In tegenstelling tot klb en vbl zijn wij lief jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja. Eigenlijk komen ze alleen als we ze roepen met een TR.
Maar dan nog, waarom eigenlijk? Gebeurt hier gewoon weinig boeiends ofzo?Zijn wij te lief?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot klb en vbl zijn wij lief ja
met peertenlullen en gastenboeken verkloten? invasies in andere sc's?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja. Eigenlijk komen ze alleen als we ze roepen met een TR.
Maar dan nog, waarom eigenlijk? Gebeurt hier gewoon weinig boeiends ofzo?Zijn wij te lief?
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Terwijl, toen wij FMT even overnamen, het wel een beetje rond ging. Kom je in een andere SC
"Komen jullie deze ook overnemen".
Berucht, beroemd, maar toch lief
Gastenboeken vallen niet op, we moeten het binnen FOK! zoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met peertenlullen en gastenboeken verkloten? invasies in andere sc's?
waarschijnlijk niet, maar ik vermoed dat we niet opvallen 'fly under the radar'![]()
drukte makers in KLB en ONZ trekken alle aandacht van mods zodat wij hier onze gang kunnen gaan
Minimaal elke week een willekeurig gastenboek gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalen
Laten we het maar niet gaan opzoeken. Maar zo houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gastenboeken vallen niet op, we moeten het binnen FOK! zoeken
ik ben nog steeds bezig om plaatjes te verstoppen in OP's van andere SC's...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten meer gekke dingen gaan uithalen
Haha boefje geen eens een voorbeeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben nog steeds bezig om plaatjes te verstoppen in OP's van andere SC's...
Misschien wel, nu kunnen we af en toe iets flikken. Dalijk hebben we hier 12 mods rondlopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet gaan opzoeken. Maar zo houden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Misschien wel, nu kunnen we af en toe iets flikken. Dalijk hebben we hier 12 mods rondlopen
haha jawel, kijk maar eens in onze OP en in die van FMTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Haha boefje geen eens een voorbeeld
Ahja die link was me al eens opgevallen. nooit op gekliktquote:
er staat er ook een in deze OP, al bijna een maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahja die link was me al eens opgevallen. nooit op geklikt
Yep. Te lui om weg te halenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er staat er ook een in deze OP, al bijna een maand
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:
Vrijdag. Ik ga pitten.
Tot morgenavondof middag. Als ik zin heb.
Slaap lekker printerboyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:
Vrijdag. Ik ga pitten.
Tot morgenavondof middag. Als ik zin heb.
Post misschien nogwel mobiel meequote:
https://www.youtube.com/user/MrDD27DennisBoeijenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef Maraca het volgende:
Dat dit kan in Nederland! Kan UiN niet terugvinden op de SBS6 gemist site
Kijk nu die ene met de ID-fraude. Hoog "quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/MrDD27DennisBoeijen
hier staan veel afleveringen, maar ik weet niet welke aflevering het is
er was ook een aflevering waar alberto een grote gespierde neger netjes vraagt of hij op wilt houden ipv van normale manier van confronteren.. mietjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk nu die ene met de ID-fraude. Hoog "" gehalte
Dat was lachen ja, Alberto wilden geen klappenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was ook een aflevering waar alberto een grote gespierde neger netjes vraagt of hij op wilt houden ipv van normale manier van confronteren.. mietje![]()
edit: dat was in zijn andere programma gestalkt denk ik nu ineens aan.. heeft ook een hooggehalte
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestuntquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Stickertje het volgende:
de emmelie aflevering is ook uit gestalkt, het was niet UiN
Het was inderdaad undercover in Nederlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestunt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee uin toch, we dachten nl aan een promotiestunt
nee het was ' onopgeloste zaken 'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het was inderdaad undercover in Nederland
Dat programma was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
nee het was ' onopgeloste zaken '![]()
![]()
![]()
http://www.uitzendinggemi(...)opgeloste_Zaken.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |