Ja maar dat is in iedergeval niet sociaal te noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kom ik toch nog andere mensen tegen
ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is in iedergeval niet sociaal te noemen![]()
Maargoed je gaat de buitenlucht weer even opsnuiven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassa
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassa
Kom je niet onderweg ofzo (of bij jou in de buurt) vaker dezelfde mensen tegen waar je eens samen mee kunt rijden? Of bij de garage ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kom ik toch nog andere mensen tegen
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kom je niet onderweg ofzo (of bij jou in de buurt) vaker dezelfde mensen tegen waar je eens samen mee kunt rijden? Of bij de garage ofzo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun zij niet en andersom
Joh, dit is 2014 en je weet hoe een forum werkt. Er is vast wel een motorforum. Misschien zelfs wel een topic op Fok! waar mensen met motoren willen meetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun niet en andersom
Ja maar niet familie bedoel ik. Kom je bij de garage dadelijk mensen tegen, vraag je of die zin hebben om eens een stukje te rijden ofzo. Zo moeilijk is het niet :pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens de enige in de familie die een motor heeftIk zelf ken er nog wel twee maar als ik kan kunnen hun niet en andersom
Dit ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, dit is 2014 en je weet hoe een forum werkt. Er is vast wel een motorforum. Misschien zelfs wel een topic op Fok! waar mensen met motoren willen meeten
Dat bedoel ik! Op die foto ziet het er ontzettend leuk uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef appelen het volgende:
PTA / Motorclub topic #1169: ninja250 vs busa gr gr
Motormuizen hangplek, koos mag dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef appelen het volgende:
PTA / Motorclub topic #1169: ninja250 vs busa gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |