Hoor ik altijd op de radio als ik snachts aan het trucken ben. Dat is zo raar. Het weerbericht voor straks overdag.quote:
nee vrijdagavond is fokloze avondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:14 schreef WcPot het volgende:
Iedereen wel een plaatje aanvragen bij Fylax voor zijn radiostation
Sociaal doen jeweetquote:
Ik ga morgen voor de verandering sociaal doenquote:
Wat ga jij doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor de verandering sociaal doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:14 schreef WcPot het volgende:
Iedereen wel een plaatje aanvragen bij Fylax voor zijn radiostation
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Kwam nog een kortingsbon tegen van 20% dus toch de theepot gehaaldKreeg alleen een discussie met zo'n 16-jarige kassamiep die vond dat de bon niet geldig was. Een theepot viel immers niet onder de categorie 'wonen'. *zucht*
Gelukkig was de manager het met me eens
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekjequote:
Mijn auto ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekje
Dat is niet sociaal doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor is toe aan een kleine onderhoudsbeurt volgens het boekje
Een goede vriendin Appte me net ook z'n soort verhaal. Alleen staat zij achter de kassaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
Kwam nog een kortingsbon tegen van 20% dus toch de theepot gehaaldKreeg alleen een discussie met zo'n 16-jarige kassamiep die vond dat de bon niet geldig was. Een theepot viel immers niet onder de categorie 'wonen'. *zucht*
Gelukkig was de manager het met me eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |