FST tussenstand:quote:
Nee. Hij heeft een van de hoofdrollen in de serie. Is geen cameowerk.quote:
Nopequote:
Je zit in de goede richting. Apartment 23 zit in de titel, en de b ook. Maar moeten meer woorden bij en de b mpet op een andere plaats.quote:
Nu haal je het door elkaar met 2 broke girls. Maar girl hoort ook in de titel.quote:
De is van bitchquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
of iets met bitches.. maar weet het niet meer. Vond het geen interessante serie
Close enough. Don't trust the b(itch) in appartment 23quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef Attitude het volgende:
Ben er even niet en DragonFlodder staat al op 11..... gaat lekker zo
Do not trust the bitches appartment 23
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat doen we met de puntentelling? Per maand bijhouden en dan met een schone lei weer verder?
Die word nog steeds gemaakt door SamSek geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...
Ik zou het gewoon doorlopend maken en iedereen die aan het eind van de maand maar 1 punt heeft cleanen
Dan wordt het op termijn voor nieuwelingen of casual spelers steeds minder interessant om mee te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...
Ik zou het gewoon doorlopend maken en iedereen die aan het eind van de maand maar 1 punt heeft cleanen
Ok, heb hem al een tijdje niet gezien (de stand dan)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die word nog steeds gemaakt door SamSek geloof ik
Of juist welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan wordt het op termijn voor nieuwelingen of casual spelers steeds minder interessant om mee te doen.
Hoe dan?quote:
Zeker niet, kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef Re het volgende:
het hoeft natuurlijk geen exacte kopie te zijn van de film serie
Motiverend om te blijven hangen en definitief in de lijst (terug) te komenquote:
Oz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Attitude het volgende:
In een serie speelde een personage met de naam Supreme Allah, welke serie was dat ?
Dat lijkt me ook weer geen goed plan. Het moet wel érgens over gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Attitude het volgende:
Wat we ook kunnen doen is het puntensysteem afschaffen. Gewoon spelen om de fun. Want je kunt er toch niets mee winnen en zo voorkom je ook dat mensen echt gaan strijden om de punten terwijl het om plezier zou moeten gaan.... zomaar een ideetje.
Of zeg je dat nu omdat je nu voor staat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer geen goed plan. Het moet wel érgens over gaan.
nah, het was ook het totaal aantal minuten van de countdown clockquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:37 schreef Attitude het volgende:
[..]
Of zeg je dat nu omdat je nu voor staat?
2 van de 3 cijfers goed was het meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef Attitude het volgende:
Oke.... het is bijna 128 min. ( heb nooit LOST gekeken ) maar countdown clock... 130 minuten? lijkt me logisch.
Joeyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef Attitude het volgende:
LOL. Iedereen gokken....
Er is een spin off gemaakt van de serie Friends. Welke was dat?
Joey?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef Attitude het volgende:
LOL. Iedereen gokken....
Er is een spin off gemaakt van de serie Friends. Welke was dat?
Een spin off is een serie die ontstaan is uit al een bestaande serie. Joey is de enige SPINOFF van Friends.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Wacht even .. spin off is toch iets als een serie op een ander serie lijkt. ( tenminste dat heb ik altijd zo geweten ) of moeten de actuers in beide series gespeeld hebben.
Spinoff speelt zich in hetzelfde " universum" af, dus een gedeelde wereld. Meestal wordt een spinof rondom een bijkarakter ontwikkeld. Maar dan bedoel jij vast Friends with better livesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Wacht even .. spin off is toch iets als een serie op een ander serie lijkt. ( tenminste dat heb ik altijd zo geweten ) of moeten de actuers in beide series gespeeld hebben.
Enige juiste oplossingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef Attitude het volgende:
Oh kutjekloot.... verkeerd begrepen en dan had ik de vraag anders moeten formuleren, ach die bewaar ik wel voor de volgende keer. dus dan doe ik het zo: degene die joey zei, heeft het goed.
De serie moet een directe afgeleide zijn van een andere serie. Soms door een bestaand karakter een nieuwe serie te geven (Joey uit friends, Frasier uit cheers) of er word een nieuwe cast geïntroduceerd die daarna oo zichzelf komt te staan (JAG/NCIS/LA/New Orleans).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Dat kan ook zo zijn met crossover afleveringen. Hawaii 5-0 en NCIS LA zijn ook in 1 universum zonder dat ze spin-offs zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Spinoff speelt zich in hetzelfde " universum" af, dus een gedeelde wereld.
Ook waar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat kan ook met zo zijn met crossover afleveringen. Hawaii 5-0 en NCIS LA zijn ook in 1 universum zonder dat ze spin-offs zijn.
quote:
JP inderdaad, maar niet in 90210quote:
quote:
quote:Brody is "a handsome but anti-social marine biologist who is forced to deal with an affliction most would consider a blessing — everyone suddenly loves him and will do anything he wants."
Nee. De screen is uit een aflevering van seizoen 2 van een serie. Waar hij een terugkerende rol had als liedje van de hoofdrolspeelsterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft volgens mij in criminal minds een rol van een aflevering gehad
quote:
Voor wie het antwoord nog wou weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar Naam, Rang en Codenaam van dit karakter.
quote:
Hmm...k*t. Het staat er zo doorzichtig dat het me niet opgevallen is... maar jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Karstman het volgende:
Haven
ps zie linkssonder op de foto...
Nope, maar je hebt de franchise wel goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef hornage het volgende:
Hij was Q? in Star Trek - The Next Generation, Voyager, Deep Space Nine en Enterprise?
Inderdaad en nu de verschillende uitingen nog.quote:
Daarmee bedoel je de star trek films? Want de series zijn allemaal genoemd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad en nu de verschillende uitingen nog.
Dat zijn films!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je de star trek films? Want de series zijn allemaal genoemd.
Maar goed: first contact, insurrection en nemesis
Ik zei al, de series zijn al genoemdquote:
En die alleen over series gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef Karstman het volgende:
En om het nog duidelijker te maken: ik zoek 2 series, 1 film en 1 videogame.
En in het vervolg stel ik weer vragen met maar 1 antwoord
Is allemaal gebaseerd op een seriequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En die alleen over series gaan
Maar goed: ST the next generation, ST voyager, ST first contact,ST voyager elite force
Nope. Wel het goede genrequote:
Jawohl!quote:
Dat zocht ik jaquote:
Jammer dat ze nu zwanger is....quote:
Wat voor invloed heeft het wel of niet hebben van een totaalstand op het nut van een maandstand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef DragonFodder het volgende:
Smurfen? Te lang geleden dat ik de series heb gekeken
goed genoegquote:
Mooi. Jaffaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
goed genoeg
Asgard
4 / 6
Ik verlaag het naar 5
quote:
quote:
Thanks, Jaapquote:
Continuum?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Thanks, Jaap
Welke serie ?
A detective from the year 2077 finds herself trapped in present day Vancouver and searching for ruthless criminals from the future.
Wordt tijd dat seizoen 2 op netflix komtquote:
Correct!quote:
voortaan wel ff dikgedruktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe heten de kinderen van de jongste generatie uit modern family. Het zijn er 6.
Correct!quote:
Zal er op lettenquote:
Breaking Bad en Homeland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Re het volgende:
Better call Saul Berenson... Welke 2 series haal ik door elkaar
Zo geweldig ben ik nou eenmaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Attitude het volgende:
Ehm... Metal bas gaat van 1 naar 3 punten?
Ik snap wat je zegt, maar ik laat de vraag toch staan, omdat het ook om een vrij populaire comedy serie gaat van begin jaren 70, die de meesten wel kennen denk ik. Als geen antwoord is geef ik nog wel een wat grotere hintquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Attitude het volgende:
Vind eigenlijk dat dit soort vragen niet kunnen, want het is nog niet gebeurd, het bevindt zich in de toekomst. En daarom is het ook moeilijk om hier een antwoord op te geven. Je moet het net weten bijvoorbeeld door een reclame. Als je gewoon over series hebt de al uitgezonden zijn, dan is het leuker.
Altijd? Sinds gisteren danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Anoonumos het volgende:
Altijd als ik hier kijk zit er iemand te zeuren over punten of omdat een vraag niet binnen 2 minuten is beantwoord.
Ik vind dat het gewoon moet kunnen, het is gewoon nieuws geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Attitude het volgende:
Vind eigenlijk dat dit soort vragen niet kunnen, want het is nog niet gebeurd, het bevindt zich in de toekomst. En daarom is het ook moeilijk om hier een antwoord op te geven. Je moet het net weten bijvoorbeeld door een reclame. Als je gewoon over series hebt de al uitgezonden zijn, dan is het leuker.
Klopt!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik laat de vraag toch staan, omdat het ook om een vrij populaire comedy serie gaat van begin jaren 70, die de meesten wel kennen denk ik. Als geen antwoord is geef ik nog wel een wat grotere hint
Oke. Heb er blijkbaar niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat het gewoon moet kunnen, het is gewoon nieuws geweest.
Geef je hem dan ook even een puntjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Klopt!
FST tussenstand:
13 Dragonfodder
5 GradB
5 Attitude
4 Dopekoe
3 Re
2 Fylax
2 Metalbas
2 dyonvbaal
2 hornage
2 Karstman
2 BrainOverfloW
1 SaintOfKillers
1 Etcetera
1 picodealion
1 Asap
1 Mike
Zag het net te laat jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Geef je hem dan ook even een puntje
Ik reken 'm goed, had de vraag al aangepast om de moeilijkheidsgraad iets naar beneden te brengen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Peter Mills
Dawson
Casey
Shay
Otis
Mouch
Alle afleveringen gezien hebben en dan nog totaal niet op voledige namen kunnen komen![]()
En dan kijk ik achteraf even op IMDB en dan snap ik niet hoe ik al die namen toch niet wist haha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed, had de vraag al aangepast om de moeilijkheidsgraad iets naar beneden te brengen.
FST tussenstand:
13 Dragonfodder
5 GradB
5 Attitude
4 Dopekoe
3 Re
3 BrainOverfloW
2 Fylax
2 Metalbas
2 dyonvbaal
2 hornage
2 Karstman
1 SaintOfKillers
1 Etcetera
1 picodealion
1 Asap
1 Mike
1 Nickske1912
Twijfelde nog wel of ik Mouch en Otis goed kon rekenen. Zijn eigenlijk roepnamen. Maar met hoe de vraag nu geformuleerd staat kan dat door de beugel denk ik, daar waar hun echte namen nooit of nauwelijks benoemd worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En dan kijk ik achteraf even op IMDB en dan snap ik niet hoe ik al die namen toch niet wist haha.
Helemaal goedquote:
hont?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:12 schreef Metalbas het volgende:
Hoe heet de hont uit Person Of Interest?
Klopt!quote:
Dat hij alleen Nederlandse commando's verstaat betekent niet dat ze hem gelijk op de Nederlandse manier noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Eigenlijk Beer (met 2 e's) volgens mij, aangezien het een Nederlandse hond is
Bedoel jij niet een kad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hont. Zo'n huisdier met vier poten en een staard.
Robert Ritchiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wie is in The West Wing de tegenstander van President Bartlet tijdens zijn herverkiezingscampange. Achternaam is genoeg.
Ik dacht echt dat het een Nederlandse hond was. Achteraf gezien is Bear eigenlijk ook niet goed..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hij alleen Nederlandse commando's verstaat betekent niet dat ze hem gelijk op de Nederlandse manier noemen
Maar genoeg ge-slowchat voor nuquote:Reese first encounters Bear as an attack dog, then named Butcher, who was owned by Byron, an Aryan Nationalist. Byron took him from his previous owner because he did not have the money to pay a debt he owed the group.
Zelfs beter dan ik het me kon herinneren. De serie nu al meerdere keren gekeken maar ik kwam niet verder dan Governor Ritchiequote:
De vraag ging over zijn huidige naam, niet hoe hij ooit geheten heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het een Nederlandse hond was. Achteraf gezien is Bear eigenlijk ook niet goed..
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:21 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit heb gezien.
Pilot, Rygar en het schip (had die een naam?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef DoomCow het volgende:
Noem de drie karakters uit Farscape die in alle seizoenen voorkomen, maar die niet door acteurs gespeeld worden
Pilot en het schip (welke naam?)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pilot, Rygar en het schip (had die een naam?).
De Farscape?quote:
Moyaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Attitude het volgende:
dat schip heette toch iets van moja of moya ?
Maar Pilot was Pilot, of heb ik de aflevering gemist waar de naam genoemd werd? Anders de apparaatjes die Moya maakten.quote:
DF en ik vonden dat dat prima bij de FMT slowchat in kon. Die moet dan wel even hernoemd worden. Verder heeft niemand zich daar nog voor of tegen uitgesproken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:27 schreef drakin het volgende:
Heeft deze serievraagdinges trouwens ook een eigen slowchat?
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen van even geen Fok afgelopen week(en zelfs even helemaal internetloos), dus ik ben niet bekend met de afspraken tussen jou en DFquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
DF en ik vonden dat dat prima bij de FMT slowchat in kon. Die moet dan wel even hernoemd worden. Verder heeft niemand zich daar nog voor of tegen uitgesproken.
Geen afspraken, ik informeer je alleen even over de discussie die erover werd geprobeerd te starten. Die kwam niet van de grond. Je mening is welkom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen van even geen Fok afgelopen week(en zelfs even helemaal internetloos), dus ik ben niet bekend met de afspraken tussen jou en DF
Ow dat klonk zo als afspraken, goed, dankje voor het informeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geen afspraken, ik informeer je alleen even over de discussie die erover werd geprobeerd te starten. Die kwam niet van de grond. Je mening is welkom.
Dominar Rygel the 16thquote:
Dat zou dan George Peppard moeten zijn.quote:
Ja diequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou dan George Peppard moeten zijn.
Gokje op Fireflyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
de titel van dit topic (The Inner Light) is de titel van een bekroonde aflevering van een serie. Welke serie?
Oeps... nog niet wakker genoeg... dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geef je wel even een puntje?
FST tussenstand:quote:
KLOPT! Jammer genoeg maar 1 seizoen gemaakt. Vond altijd leuk om te zien dat ie per ongeluk steeds dingen vernielde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Harry and the Hendersons was het geloof ik. Kan het me vaag herinneren
De Tiende Doctorquote:
Helemaal goed. Nu nog de serie.quote:
Ook die draait gewoon nog en heeft maar een beperkt aantal gastoptredens gehad. En zeker niet van iemand uit 1893.quote:
Inderdaad! Gemaakt door de pa van Tori Spelling.quote:
da's een andere jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:37 schreef picodealion het volgende:
Ik moet denken aan Borgen, of was dat een andere serie?
quote:Many episodes are either named after movies ("Children Shouldn't Play with Dead Things", "The Usual Suspects", "I Know What You Did Last Summer") or classic rock songs ("In My Time of Dying", "Born Under a Bad Sign", "What is and What Should Never Be", "Sympathy For The Devil", "When The Levee Breaks").
quote:An important aspect of the show's music is classic rock, most of which comes from creator's own record collection, although one of his favorite bands - Led Zeppelin - has always been too expensive to license.
Welke serie?quote:Unusual for a male-lead fantasy series, most of the viewer demographic are females.
Sneller dan ik had verwachtquote:
Klopt inderdaad!quote:
The Blacklist, The Office, Boston Legal & The Practicequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:30 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
4 series waarin James Spader in heeft gespeeld of speelt.
Goed!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Metalbas het volgende:
[..]
The Blacklist, The Office, Boston Legal & The Practice
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |