg omdat ik een rozenkrans droeg zijn alle atheïsten dan slecht?
Extremen als in er niet over durven te praten met de ouders. Toen ging het nog niet over de kerk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Dus de kerken waar jij en je familie komt zijn extremen kerken? Ik denk dat we nu wel klaar zijn. Duidelijk grijp je en draai je steeds naar excuses.
Wat mooi is, is natuurlijk helemaal subjectief. Er zijn ook zat dingen in de natuur die heel inefficiënt en lelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Copthorne het volgende:
Als ik bijvoorbeeld naar een olifant kijk in de natuur, dan vind ik dat zo prachtig. "Dat kan niet enkel door toeval zijn ontstaan," denk ik dan. "Daar is een architect van heb ik jou daar aan te pas gekomen." Als je ziet hoe prachtig de natuur is, de aarde en de mensheidsontwikkeling, dan kun je daarin al iets Goddelijks waarnemen. Hebben jullie dat niet?
Gelovigen worden ervan beschuldigd te geloven, omdat ze bang zijn, maar is het niet zo dat ongelovigen niet in God geloven, omdat ze bang zijn dat de mensheid simpelweg niet alles kan weten en dat we niet alles onder controle hebben?
http://www.catholic.com/documents/gay-marriagequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Theoretisch zou dat moeten, in de praktijk is dat dus niet.
Ze hebben niet dezelfde rechten aangezien ze niet mogen trouwen.
[..]
Het verschil is dat ik naar feiten kijk die jij niet kan weerleggen en dat frustreert je, dat begrijp ik ook wel, maar dat maakt het niet minder waar.
En eerder heb ik zelf geschreven dat onder gelovige en niet gelovige goede en slechte mensen bestaan, dat dat dus los staat van geloof. Daar zijn we het dus gewoon over eens.
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Copthorne het volgende:
Als ik bijvoorbeeld naar een olifant kijk in de natuur, dan vind ik dat zo prachtig. "Dat kan niet enkel door toeval zijn ontstaan," denk ik dan. "Daar is een architect van heb ik jou daar aan te pas gekomen." Als je ziet hoe prachtig de natuur is, de aarde en de mensheidsontwikkeling, dan kun je daarin al iets Goddelijks waarnemen. Hebben jullie dat niet?
Nee, ik ben niet bang, ik kijk gewoon naar bewijs en dat bewijs toont evolutie aan.quote:Gelovigen worden ervan beschuldigd te geloven, omdat ze bang zijn, maar is het niet zo dat ongelovigen niet in God geloven, omdat ze bang zijn dat de mensheid simpelweg niet alles kan weten en dat we niet alles onder controle hebben?
Die vergelijking.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kudden gedrag is overal en vaak zien we het niet omdat we er erg diep in staan. Maak jij je eigen kleren? Want kleren die je in de winkel koopt zijn namelijk ontwerpen en duizenden mensen dragen het. Toch wilt iedereen merken dragen etc, dit is toch ook kuddengedrag? Waarom blijven mensen zo laat op en gaan ze niet op tijd naar bed? Omdat ze tv willen zien op tijd naar bed gaan is zonde roepen ze dan, maar is dat echt zo? Aan slapen op tijd naar bed gaan heb je meer profijt dan lang opblijven toch doen de meeste dit niet.
Ik kan mij ook enorm verwonderen (in positieve zin) over een heleboel dingen, maar nee... ik zou echt niet weten waarom je hier iets goddelijks in moet zien? Vind dat zelfs enorm krom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Copthorne het volgende:
Gelovigen worden ervan beschuldigd te geloven, omdat ze bang zijn, maar is het niet zo dat ongelovigen niet in God geloven, omdat ze bang zijn dat de mensheid simpelweg niet alles kan weten en dat we niet alles onder controle hebben?
http://en.wikipedia.org/wiki/Escape_from_Freedomquote:
Het is een interessant stuk maar dit alles wisten ze natuurlijk 100 jaar geleden nog niet, ik zie het dus als een beetje excuus zoeken om het in deze tijd nog plausibel te laten klinken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.catholic.com/documents/gay-marriage
Als je echter interesse hebt lees dit.
Dit is denk ik het belangrijkste uit het stukje.
Prima deze keer geef je dat daadwerkelijk toe in plaats van te draaien. Als jij dat zo ziet prima. Maar je weet nu wel hoe katholieken erover denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is een interessant stuk maar dit alles wisten ze natuurlijk 100 jaar geleden nog niet, ik zie het dus als een beetje excuus zoeken om het in deze tijd nog plausibel te laten klinken.
Ik zeg dat geloof actief kuddegedrag is, en dan kom je met een vergelijking van kleren kopen en dat er andere dingen ook kuddegedrag zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Escape_from_Freedom
Gr gr
Modern man has transformed himself into a commodity; he experiences his life energy as an investment with which he should make the highest profit, considering his position and the situation on the personality market. He is alienated from himself, from his fellow men and from nature. His main aim is profitable exchange of his skills, knowledge, and of himself, his "personality package" with others who are equally intent on a fair and profitable exchange. Life has no goal except the one to move, no principle except the one of fair exchange, no satisfaction except the one to consume.p97.
Erich Fromm, The Art of Loving
De kerk speelt gewoon het spel mee. Ze waren er eerst op tegen, maar natuurlijk, als ze volgelingen kwijtraken is er ineens niks mis mee om de woorden van god aan te passen. Ze waren slechts als metafoor bedoeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima deze keer geef je dat daadwerkelijk toe in plaats van te draaien. Als jij dat zo ziet prima. Maar je weet nu wel hoe katholieken erover denken.
Doe maar geen van beiden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Maanvis het volgende:
tja snakelady aan de ene kant wil ik je smoel verbouwen aan de andere kant wil ik je kapotneuken...
Ja waarom is iedereen opeens zo onder de indruk van de dood van Robin Williams, of toen Micheal Jackson dood ging? Waarom wilt iedereen merk kleren dragen etc. Dat is ook kuddengedrag geloof het of niet. Je mag alleen meedoen met ons als je die en die muziek luistert etc. Dat dat jou te boven gaat...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zeg dat geloof actief kuddegedrag is, en dan kom je met een vergelijking van kleren kopen en dat er andere dingen ook kuddegedrag zijn.
Heb ik dan gezegd dat ik dat kuddegedrag ook goedkeur. Maar je bent zo van "ja hier is er kuddegedrag, dus dat van ons is geoorloofd". Als echte christen zou je het voorbeeld moeten geven en juist niet doen wat de andere doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja waarom is iedereen opeens zo onder de indruk van de dood van Robin Williams, of toen Micheal Jackson dood ging? Waarom wilt iedereen merk kleren dragen etc. Dat is ook kuddengedrag geloof het of niet. Je mag alleen meedoen met ons als je die en die muziek luistert etc. Dat dat jou te boven gaat...
http://rationalwiki.org/wiki/Intelligent_Designquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb het idee dat wij eerst onder dwang geloofden (via de kerk), vervolgens moesten we ons vrij vechten om vrij te kunnen denken (fase 2), met bijbehorend atheïsme. We worden nu gedwongen om vrij te denken en om dingen zelf uit te zoeken, maar ik denk dat we uiteindelijk weer bij God uit gaan komen en dan op vrijwillige basis (fase 3). Als je naar de wereld kijkt, dat is niet enkel door toeval ontstaan. Ieder weldenkend mens zal uiteindelijk gaan invoelen dat er meer achter schuil gaat.
Sommige mensen in deze discussie zitten in fase 3 en sommige mensen zitten nog in fase 2.
Dat is slechts een theorie die je verheerlijkt als utopie. Omdat jij dat denkt hoeft dat niet zo te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb het idee dat wij eerst onder dwang geloofden (via de kerk), vervolgens moesten we ons vrij vechten om vrij te kunnen denken (fase 2), met bijbehorend atheïsme. We worden nu gedwongen om vrij te denken en om dingen zelf uit te zoeken, maar ik denk dat we uiteindelijk weer bij God uit gaan komen en dan op vrijwillige basis (fase 3). Als je naar de wereld kijkt, dat is niet enkel door toeval ontstaan. Ieder weldenkend mens zal uiteindelijk gaan invoelen dat er meer achter schuil gaat.
Sommige mensen in deze discussie zitten in fase 3 en sommige mensen zitten nog in fase 2.
The danger of the past was that men became slaves. The danger of the future is that man may become robots.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
Dat men sowieso vanuit een geloof leefregels opstelt gaat me te ver. Dan krijg je eerder een beeld dat God een dictator is.
Ik zeg enkel dat het een deel uitmaakt van de maatschappij en mens zijn om blijkbaar samen te banden als schapen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik dat kuddegedrag ook goedkeur. Maar je bent zo van "ja hier is er kuddegedrag, dus dat van ons is geoorloofd". Als echte christen zou je het voorbeeld moeten geven en juist niet doen wat de andere doen.
Maar wat was de reden 100 jaar geleden dan, als je toen zwanger raakte voor het huwelijk, en dus overduidelijk seks hebt gehad voor het huwelijk, dan moest je juist trouwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima deze keer geef je dat daadwerkelijk toe in plaats van te draaien. Als jij dat zo ziet prima. Maar je weet nu wel hoe katholieken erover denken.
Grappig dat je het hebt over weldenkende mensen en dan zelf zo'n stomme drogredenering gebruikt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Ja, dieren (we zijn zelf ook dieren) vormen ook kuddes. Dit kan negatieve en positieve effecten hebben. Maar dat betekent nog steeds niet dat je daarom religie ook maar in de kudde moet stomen als deze zelf na kan denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat het een deel uitmaakt van de maatschappij en mens zijn om blijkbaar samen te banden als schapen.
Ik begrijp dat jij gelovig bent, maar waarom is het voor jou zo moeilijk om te begrijpen dat andere dat niet zijn en daar ook geen behoefte aan hebben?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Omdat huwelijk een verband tussen twee personen en God is als er een kind bij komt drie personen etc. Het was om Gods zegen te krijgen anders waren ze bang dat ze deze niet zouden krijgen en maatschappelijk zouden mensen gaan praten etc.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat was de reden 100 jaar geleden dan, als je toen zwanger raakte voor het huwelijk, en dus overduidelijk seks hebt gehad voor het huwelijk, dan moest je juist trouwen.
Ook toen hadden ze ''voor het zingen de kerk uit'', dat bestaat al zo lang als de kerk bestaat, en dat wordt over het algemeen toch wel geaccepteerd.
Maar homofiel zijn was, en is in sommige gevallen nog steeds, uit den boze
Amerikaanse rednecks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:37 schreef GhpH het volgende:
En wie zegt dat het oude testament niet meer zo actief is. Kom met mij mee naar Dixieland en beken daar openlijk homo te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb het niet zo op 'hogere machten' dat impliceert eigenlijk dat je zelf minderwaardig bent en dat is nooit een goed startpunt. En als je denkt dat alleen een Architect (Hm, dat is van de Vrijmetselaarsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Copthorne het volgende:
Dat we als mensheid niet alles onder controle hebben blijkt maar weer bij de vele natuurrampen die we hebben meegemaakt. Wat me daar dan weer opvalt is dat de mensheid samentrekt en er dan wel niet tijdelijk vijandelijkheden opgeschort worden ter behoeve van de mensenlevens die op het spel staan. En ik geloof heus wel dat er iets zou kunnen zijn na het stoffelijke en dat een deel van je bewustzijn daar ook kan overleven, ik geloof alleen niet dat het in de vorm van een persoonlijke God is.quote:Gelovigen worden ervan beschuldigd te geloven, omdat ze bang zijn, maar is het niet zo dat ongelovigen niet in God geloven, omdat ze bang zijn dat de mensheid simpelweg niet alles kan weten en dat we niet alles onder controle hebben?
Ik bedoel maar even om te zeggen wat massaal kuddegedrag en indoctrinatie als gevolg kunnen hebben zolang er een grote dictator is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Amerikaanse rednecks.Dat volkje is te grappig voor worden.
Ja, allemaal leuk en aardig maar feit blijft dat homo's hedendaags nog niet geaccepteerd worden door de kerk als volledig, anders zouden ze wel mogen trouwen en het accepteren hedendaags niks meer is als proberen zoveel mogelijk mensen in de kerk te behouden aangezien het drastisch omlaag ana het gaan is met kerkelijke bezoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat huwelijk een verband tussen twee personen en God is als er een kind bij komt drie personen etc. Het was om Gods zegen te krijgen anders waren ze bang dat ze deze niet zouden krijgen en maatschappelijk zouden mensen gaan praten etc.
English Standard Version
But Onan knew that the offspring would not be his. So whenever he went in to his brother’s wife he would waste the semen on the ground, so as not to give offspring to his brother.
God maakt Onan later dood.
After Onan's brother Er was slain by God, his father Judah told him to fulfill his duty as a brother-in-law (levirate marriage) to Tamar, by giving her offspring. Tikva Frymer-Kensky explains that this could have substantial economic repercussions, with any son born deemed the heir of the deceased Er, and able to claim the firstborn's double share of inheritance. However, if Er was childless, Onan would inherit as the oldest surviving son.[3]
When Onan had sex with Tamar, he withdrew before climax[4] and "spilled his seed [or semen] on the ground", since any child born would not legally be considered his heir.[5] He disregarded the principle of a levirate union, so God slew him.[6]
Als Onan gedood wordt, door de oude testament God was het zeker een probleem als Jezus echter komt en zonden wegpakt zou Onan hebben geleefd homo's ook. Wat is je punt? Overigens werd God vroeger vaak veel in het oude testament gezien of in het licht van dat is gelukkig heel erg aan het veranderen. God is liefde velen vooral mensen van de oude stempel zien hem nog als haat.
De wonderen van de natuur. Goddeloos als het is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Ieder weldenkend mens zal uiteindelijk gaan invoelen dat er meer achter schuil gaat.
Dat is zeker waar. Er zijn ook een heleboel gelovigen die op een totaal verkeerd dwaalspoor zitten (waarmee ik niet wil zeggen dat ongelovigen op het verkeerde spoor zitten), bijvoorbeeld zelfmoordterroristen, Gristengekkies die op zondag pissig worden als je je gras maait of die homoseksualiteit veroordelen en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even om te zeggen wat massaal kuddegedrag en indoctrinatie als gevolg kunnen hebben zolang er een grote dictator is.
We weten niet eens hoe het water op aarde is ontstaan. In het begin was de aarde veel te heet volgens de gangbare theorie en het kan niet later zijn ontstaan uit reeds op aarde aanwezige materie. De gangbare theorie nu is dat het is aan komen vliegen op kometen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
De wonderen van de natuur. Goddeloos als het is.
Afkoeling, en inderdaad van kometen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We weten niet eens hoe het water op aarde is ontstaan. In het begin was de aarde veel te heet volgens de gangbare theorie en het kan niet later zijn ontstaan uit reeds op aarde aanwezige materie. De gangbare theorie nu is dat het is aan komen vliegen op kometen.
De kerk, ik heb je gezegd hoe mijn geloof erover denkt en jij roept dan steeds maar maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig maar feit blijft dat homo's hedendaags nog niet geaccepteerd worden door de kerk als volledig, anders zouden ze wel mogen trouwen en het accepteren hedendaags niks meer is als proberen zoveel mogelijk mensen in de kerk te behouden aangezien het drastisch omlaag ana het gaan is met kerkelijke bezoeken.
Maar dat is mijn mening.
Zelfs zonder alle lariefarie als homohaat vind ik het zorgelijk hoe je in het vorige topic de wetenschap afdeed alsof het verzinsels waren. Als zoiets aan kinderen wordt doorgegeven dan is er een groot verlies aan kennis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De kerk, ik heb je gezegd hoe mijn geloof erover denkt en jij roept dan steeds maar maar.
Er zijn zat niet-gelovige en nationalisten die een hekel hebben aan homo's. Met als overtuiging dat homo's kleine jongens verkrachten en zo pedofielen maken Rusland staat stijf van die propaganda is iedere Rus nu slecht?
Beetje vermoeiend met jou praten. Ik heb je laten weten hoe mijn geloof er in theorie over denkt dat in de praktijk dingen misgaan prima. Maar ik kan wijzen op die theorie en tegen christenen zeggen jullie doen iets verkeerds door die homo niet te accepteren.
Waar zouden we oorspronkelijk vandaan komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Afkoeling, en inderdaad van kometen.
En omdat 90% van het water van buitenaf kwam (niet de oorspronkelijke aarde) en leven ontstaan is in water, zijn wij misschien aliëns op onze eigen planeet
Maar het blijft een zwaktebod om alles wat we nog niet kunnen verklaren toe te dichten aan een God/Architect en dat remt de ontdekking. We weten ook niet waar zwaartekracht nou vandaan komt maar het lijkt me stug dat God ons collectief terug duwt op deze aardbol. Nu ben ik niet bepaald een ratiomalloot eigenlijk maar ik ageer wel tegen dit soort stoffige en statische elementen, de bijbel en dergelijke boekwerken hebben hun nut wel bewezen in het verleden maar dit zou lekker in het verleden moeten blijven. Alle nuttige zaken dat het voor elkaar kreeg door de schrijfsels zijn voorbijgestreeft door moderne medicijnen, hygiëne, politiek en de maatschappij in zijn geheel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We weten niet eens hoe het water op aarde is ontstaan. In het begin was de aarde veel te heet volgens de gangbare theorie en het kan niet later zijn ontstaan uit reeds op aarde aanwezige materie. De gangbare theorie nu is dat het is aan komen vliegen op kometen.
Van die kometen dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waar zouden we oorspronkelijk vandaan komen?
Zoals ik eerder aangaf moeten we deze fase door, omdat we voor onszelf moeten leren denken en omdat we inderdaad ontdekkingen moeten doen, maar ik denk dat we uiteindelijk weer "thuis" zullen komen, maar dan vrij en onafhankelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar het blijft een zwaktebod om alles wat we nog niet kunnen verklaren toe te dichten aan een God/Architect en dat remt de ontdekking. We weten ook niet waar zwaartekracht nou vandaan komt maar het lijkt me stug dat God ons collectief terug duwt op deze aardbol. Nu ben ik niet bepaald een ratiomalloot eigenlijk maar ik ageer wel tegen dit soort stoffige en statische elementen, de bijbel en dergelijke boekwerken hebben hun nut wel bewezen in het verleden maar dit zou lekker in het verleden moten blijven. Alle nuttige zaken dat het voor elkaar kreeg door de schrijfsels zijn voorbijgestreeft door moderne medicijnen, hygiëne, politiek en de maatschappij in zijn geheel.
Dus gewoon eigenlijk God en wetenschap apart zonder lariefarie? Lijkt me ook goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangaf moeten we deze fase door, omdat we voor onszelf moeten leren denken en omdat we inderdaad ontdekkingen moeten doen, maar ik denk dat we uiteindelijk weer "thuis" zullen komen, maar dan vrij en onafhankelijk.
En daar heb je geen dogmatische boekwerken of religies voor nodig. Sorry, ik zit in fase 4, kom erbij we hebben koekjes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangaf moeten we deze fase door, omdat we voor onszelf moeten leren denken en omdat we inderdaad ontdekkingen moeten doen, maar ik denk dat we weer "thuis" zullen komen, maar dan vrij en onafhankelijk.
Ik denk: God gedwongen > Geen God nu, eerst zelf leren denken > inzien dat God bestaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus gewoon eigenlijk God en wetenschap apart zonder lariefarie? Lijkt me ook goedNet zoals scheiding kerk en staat
En vinden we dan opeens nog meer planeten gelijkend op de aarde waar nog meer mensen rond lopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangaf moeten we deze fase door, omdat we voor onszelf moeten leren denken en omdat we inderdaad ontdekkingen moeten doen, maar ik denk dat we uiteindelijk weer "thuis" zullen komen, maar dan vrij en onafhankelijk.
Vrees van niet. Maar wat we dan vinden zal nog veel mooier zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En vinden we dan opeens nog meer planeten gelijkend op de aarde waar nog meer mensen rond lopen?
Ow we hebben dus wel een creator maar die was niet in staat om in andere planetenstelsels net zulke arrogante wezens als ons neer te ploppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrees van niet. Maar wat we dan vinden zal nog veel mooier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |