Pilot, Rygar en het schip (had die een naam?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef DoomCow het volgende:
Noem de drie karakters uit Farscape die in alle seizoenen voorkomen, maar die niet door acteurs gespeeld worden
Pilot en het schip (welke naam?)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pilot, Rygar en het schip (had die een naam?).
De Farscape?quote:
Moyaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Attitude het volgende:
dat schip heette toch iets van moja of moya ?
Maar Pilot was Pilot, of heb ik de aflevering gemist waar de naam genoemd werd? Anders de apparaatjes die Moya maakten.quote:
DF en ik vonden dat dat prima bij de FMT slowchat in kon. Die moet dan wel even hernoemd worden. Verder heeft niemand zich daar nog voor of tegen uitgesproken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:27 schreef drakin het volgende:
Heeft deze serievraagdinges trouwens ook een eigen slowchat?
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen van even geen Fok afgelopen week(en zelfs even helemaal internetloos), dus ik ben niet bekend met de afspraken tussen jou en DFquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
DF en ik vonden dat dat prima bij de FMT slowchat in kon. Die moet dan wel even hernoemd worden. Verder heeft niemand zich daar nog voor of tegen uitgesproken.
Geen afspraken, ik informeer je alleen even over de discussie die erover werd geprobeerd te starten. Die kwam niet van de grond. Je mening is welkom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen van even geen Fok afgelopen week(en zelfs even helemaal internetloos), dus ik ben niet bekend met de afspraken tussen jou en DF
Ow dat klonk zo als afspraken, goed, dankje voor het informeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geen afspraken, ik informeer je alleen even over de discussie die erover werd geprobeerd te starten. Die kwam niet van de grond. Je mening is welkom.
Dominar Rygel the 16thquote:
Dat zou dan George Peppard moeten zijn.quote:
Ja diequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou dan George Peppard moeten zijn.
Gokje op Fireflyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
de titel van dit topic (The Inner Light) is de titel van een bekroonde aflevering van een serie. Welke serie?
Oeps... nog niet wakker genoeg... dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geef je wel even een puntje?
FST tussenstand:quote:
KLOPT! Jammer genoeg maar 1 seizoen gemaakt. Vond altijd leuk om te zien dat ie per ongeluk steeds dingen vernielde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Harry and the Hendersons was het geloof ik. Kan het me vaag herinneren
De Tiende Doctorquote:
Helemaal goed. Nu nog de serie.quote:
Ook die draait gewoon nog en heeft maar een beperkt aantal gastoptredens gehad. En zeker niet van iemand uit 1893.quote:
Inderdaad! Gemaakt door de pa van Tori Spelling.quote:
da's een andere jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:37 schreef picodealion het volgende:
Ik moet denken aan Borgen, of was dat een andere serie?
quote:Many episodes are either named after movies ("Children Shouldn't Play with Dead Things", "The Usual Suspects", "I Know What You Did Last Summer") or classic rock songs ("In My Time of Dying", "Born Under a Bad Sign", "What is and What Should Never Be", "Sympathy For The Devil", "When The Levee Breaks").
quote:An important aspect of the show's music is classic rock, most of which comes from creator's own record collection, although one of his favorite bands - Led Zeppelin - has always been too expensive to license.
Welke serie?quote:Unusual for a male-lead fantasy series, most of the viewer demographic are females.
Sneller dan ik had verwachtquote:
Klopt inderdaad!quote:
The Blacklist, The Office, Boston Legal & The Practicequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:30 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
4 series waarin James Spader in heeft gespeeld of speelt.
Goed!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Metalbas het volgende:
[..]
The Blacklist, The Office, Boston Legal & The Practice
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |