FST tussenstand:quote:
Nee. Hij heeft een van de hoofdrollen in de serie. Is geen cameowerk.quote:
Nopequote:
Je zit in de goede richting. Apartment 23 zit in de titel, en de b ook. Maar moeten meer woorden bij en de b mpet op een andere plaats.quote:
Nu haal je het door elkaar met 2 broke girls. Maar girl hoort ook in de titel.quote:
De is van bitchquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
of iets met bitches.. maar weet het niet meer. Vond het geen interessante serie
Close enough. Don't trust the b(itch) in appartment 23quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef Attitude het volgende:
Ben er even niet en DragonFlodder staat al op 11..... gaat lekker zo
Do not trust the bitches appartment 23
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat doen we met de puntentelling? Per maand bijhouden en dan met een schone lei weer verder?
Die word nog steeds gemaakt door SamSek geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...
Ik zou het gewoon doorlopend maken en iedereen die aan het eind van de maand maar 1 punt heeft cleanen
Dan wordt het op termijn voor nieuwelingen of casual spelers steeds minder interessant om mee te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig gezien het feit dat bij FMT ook niet echt meer een totaalstand voorbij komt...
Ik zou het gewoon doorlopend maken en iedereen die aan het eind van de maand maar 1 punt heeft cleanen
Ok, heb hem al een tijdje niet gezien (de stand dan)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die word nog steeds gemaakt door SamSek geloof ik
Of juist welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan wordt het op termijn voor nieuwelingen of casual spelers steeds minder interessant om mee te doen.
Hoe dan?quote:
Zeker niet, kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef Re het volgende:
het hoeft natuurlijk geen exacte kopie te zijn van de film serie
Motiverend om te blijven hangen en definitief in de lijst (terug) te komenquote:
Oz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Attitude het volgende:
In een serie speelde een personage met de naam Supreme Allah, welke serie was dat ?
Dat lijkt me ook weer geen goed plan. Het moet wel érgens over gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Attitude het volgende:
Wat we ook kunnen doen is het puntensysteem afschaffen. Gewoon spelen om de fun. Want je kunt er toch niets mee winnen en zo voorkom je ook dat mensen echt gaan strijden om de punten terwijl het om plezier zou moeten gaan.... zomaar een ideetje.
Of zeg je dat nu omdat je nu voor staat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer geen goed plan. Het moet wel érgens over gaan.
nah, het was ook het totaal aantal minuten van de countdown clockquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:37 schreef Attitude het volgende:
[..]
Of zeg je dat nu omdat je nu voor staat?
2 van de 3 cijfers goed was het meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef Attitude het volgende:
Oke.... het is bijna 128 min. ( heb nooit LOST gekeken ) maar countdown clock... 130 minuten? lijkt me logisch.
Joeyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef Attitude het volgende:
LOL. Iedereen gokken....
Er is een spin off gemaakt van de serie Friends. Welke was dat?
Joey?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef Attitude het volgende:
LOL. Iedereen gokken....
Er is een spin off gemaakt van de serie Friends. Welke was dat?
Een spin off is een serie die ontstaan is uit al een bestaande serie. Joey is de enige SPINOFF van Friends.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Wacht even .. spin off is toch iets als een serie op een ander serie lijkt. ( tenminste dat heb ik altijd zo geweten ) of moeten de actuers in beide series gespeeld hebben.
Spinoff speelt zich in hetzelfde " universum" af, dus een gedeelde wereld. Meestal wordt een spinof rondom een bijkarakter ontwikkeld. Maar dan bedoel jij vast Friends with better livesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Wacht even .. spin off is toch iets als een serie op een ander serie lijkt. ( tenminste dat heb ik altijd zo geweten ) of moeten de actuers in beide series gespeeld hebben.
Enige juiste oplossingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:59 schreef Attitude het volgende:
Oh kutjekloot.... verkeerd begrepen en dan had ik de vraag anders moeten formuleren, ach die bewaar ik wel voor de volgende keer. dus dan doe ik het zo: degene die joey zei, heeft het goed.
De serie moet een directe afgeleide zijn van een andere serie. Soms door een bestaand karakter een nieuwe serie te geven (Joey uit friends, Frasier uit cheers) of er word een nieuwe cast geïntroduceerd die daarna oo zichzelf komt te staan (JAG/NCIS/LA/New Orleans).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef Attitude het volgende:
Dat kan ook zo zijn met crossover afleveringen. Hawaii 5-0 en NCIS LA zijn ook in 1 universum zonder dat ze spin-offs zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Spinoff speelt zich in hetzelfde " universum" af, dus een gedeelde wereld.
Ook waar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat kan ook met zo zijn met crossover afleveringen. Hawaii 5-0 en NCIS LA zijn ook in 1 universum zonder dat ze spin-offs zijn.
quote:
JP inderdaad, maar niet in 90210quote:
quote:
quote:Brody is "a handsome but anti-social marine biologist who is forced to deal with an affliction most would consider a blessing — everyone suddenly loves him and will do anything he wants."
Nee. De screen is uit een aflevering van seizoen 2 van een serie. Waar hij een terugkerende rol had als liedje van de hoofdrolspeelsterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft volgens mij in criminal minds een rol van een aflevering gehad
quote:
Voor wie het antwoord nog wou weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar Naam, Rang en Codenaam van dit karakter.
quote:
Hmm...k*t. Het staat er zo doorzichtig dat het me niet opgevallen is... maar jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Karstman het volgende:
Haven
ps zie linkssonder op de foto...
Nope, maar je hebt de franchise wel goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef hornage het volgende:
Hij was Q? in Star Trek - The Next Generation, Voyager, Deep Space Nine en Enterprise?
Inderdaad en nu de verschillende uitingen nog.quote:
Daarmee bedoel je de star trek films? Want de series zijn allemaal genoemd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad en nu de verschillende uitingen nog.
Dat zijn films!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je de star trek films? Want de series zijn allemaal genoemd.
Maar goed: first contact, insurrection en nemesis
Ik zei al, de series zijn al genoemdquote:
En die alleen over series gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef Karstman het volgende:
En om het nog duidelijker te maken: ik zoek 2 series, 1 film en 1 videogame.
En in het vervolg stel ik weer vragen met maar 1 antwoord
Is allemaal gebaseerd op een seriequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En die alleen over series gaan
Maar goed: ST the next generation, ST voyager, ST first contact,ST voyager elite force
Nope. Wel het goede genrequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |