Waarom zou in OUD niet de andere kant morgen worden belicht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vooral in dit subforum.
[ afbeelding ]
Tssss, het Midden-Oosten is een oase van rust vergeleken met OUD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
OUD is als het Israel tussen midden-oosterse landen
quote:
Het was redelijk voorspelbaar iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Dus om te ageren tegen het ongenuanceerd positief belichten van ouderschap in OUD, ga je het nu ongenuanceerd negatief belichten. Dat wordt vast een hele vruchtbare (SEE WHAT I DID THERE) discussie...
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat TS wel een beetje teleurgesteld is dat het topic niet meteen vol gelopen is met hordes tierende en scheldende hormonsters om hem te vertellen hoe fout hij is.
Jammer, TS, volgende keer beter
Het topic is ook nog maar net open natuurlijk, geef het een paar sherrys.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.
Ik wou zeggen, beetje vroeg voor sherry, maar wacht :p.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic is ook nog maar net open natuurlijk, geef het een paar sherrys.
Je kunt het niet elke keer winnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat TS wel een beetje teleurgesteld is dat het topic niet meteen vol gelopen is met hordes tierende en scheldende hormonsters om hem te vertellen hoe fout hij is.
Goed werk heeft tijd nodig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.
Zo van "ploep, hier is een kind"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Bij de meeste komt het sowieso vanzelf wel.
Wel knap hoe je met een paar zinnen die hele bingo-kaart volmaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties. Ik snap mensen die geen kinderen willen ook niet, is meestal gewoon heel kinderachtig recalcitrant doen, omdat het cool is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties. Ik snap mensen die geen kinderen willen ook niet, is meestal gewoon heel kinderachtig recalcitrant doen, omdat het cool is.
Dit ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel knap hoe je met een paar zinnen die hele bingo-kaart volmaakt
Was het maar waar dat je zulke opmerkingen alleen van directe vrienden kreeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Gulara het volgende:
En voor wat betreft die bingo/opmerkingen. Met wat voor nare mensen ga jij om? Ik zou een nieuwe vrienden/kennissengroep zoeken.
Gelukkig, de oogkleppen zijn er nog gewoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar was TS niet die dude die riep dat hij noooooit ging trouwen, en nu gaat trouwen / getrouwd is. Geef het een jaartje joh...
Doel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties.
Nou ja, dat is natuurlijk opzich wel ons enige doel als we niet geevolueerd waren. Want we doen zoveel dingen die niet ons doel zijn, seks voor de lol, plannen wanneer we kinderen of niet krijgen, helemaal geen kinderen maar een carriere etc.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Doel.
Het is waar dat wezens met voortplantingsdrang in de evolutie succesvoller zijn dan wezens zonder voorplantingsdrang, maar om voortplanting daarom het doel van het leven te noemen
Exact, het leven heeft alleen een doel, als je in een hogere macht geloofd op één of andere manier. Puur objectief bekeken heeft iets zonder sturing geen doel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb überhaupt moeite met het misbruik van het woord doel
Idd, dat suggereert dat er een gedachte achter het leven zit, nou think againquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb überhaupt moeite met het misbruik van het woord doel
Ja, niks geen zwangerschap. Je voelt aandrang, je gaat naar de wc en plop, daar is je kind.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo van "ploep, hier is een kind"?![]()
God?
Ghequote:
Oh, en wat betreft de bingo-kaart.. Dat hoeven geen nare mensen te zijn hoor, die toch een boel van die kaart vol krijgen in één enkel gesprekje dat gevoerd wordt vanuit een meelevend en goedbedoeld oogpunt. Naar wordt het pas als de 'ja, wacht maar' en andere bingo's (eindeloos en lacherig en vooral jouw keus niet serieus nemend) herhaald worden ook nádat je hebt aangegeven en duidelijk hebt gemaakt dat wát er ook 'later' gebeurt, dat dat hun compleet niet aangaat, dat jouw keuze op geen enkele wijze kritiek is op hun keuze wél een gezin te starten, en dat je ook niet tot in den treure aan hen vraagt waarom ze wél kinderen hebben. "Want dat vráág je toch niet? Dat is toch ieders eigen keus?". Nou, precies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Gulara het volgende:
En voor wat betreft die bingo/opmerkingen. Met wat voor nare mensen ga jij om? Ik zou een nieuwe vrienden/kennissengroep zoeken.
Ik zou je er bijna een positieve note voor gevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:04 schreef AwayTL het volgende:
Juist met een kind snap ik beter waarom mensen kiezen voor geen kinderen. Nee, die van mij is geen monster en er komt er zelfs nog 1 aan, maar je kind staat vanaf geboorte wel op 1. Jouw tijd moet je altijd delen, kan niet zomaar ergens heen gaan, alles wat je wil doen moet gepland worden en over na gedacht worden of je alles wel mee hebt.
Daarbij kosten ze geld, al zie ik dat niet als een grote beweegreden om het niet te doen. Sparen kan altijd als je het wel wil.
Alles in je leven staat op zn kop en waarom zou je dat doen als je tevreden bent met je leven en nog vanalles er uit wil halen, waarbij een kind niet goed in het plaatje past.
GVD, pas ik er weer niet tussen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Nuance en realiteitszin
Ksssssst, scheer je weg uit [OUD] jij!
ja, pedoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik heb sinds 4 maanden een dochtertje en beleef er enorm veel plezier aan.
Ben ik nu slecht?
Nu ga je wel heel erg dichtbij het randje in OUD hoorquote:
Behalve dat het een béétje eng klinkt zoals je het opschrijft: vast niet. Maar goed of slecht hangt niet echt af van het al dan niet hebben van kinderen/een hond/een kat/een bmw (ok, die laatste is misschien wel garantie voor rijden als een hork...)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik heb sinds 4 maanden een dochtertje en beleef er enorm veel plezier aan.
Ben ik nu slecht?
quote:
Ik moet niet te lang in OUD rondhangen merk ik, nu ben ik na 1 post al uitgemaakt voor pedofiel, en als trotse BMW 1 serie rijder ook nog eens als Hork aangemerkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Behalve dat het een béétje eng klinkt zoals je het opschrijft: vast niet. Maar goed of slecht hangt niet echt af van het al dan niet hebben van kinderen/een hond/een kat/een bmw (ok, die laatste is misschien wel garantie voor rijden als een hork...)
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet niet te lang in OUD rondhangen merk ik, nu ben ik na 1 post al uitgemaakt voor pedofiel, en als trotse BMW 1 serie rijder ook nog eens als Hork aangemerkt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
En ondertussen in andere topics/SC's haten op dit topic en tegen elkaar zeggen "negeer het maar en doe er geen slotje op want anders hebben ze hun pleziertje"_!
Typisch Vivagedrag; walgelijk
Zolang ze er maar niet onder gaan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ga je wel heel erg dichtbij het randje in OUD hoor.
Linkje? Ik kan me er niks bij voorstellen en als het wel zo is word ik er iig buiten gehoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
En ondertussen in andere topics/SC's haten op dit topic en tegen elkaar zeggen "negeer het maar en doe er geen slotje op want anders hebben ze hun pleziertje"_!
Typisch Vivagedrag; walgelijk
nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ga je wel heel erg dichtbij het randje in OUD hoor.
een BMW? Serieus? En dat zeg je hardop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet niet te lang in OUD rondhangen merk ik, nu ben ik na 1 post al uitgemaakt voor pedofiel, en als trotse BMW 1 serie rijder ook nog eens als Hork aangemerkt.
Kom op zeg, het is maar internet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Typisch Vivagedrag; walgelijk vermakelijk
Ik wilde me stil houden want ik weet dat de meeste gebruikers in OUD dat niet kunnen betalen. Maar ja, als er expliciet naar gevraagd wordt dan mogen mensen dat best weten. Ik heb wel een 5-deurs, wel zo praktisch met die maxi-cosi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een BMW? Serieus? En dat zeg je hardop?
een 1 serie is met zo'n lange voorkant toch? Je weet wat ze zeggen over mannen met een auto met een lange neus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik wilde me stil houden want ik weet dat de meeste gebruikers in OUD dat niet kunnen betalen. Maar ja, als er expliciet naar gevraagd wordt dan mogen mensen dat best weten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een 1 serie is met zo'n lange voorkant toch? Je weet wat ze zeggen over mannen met een auto met een lange neus?
Die ja, dat als ze achter je zitten dat je denkt 'Oh nice, een BMW', en dan halen ze in en blijkt het zo'n afgekeurde 3+ serie te zijn, die halverwege is afgezaagd, en een goedkoop kontje er op gezet is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee hoe lang die neus is?
oh inderdaad. Mooie auto wel (voor een BMWquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee hoe lang die neus is?
Ben er nog wel hoor, post alleen niet meer zo vaak. Leven enzo hè...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Lotusss
Lang niet gezien, joh! Dat ik je in OUD weer moet treffen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Lotusss
Lang niet gezien, joh! Dat ik je in OUD weer moet treffen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Als onze ouwe treinenfappert dan ook nog even met een linkje kwam konden we daar mooi verder
Wat doe je allemaal dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben er nog wel hoor, post alleen niet meer zo vaak. Leven enzo hè...
OUD modjes. Gotta love 'em. Wel een uitdaging altijd...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er bestaat zoiets als dm. Gebruik het.
Die was ik vergeten! Bedanktquote:
nou vertel dan: waarom heb je nog geen kinderen?quote:
Heb ik wel, nou ja, eentje dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou vertel dan: waarom heb je nog geen kinderen?
oh, sorry dan.quote:
Allebei: het is het allermooiste dat ik kan verzinnen, maar je eigen leven ben je kwijt.quote:
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:04 schreef AwayTL het volgende:
Juist met een kind snap ik beter waarom mensen kiezen voor geen kinderen. Nee, die van mij is geen monster en er komt er zelfs nog 1 aan, maar je kind staat vanaf geboorte wel op 1. Jouw tijd moet je altijd delen, kan niet zomaar ergens heen gaan, alles wat je wil doen moet gepland worden en over na gedacht worden of je alles wel mee hebt.
Daarbij kosten ze geld, al zie ik dat niet als een grote beweegreden om het niet te doen. Sparen kan altijd als je het wel wil.
Alles in je leven staat op zn kop en waarom zou je dat doen als je tevreden bent met je leven en nog vanalles er uit wil halen, waarbij een kind niet goed in het plaatje past.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Ik krijg in mijn omgeving nou niet echt het gevoel dat het cool is om geen kinderen te hebben. Krijg eerder steeds de vraag uit de titel voorgelegdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:25 schreef FANN het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het Cool was om geen kinderen te hebben
Geen idee hoe oud/jong je bent, maar gewoon rustig een aantal jaartjes wachten, dan stelt niemand die vraag meer aan je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn omgeving nou niet echt het gevoel dat het cool is om geen kinderen te hebben. Krijg eerder steeds de vraag uit de titel voorgelegd
Ja, dat gaat neem ik aan vanzelf over als je vrouw bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee hoe oud/jong je bent, maar gewoon rustig een aantal jaartjes wachten, dan stelt niemand die vraag meer aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |