SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Vanavond is er niet zo'n leuke programmering dus zet er maar neer ''Niet zo veel''
[ Bericht 0% gewijzigd door Studiotje op 22-08-2014 00:00:45 ]
quote:
quote:
Dat krijg je van dat hunt gedrag van studiotjequote:
gaat klote worden zondag, moet er gewacht worden tot slome lul een nieuw topic heeft geopendquote:
Hoezoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef AF_ het volgende:
Oke ik ga proberen dit topic ( na deze ) geenmeer te posten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat klote worden zondag, moet er gewacht worden tot slome lul een nieuw topic heeft geopend
Zondag mag het gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat klote worden zondag, moet er gewacht worden tot slome lul een nieuw topic heeft geopend
ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Doe het tevaakquote:
*regel toevoegt*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goeien regelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*regel toevoegt*
Met uitzondering van zondagavond tussen 19:30 en 22:30
cookieslikker gaat hunten zondagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*regel toevoegt*
Met uitzondering van zondagavond tussen 19:30 en 22:30
Wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
cookieslikker gaat hunten zondag
quote:1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
Zo iets jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef WcPot het volgende:
Normaal is het toch iets van twee dagen voor de eerste keer ?
quote:9. "Wij gingen met vakantie naar Spanje en hadden een probleem met de taxichauffeurs. Het waren allemaal Spanjaarden".
10. "De wegen waren hobbelig, wat ervoor zorgde dat we tijdens de busrit onze reisgids niet konden lezen. Daardoor waren we niet op de hoogte van allerlei zaken die onze reis aangenamer hadden kunnen maken".
11. "Het duurde negen uur om van Jamaica naar Engeland te vliegen. De Amerikanen waren op drie uur thuis. Dat lijkt ons oneerlijk".
12. "Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner".
13. "Geen kappers in het resort, stond in de brochure. Wij zijn studenten haartooi en we vermoeden dat ze dat wisten want wij moesten langer wachten aan de receptie".
16. "Ik werd gebeten door een mug. De brochure maakt geen melding van muggen".
of ze zijn er achter dat het een kloon is van een al gebande userquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef WcPot het volgende:
Normaal is het toch iets van twee dagen voor de eerste keer ?
Dat is wel weer jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
of ze zijn er achter dat het een kloon is van een al gebande user
maar we mogen die shit niet discussiëren.
meh, we zijn toch altijd modloosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Karina is er ook bijna niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, we zijn toch altijd modloos
KUTquote:
Karina mag er elke dag wel zijn hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
karina is liev, maar ik ben toch liever modloos...
Dat dit kan op FOK!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hou niet van regeltjes, vooral niet als je je eraan moet houdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Karina mag er elke dag wel zijn hoor
Ja dat vind ik ookquote:
Oh ja. Eigenlijk komen ze alleen als we ze roepen met een TR.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Denk het en die gastenboeken vinden ze stiekem vast zelf ook wel grappigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja. Eigenlijk komen ze alleen als we ze roepen met een TR.
Maar dan nog, waarom eigenlijk? Gebeurt hier gewoon weinig boeiends ofzo?Zijn wij te lief?
In tegenstelling tot klb en vbl zijn wij lief jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom eigenlijk? Gebeurt hier gewoon weinig boeiends ofzo?Zijn wij te lief?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot klb en vbl zijn wij lief ja
met peertenlullen en gastenboeken verkloten? invasies in andere sc's?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Terwijl, toen wij FMT even overnamen, het wel een beetje rond ging. Kom je in een andere SC
"Komen jullie deze ook overnemen".
Berucht, beroemd, maar toch lief
Gastenboeken vallen niet op, we moeten het binnen FOK! zoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met peertenlullen en gastenboeken verkloten? invasies in andere sc's?
waarschijnlijk niet, maar ik vermoed dat we niet opvallen 'fly under the radar'![]()
drukte makers in KLB en ONZ trekken alle aandacht van mods zodat wij hier onze gang kunnen gaan
Minimaal elke week een willekeurig gastenboek gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalen
Laten we het maar niet gaan opzoeken. Maar zo houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gastenboeken vallen niet op, we moeten het binnen FOK! zoeken
ik ben nog steeds bezig om plaatjes te verstoppen in OP's van andere SC's...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalen
Haha boefje geen eens een voorbeeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben nog steeds bezig om plaatjes te verstoppen in OP's van andere SC's...
Misschien wel, nu kunnen we af en toe iets flikken. Dalijk hebben we hier 12 mods rondlopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet gaan opzoeken. Maar zo houden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Misschien wel, nu kunnen we af en toe iets flikken. Dalijk hebben we hier 12 mods rondlopen
haha jawel, kijk maar eens in onze OP en in die van FMTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Haha boefje geen eens een voorbeeld
Ahja die link was me al eens opgevallen. nooit op gekliktquote:
er staat er ook een in deze OP, al bijna een maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahja die link was me al eens opgevallen. nooit op geklikt
Yep. Te lui om weg te halenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er staat er ook een in deze OP, al bijna een maand
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:
Vrijdag. Ik ga pitten.
Tot morgenavondof middag. Als ik zin heb.
Slaap lekker printerboyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:
Vrijdag. Ik ga pitten.
Tot morgenavondof middag. Als ik zin heb.
Post misschien nogwel mobiel meequote:
https://www.youtube.com/user/MrDD27DennisBoeijenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef Maraca het volgende:
Dat dit kan in Nederland! Kan UiN niet terugvinden op de SBS6 gemist site
Kijk nu die ene met de ID-fraude. Hoog "quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/MrDD27DennisBoeijen
hier staan veel afleveringen, maar ik weet niet welke aflevering het is
er was ook een aflevering waar alberto een grote gespierde neger netjes vraagt of hij op wilt houden ipv van normale manier van confronteren.. mietjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk nu die ene met de ID-fraude. Hoog "" gehalte
Dat was lachen ja, Alberto wilden geen klappenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was ook een aflevering waar alberto een grote gespierde neger netjes vraagt of hij op wilt houden ipv van normale manier van confronteren.. mietje![]()
edit: dat was in zijn andere programma gestalkt denk ik nu ineens aan.. heeft ook een hooggehalte
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestuntquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Stickertje het volgende:
de emmelie aflevering is ook uit gestalkt, het was niet UiN
Het was inderdaad undercover in Nederlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestunt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestunt
nee het was ' onopgeloste zaken 'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het was inderdaad undercover in Nederland
Dat programma was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
nee het was ' onopgeloste zaken '![]()
![]()
![]()
http://www.uitzendinggemi(...)opgeloste_Zaken.html
ochjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
nee het was ' onopgeloste zaken '![]()
![]()
![]()
http://www.uitzendinggemi(...)opgeloste_Zaken.html
kut met peren maal driequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
RTL7: Voetbal International - 20:30
Voetbaltalkshow waarin Wilfred Genee discussies leidt over de laatste ontwikkelingen rond Koning Voetbal. Samen met Johan Derksen. René van der Gijp en (vaste) gasten analyseert hij hierin wedstrijden, strategieën en hoofdrolspelers zonder daarbij een blad voor de mond te nemen.
SBS6: Patty's Big Fat Ibiza Wedding - 20:30
Realitysoap waarin de voorbereidingen en het huwelijk van Patty Brard centraal staan. Patty Brard probeert in haar drukke dagelijkse schema de tijd de vinden om haar huwelijk met Antoine van de grond te krijgen. Het moet groots en hysterisch met een huwelijksgelofte in Nederland en een feest op Ibiza. Maar wie gaat dat regelen? Aan groom-to-be Antoine lijkt Patty niet veel te hebben en de twee vrienden die ze als weddingplanners heeft aangesteld zijn vooral goed in het drinken van champagne. De klok tikt door en Patty begint langzaamaan aan haar plan te twijfelen.
SBS6: Andy & Melisa - 21:30
In dit seizoen van Andy & Melisa gaan de huwelijksklokken luiden voor de tortelduifjes. Maar voor het zover is, moet er nog ontzettend veel geregeld worden. In de eerste aflevering is al goed te merken dat bij Bridezilla Melisa de pre-wedding-stress is losgebarsten. Andy bekijkt het allemaal rustig vanaf de bank. En alsof het thuis en in de kapsalon al niet druk genoeg is, vertrekt Melisa met vriendin Lammy en moeder Wilma ook nog naar Parijs om inspiratie op te doen voor de bruiloft.
andy en melisaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbaltalkshow waarin Wilfred Genee discussies leidt over de laatste ontwikkelingen rond Koning Voetbal. Samen met Johan Derksen. René van der Gijp en (vaste) gasten analyseert hij hierin wedstrijden, strategieën en hoofdrolspelers zonder daarbij een blad voor de mond te nemen.
Realitysoap waarin de voorbereidingen en het huwelijk van Patty Brard centraal staan. Patty Brard probeert in haar drukke dagelijkse schema de tijd de vinden om haar huwelijk met Antoine van de grond te krijgen. Het moet groots en hysterisch met een huwelijksgelofte in Nederland en een feest op Ibiza. Maar wie gaat dat regelen? Aan groom-to-be Antoine lijkt Patty niet veel te hebben en de twee vrienden die ze als weddingplanners heeft aangesteld zijn vooral goed in het drinken van champagne. De klok tikt door en Patty begint langzaamaan aan haar plan te twijfelen.
In dit seizoen van Andy & Melisa gaan de huwelijksklokken luiden voor de tortelduifjes. Maar voor het zover is, moet er nog ontzettend veel geregeld worden. In de eerste aflevering is al goed te merken dat bij Bridezilla Melisa de pre-wedding-stress is losgebarsten. Andy bekijkt het allemaal rustig vanaf de bank. En alsof het thuis en in de kapsalon al niet druk genoeg is, vertrekt Melisa met vriendin Lammy en moeder Wilma ook nog naar Parijs om inspiratie op te doen voor de bruiloft.
Nee luxaflex gewoon neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan je dat luisteren dan linkje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:26 schreef Fylax het volgende:
Als je geen TV wilt kijken, luister dan vanaf 9 uur naar Radio49 want het is weer tijd voor Fylax Friday
Hmmmm kan alleen leuk zijn met fok!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
www.radio49.nl 21:00 - 23:00quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waar kan je dat luisteren dan linkje?
quote:
Ik moet nu huilenquote:1eenzame luisteraar
En als ik een plaatje wil aanvragen waar kan ik dat dan doenquote:
Dat kan je vanavond doen via mijn DMquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als ik een plaatje wil aanvragen waar kan ik dat dan doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan je vanavond doen via mijn DM
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:26 schreef Fylax het volgende:
Als je geen TV wilt kijken, luister dan vanaf 9 uur naar Radio49 want het is weer tijd voor Fylax Friday
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]________________________________________
Wat voor soort muziek is daar te beluisterenquote:
Van alles.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek is daar te beluisteren
En hoe kom je dan aan die muziek haal je dat dan van youtube afquote:
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
En hoe kom je dan aan die muziek haal je dat dan van youtube af
K3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Stickertje het volgende:
ik vraag er eentje aan, gewoon omdat het kan, en ik weet al welke
Leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Stickertje het volgende:
ik vraag er eentje aan, gewoon omdat het kan, en ik weet al welke
Dan ga ik dat ook doen dan heeft Fylax 2 eenzame luisteraarsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
nee, ik doe wel een serieuze aanvraag
Ik heb gemiddeld 15 luisteraars per show.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook doen dan heeft Fylax 2 eenzame luisteraars
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook doen dan heeft Fylax 2 eenzame luisteraars
Dan heb je er morgen 17quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld 15 luisteraars per show.
Nu moet ik weer bijna huilen na deze reactiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
zijn er liedjes met merel in de titel?
je radio show ding trekt waarschijnlijk meer kijkers dan patty's programma morgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk wel wat meer.quote:
was geen gemene reactie, vroeg het mij echt afquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu moet ik weer bijna huilen na deze reactie
Sowsowquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent gewoon je radioshow aan het uithoeren in sc'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk wel wat meer.
Er gaan dit keer mensen van R49 zelf luisteren, TV dan, KLB en nog mensen die ik in het echt ken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent gewoon je radioshow aan het uithoeren in sc's
Als ik een plaatje aanvraag hoelang moet ik dan wachten totdat ik hem te horen krijg?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk wel wat meer.
Er gaan dit keer mensen van R49 zelf luisteren, TV dan, KLB en nog mensen die ik in het echt ken
Omdat jij het bent niet zo langquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik een plaatje aanvraag hoelang moet ik dan wachten totdat ik hem te horen krijg?
Ga je dan ook zeggen die plaatje is aangevraagd door WcPotquote:
Duh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je dan ook zeggen die plaatje is aangevraagd door WcPot
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je dan ook zeggen die plaatje is aangevraagd door WcPot
En het zwarte asfaltquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen heb jij geen vrouw die op je wacht
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen heb jij geen vrouw die op je wacht
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:09 schreef Doler12 het volgende:
Moet eens een keer ETS weer opstarten!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat om wat er staat niet om hoe 't er uit ziet
Wat een volwassen reactie van deze fok user, best mensen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er nu veel beter uit
dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie van deze fok user, best mensen!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijken of ik nog een mooie droom kan vangenquote:
Hoor ik altijd op de radio als ik snachts aan het trucken ben. Dat is zo raar. Het weerbericht voor straks overdag.quote:
nee vrijdagavond is fokloze avondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:14 schreef WcPot het volgende:
Iedereen wel een plaatje aanvragen bij Fylax voor zijn radiostation
Sociaal doen jeweetquote:
Ik ga morgen voor de verandering sociaal doenquote:
Wat ga jij doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor de verandering sociaal doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:14 schreef WcPot het volgende:
Iedereen wel een plaatje aanvragen bij Fylax voor zijn radiostation
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Kwam nog een kortingsbon tegen van 20% dus toch de theepot gehaaldKreeg alleen een discussie met zo'n 16-jarige kassamiep die vond dat de bon niet geldig was. Een theepot viel immers niet onder de categorie 'wonen'. *zucht*
Gelukkig was de manager het met me eens
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekjequote:
Mijn auto ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekje
Dat is niet sociaal doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekje
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Kwam nog een kortingsbon tegen van 20% dus toch de theepot gehaaldKreeg alleen een discussie met zo'n 16-jarige kassamiep die vond dat de bon niet geldig was. Een theepot viel immers niet onder de categorie 'wonen'. *zucht*
Gelukkig was de manager het met me eens
Ja maar dat is in iedergeval niet sociaal te noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kom ik toch nog andere mensen tegen
ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is in iedergeval niet sociaal te noemen![]()
Maargoed je gaat de buitenlucht weer even opsnuiven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassa
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassa
Kom je niet onderweg ofzo (of bij jou in de buurt) vaker dezelfde mensen tegen waar je eens samen mee kunt rijden? Of bij de garage ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kom ik toch nog andere mensen tegen
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kom je niet onderweg ofzo (of bij jou in de buurt) vaker dezelfde mensen tegen waar je eens samen mee kunt rijden? Of bij de garage ofzo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun zij niet en andersom
Joh, dit is 2014 en je weet hoe een forum werkt. Er is vast wel een motorforum. Misschien zelfs wel een topic op Fok! waar mensen met motoren willen meetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun niet en andersom
Ja maar niet familie bedoel ik. Kom je bij de garage dadelijk mensen tegen, vraag je of die zin hebben om eens een stukje te rijden ofzo. Zo moeilijk is het niet :pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun niet en andersom
Dit ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, dit is 2014 en je weet hoe een forum werkt. Er is vast wel een motorforum. Misschien zelfs wel een topic op Fok! waar mensen met motoren willen meeten
Dat bedoel ik! Op die foto ziet het er ontzettend leuk uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef appelen het volgende:
PTA / Motorclub topic #1169: ninja250 vs busa gr gr
Motormuizen hangplek, koos mag dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef appelen het volgende:
PTA / Motorclub topic #1169: ninja250 vs busa gr gr
Zolang er geen clubhuis is, mag hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Motormuizen hangplek, koos mag dat?
Met zn DBmeter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Motormuizen hangplek, koos mag dat?
R&p zijn vage mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
R&P, LIF, ONZ? Waar wil je posten
quote:
Leuk, ik rij wel eens tussen vrachtwagens in als ik een afslag moet hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef AF_ het volgende:
Nederlandse vrachtwagens hebben ernstige technische mankementen. Versleten banden, kapotte remmen
Versleten banden is wel herkenbaar moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef AF_ het volgende:
Nederlandse vrachtwagens hebben ernstige technische mankementen. Versleten banden, kapotte remmen
Hoeveel moet je nog printen vanmiddag?quote:
Dat hele printer grapje is nu wel weer voorbijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog printen vanmiddag?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat hele printer grapje is nu wel weer voorbij
ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat hele printer grapje is nu wel weer voorbij
Heel wel je kan zelf plaatjes aanvragen dus dan is het altijd goede muziekquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel wel je kan zelf plaatjes aanvragen dus dan is het altijd goede muziek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Opgezette mensen kijken in Amsterdam![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Opgezette mensen kijken in Amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |