Waarom zou in OUD niet de andere kant morgen worden belicht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vooral in dit subforum.
[ afbeelding ]
Tssss, het Midden-Oosten is een oase van rust vergeleken met OUD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
OUD is als het Israel tussen midden-oosterse landen
quote:
Het was redelijk voorspelbaar iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Dus om te ageren tegen het ongenuanceerd positief belichten van ouderschap in OUD, ga je het nu ongenuanceerd negatief belichten. Dat wordt vast een hele vruchtbare (SEE WHAT I DID THERE) discussie...
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat TS wel een beetje teleurgesteld is dat het topic niet meteen vol gelopen is met hordes tierende en scheldende hormonsters om hem te vertellen hoe fout hij is.
Jammer, TS, volgende keer beter
Het topic is ook nog maar net open natuurlijk, geef het een paar sherrys.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.
Ik wou zeggen, beetje vroeg voor sherry, maar wacht :p.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic is ook nog maar net open natuurlijk, geef het een paar sherrys.
Je kunt het niet elke keer winnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat TS wel een beetje teleurgesteld is dat het topic niet meteen vol gelopen is met hordes tierende en scheldende hormonsters om hem te vertellen hoe fout hij is.
Jammer, TS, volgende keer beter
Goed werk heeft tijd nodig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben er maar 15 jaar over gedaan om niet te reageren op trolls, best netjes, opzich.
Zo van "ploep, hier is een kind"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Bij de meeste komt het sowieso vanzelf wel.
Wel knap hoe je met een paar zinnen die hele bingo-kaart volmaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties. Ik snap mensen die geen kinderen willen ook niet, is meestal gewoon heel kinderachtig recalcitrant doen, omdat het cool is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties. Ik snap mensen die geen kinderen willen ook niet, is meestal gewoon heel kinderachtig recalcitrant doen, omdat het cool is.
Dit ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel knap hoe je met een paar zinnen die hele bingo-kaart volmaakt
Was het maar waar dat je zulke opmerkingen alleen van directe vrienden kreeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Gulara het volgende:
En voor wat betreft die bingo/opmerkingen. Met wat voor nare mensen ga jij om? Ik zou een nieuwe vrienden/kennissengroep zoeken.
Gelukkig, de oogkleppen zijn er nog gewoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar was TS niet die dude die riep dat hij noooooit ging trouwen, en nu gaat trouwen / getrouwd is. Geef het een jaartje joh...
Doel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef RedFoxy het volgende:
Waarom zou je geen kinderen hebben? Dat is toch uiteindelijk je enige doel in het leven, jouw genen doorgeven aan volgende generaties.
Nou ja, dat is natuurlijk opzich wel ons enige doel als we niet geevolueerd waren. Want we doen zoveel dingen die niet ons doel zijn, seks voor de lol, plannen wanneer we kinderen of niet krijgen, helemaal geen kinderen maar een carriere etc.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Doel.
Het is waar dat wezens met voortplantingsdrang in de evolutie succesvoller zijn dan wezens zonder voorplantingsdrang, maar om voortplanting daarom het doel van het leven te noemen
Exact, het leven heeft alleen een doel, als je in een hogere macht geloofd op één of andere manier. Puur objectief bekeken heeft iets zonder sturing geen doel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb überhaupt moeite met het misbruik van het woord doel
Idd, dat suggereert dat er een gedachte achter het leven zit, nou think againquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb überhaupt moeite met het misbruik van het woord doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |