4 topics lang...quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou er eens flink over kunnen gaan zeiken op FOK!, even lekker ventileren en dan weer doorgaan met de belangrijke zaken
Je kunt daarvan vinden wat je wilt, en blijkbaar houdt het jou bezig en dat is vervelend. Maar je wekt de indruk (maar ik kan het verkeerd zien) dat je daarvoor álle mensen met kinderen verantwoordelijk houdt. Want die zullen vast allemaal wel een mening hebben over jouw keuzes. En de meeste posters hier proberen je ervan te overtuigen dat dat een iets te simplistische generalisatie is, maar dat lijkt niet zo aan te komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom moet je het allemaal maar ok vinden dat anderen je keuzes in twijfel trekken?
QFTquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt daarvan vinden wat je wilt, en blijkbaar houdt het jou bezig en dat is vervelend. Maar je wekt de indruk (maar ik kan het verkeerd zien) dat je daarvoor álle mensen met kinderen verantwoordelijk houdt. Want die zullen vast allemaal wel een mening hebben over jouw keuzes. En de meeste posters hier proberen je ervan te overtuigen dat dat een iets te simplistische generalisatie is, maar dat lijkt niet zo aan te komen.
En hij lijkt te denken dat alle mensen met kinderen verschoond blijven van dat soort mensen die keuzes in twijfel trekken, alleen omdat ze kinderen hebben. Niets is minder waar: vrijwel iedere keuze die een ouder neemt mbt kind/opvoeding is er één die in twijfel getrokken kan en zal worden door een andere ouderquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt daarvan vinden wat je wilt, en blijkbaar houdt het jou bezig en dat is vervelend. Maar je wekt de indruk (maar ik kan het verkeerd zien) dat je daarvoor álle mensen met kinderen verantwoordelijk houdt. Want die zullen vast allemaal wel een mening hebben over jouw keuzes. En de meeste posters hier proberen je ervan te overtuigen dat dat een iets te simplistische generalisatie is, maar dat lijkt niet zo aan te komen.
Ik ga niet voor de tigste keer zeggen dat ik dat helemaal niet denkquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hij lijkt te denken dat alle mensen met kinderen verschoond blijven van dat soort mensen die keuzes in twijfel trekken, alleen omdat ze kinderen hebben. Niets is minder waar: vrijwel iedere keuze die een ouder neemt mbt kind/opvoeding is er één die in twijfel getrokken kan en zal worden door een andere ouder
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom >R&P dus, een algemeen 'waarom stellen mensen je keuzes altijd ter discussie' ipv alleen OUD?
MoBlo, meenemen maar!
*schopschoentje afstoffen doet*quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom >R&P dus, een algemeen 'waarom stellen mensen je keuzes altijd ter discussie' ipv alleen OUD?
MoBlo, meenemen maar!
Dat gevoel, daar zit ik dus ook mee. Zeker omdat mijn ma zo'n beroepszeurder is, dus ik kan het niet ontlopen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom moet je het allemaal maar ok vinden dat anderen je keuzes in twijfel trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |