Jawohl!quote:
Dat zocht ik jaquote:
Jammer dat ze nu zwanger is....quote:
Wat voor invloed heeft het wel of niet hebben van een totaalstand op het nut van een maandstand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...
Ik zou het gewoon doorlopend maken en iedereen die aan het eind van de maand maar 1 punt heeft cleanen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef DragonFodder het volgende:
Smurfen? Te lang geleden dat ik de series heb gekeken
goed genoegquote:
Mooi. Jaffaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
goed genoeg
Asgard
4 / 6
Ik verlaag het naar 5
quote:
quote:
Thanks, Jaapquote:
Continuum?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Thanks, Jaap
Welke serie ?
A detective from the year 2077 finds herself trapped in present day Vancouver and searching for ruthless criminals from the future.
Wordt tijd dat seizoen 2 op netflix komtquote:
Correct!quote:
voortaan wel ff dikgedruktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe heten de kinderen van de jongste generatie uit modern family. Het zijn er 6.
Correct!quote:
Zal er op lettenquote:
Breaking Bad en Homeland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Re het volgende:
Better call Saul Berenson... Welke 2 series haal ik door elkaar
Zo geweldig ben ik nou eenmaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Attitude het volgende:
Ehm... Metal bas gaat van 1 naar 3 punten?
Ik snap wat je zegt, maar ik laat de vraag toch staan, omdat het ook om een vrij populaire comedy serie gaat van begin jaren 70, die de meesten wel kennen denk ik. Als geen antwoord is geef ik nog wel een wat grotere hintquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Attitude het volgende:
Vind eigenlijk dat dit soort vragen niet kunnen, want het is nog niet gebeurd, het bevindt zich in de toekomst. En daarom is het ook moeilijk om hier een antwoord op te geven. Je moet het net weten bijvoorbeeld door een reclame. Als je gewoon over series hebt de al uitgezonden zijn, dan is het leuker.
Altijd? Sinds gisteren danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Anoonumos het volgende:
Altijd als ik hier kijk zit er iemand te zeuren over punten of omdat een vraag niet binnen 2 minuten is beantwoord.
Ik vind dat het gewoon moet kunnen, het is gewoon nieuws geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Attitude het volgende:
Vind eigenlijk dat dit soort vragen niet kunnen, want het is nog niet gebeurd, het bevindt zich in de toekomst. En daarom is het ook moeilijk om hier een antwoord op te geven. Je moet het net weten bijvoorbeeld door een reclame. Als je gewoon over series hebt de al uitgezonden zijn, dan is het leuker.
Klopt!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik laat de vraag toch staan, omdat het ook om een vrij populaire comedy serie gaat van begin jaren 70, die de meesten wel kennen denk ik. Als geen antwoord is geef ik nog wel een wat grotere hint
Oke. Heb er blijkbaar niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat het gewoon moet kunnen, het is gewoon nieuws geweest.
Geef je hem dan ook even een puntjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Klopt!
FST tussenstand:
13 Dragonfodder
5 GradB
5 Attitude
4 Dopekoe
3 Re
2 Fylax
2 Metalbas
2 dyonvbaal
2 hornage
2 Karstman
2 BrainOverfloW
1 SaintOfKillers
1 Etcetera
1 picodealion
1 Asap
1 Mike
Zag het net te laat jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Geef je hem dan ook even een puntje
Ik reken 'm goed, had de vraag al aangepast om de moeilijkheidsgraad iets naar beneden te brengen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Peter Mills
Dawson
Casey
Shay
Otis
Mouch
Alle afleveringen gezien hebben en dan nog totaal niet op voledige namen kunnen komen![]()
En dan kijk ik achteraf even op IMDB en dan snap ik niet hoe ik al die namen toch niet wist haha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed, had de vraag al aangepast om de moeilijkheidsgraad iets naar beneden te brengen.
FST tussenstand:
13 Dragonfodder
5 GradB
5 Attitude
4 Dopekoe
3 Re
3 BrainOverfloW
2 Fylax
2 Metalbas
2 dyonvbaal
2 hornage
2 Karstman
1 SaintOfKillers
1 Etcetera
1 picodealion
1 Asap
1 Mike
1 Nickske1912
Twijfelde nog wel of ik Mouch en Otis goed kon rekenen. Zijn eigenlijk roepnamen. Maar met hoe de vraag nu geformuleerd staat kan dat door de beugel denk ik, daar waar hun echte namen nooit of nauwelijks benoemd worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En dan kijk ik achteraf even op IMDB en dan snap ik niet hoe ik al die namen toch niet wist haha.
Helemaal goedquote:
hont?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:12 schreef Metalbas het volgende:
Hoe heet de hont uit Person Of Interest?
Klopt!quote:
Dat hij alleen Nederlandse commando's verstaat betekent niet dat ze hem gelijk op de Nederlandse manier noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Eigenlijk Beer (met 2 e's) volgens mij, aangezien het een Nederlandse hond is
Bedoel jij niet een kad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hont. Zo'n huisdier met vier poten en een staard.
Robert Ritchiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wie is in The West Wing de tegenstander van President Bartlet tijdens zijn herverkiezingscampange. Achternaam is genoeg.
Ik dacht echt dat het een Nederlandse hond was. Achteraf gezien is Bear eigenlijk ook niet goed..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hij alleen Nederlandse commando's verstaat betekent niet dat ze hem gelijk op de Nederlandse manier noemen
Maar genoeg ge-slowchat voor nuquote:Reese first encounters Bear as an attack dog, then named Butcher, who was owned by Byron, an Aryan Nationalist. Byron took him from his previous owner because he did not have the money to pay a debt he owed the group.
Zelfs beter dan ik het me kon herinneren. De serie nu al meerdere keren gekeken maar ik kwam niet verder dan Governor Ritchiequote:
De vraag ging over zijn huidige naam, niet hoe hij ooit geheten heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het een Nederlandse hond was. Achteraf gezien is Bear eigenlijk ook niet goed..
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:21 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |