Bij mij het teken dat het niet goed met me gaat en ik een stapje terug moet doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:37 schreef Californium het volgende:
Oke.
heb de afgelopen dagen het gevoel dat ik ben overreden door een vrachtwagen en of iemand messen heeft gebruikt om alles uit mijn hoofd te krijgen. Ontzettend veel hoofdpijn, op random momenten ontzettend duizelig (gewoon als ik zit). Naar buiten gaan is een uitdaging, want ik heb het gevoel dat iedereen mij aankijkt en ik word er heel zenuwachtig van en kom weer terug met nog meer hoofdpijn.
Enig idee?
Ik heb de klachten sinds donderdag en letterlijk nadat ik thuis kwam na een presentatie op werk had (1e sinds lange tijd) en de ik eerste bijeenkomt van mijn sociale-fobie angstgroep. Alsof ik zoveel spanning had die van me afviel en ineens kwamen de klachten. Ik ga dan maar uit van de te veel spanning. ik hoop dat het niet erger wordt want soms moet ik even 2 keer met mijn ogen knipperen of ik sommige dingen wel goed zag (vlinders die uit mijn vuilnisbak vliegen, sommige dingen lijken scheef). Dan gaat het echt downhill volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Bij mij het teken dat het niet goed met me gaat en ik een stapje terug moet doen
of
te veel spanning
Dan vermoed ik dat het een teken van je lichaam is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de klachten sinds donderdag en letterlijk nadat ik thuis kwam na een presentatie op werk had (1e sinds lange tijd) en de ik eerste bijeenkomt van mijn sociale-fobie angstgroep. Alsof ik zoveel spanning had die van me afviel en ineens kwamen de klachten. Ik ga dan maar uit van de te veel spanning. ik hoop dat het niet erger wordt want soms moet ik even 2 keer met mijn ogen knipperen of ik sommige dingen wel goed zag (vlinders die uit mijn vuilnisbak vliegen, sommige dingen lijken scheef). Dan gaat het echt downhill volgens mij.
Nee, al sinds mei aan de AD. Bijwerkingen heb ik al tijdje geen last meer van gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat het een teken van je lichaam is.
Niet heel toevallig begonnen met medicatie? Want het klinkt ook als bijwerkingen van medicatie.
duizeligheid kan van de spanning zijn, hoofdpijn ook. Probeer te ontspannen en rust te vindenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:37 schreef Californium het volgende:
Oke.
heb de afgelopen dagen het gevoel dat ik ben overreden door een vrachtwagen en of iemand messen heeft gebruikt om alles uit mijn hoofd te krijgen. Ontzettend veel hoofdpijn, op random momenten ontzettend duizelig (gewoon als ik zit). Naar buiten gaan is een uitdaging, want ik heb het gevoel dat iedereen mij aankijkt en ik word er heel zenuwachtig van en kom weer terug met nog meer hoofdpijn.
Enig idee?
Ik heb sinds donderdag niets kunnen doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:11 schreef zomertje het volgende:
[..]
duizeligheid kan van de spanning zijn, hoofdpijn ook. Probeer te ontspannen en rust te vinden
Mee eens, ben er al wat aan het afstoten of grenzen aan het aangeven. Zo van tot hier en niet verder... Heb op het moment wel wat beters te doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:10 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar, want mijn moeder heeft hetzelfde probleem. Zij hebben jou nodig en je bent er voor ze, jij hebt hun nodig en ze zijn nergens te bekennen. Een tip, ben je beter of slechter af zonder die mensen? Vindt je het eng om jezelf in het diepe te storten, nieuwe mensen te zoeken en vervolgens die zoektocht aan te gaan of blijf je liever met de bloedzuigers die je nu hebt?
Anderen helpen is prima, maar je kunt alleen anderen helpen als je jezelf ook eens wat rust en hulp gunt. Het zijn niet voor niets HUN problemen, je hoeft je er niet verantwoordelijk voor te gaan voelen. Bekijk gewoon voor jezelf wanneer je het kunt hebben om iemand te helpen en wees af en toe gewoon lekker egoïstisch. Eerst jij, dan anderen!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen dinsdag weer eens gebeld met een goede vriend van me die ik al zeker een jaar niet heb gezien of echt uitgebreid gesproken heb. En vrijdag hebben we een erg goede avond gehad. Flesje wijn, openhaard en veel gepraat. Emoties die loskwamen, gelachen, gehuild, gewoon echt een nouja bijzondere avond eig. Als afsluiter nog even in de sauna gezeten om half 3 snachts![]()
Al met al heeft het me wel een beetje de ogen geopend. Vooral over mijn geslotenheid had ie wel wat nuttige dingen te zeggen. Eens kijken wat we daarmee kunnen doen
Het kon zo rechtstreeks uit een film komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen dinsdag weer eens gebeld met een goede vriend van me die ik al zeker een jaar niet heb gezien of echt uitgebreid gesproken heb. En vrijdag hebben we een erg goede avond gehad. Flesje wijn, openhaard en veel gepraat. Emoties die loskwamen, gelachen, gehuild, gewoon echt een nouja bijzondere avond eig. Als afsluiter nog even in de sauna gezeten om half 3 snachts![]()
Al met al heeft het me wel een beetje de ogen geopend. Vooral over mijn geslotenheid had ie wel wat nuttige dingen te zeggen. Eens kijken wat we daarmee kunnen doen
Behalve dan dat we de volgende ochtend ieders ons kant weer opgingen en er geen seks of liefde aan te pas kwamquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef duracellkonijntje het volgende:
Het kon zo rechtstreeks uit een film komen.
Lekker Cuequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef Cue_ het volgende:
Vriendschap is ook liefde!quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat we de volgende ochtend ieders ons kant weer opgingen en er geen seks of liefde aan te pas kwam
Volgens mij is dat wel goed voor jou. Iemand die gewoon lief voor jou is omdat jij jij bent. En niet omdat er (misschien) sex aan te pas komt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat we de volgende ochtend ieders ons kant weer opgingen en er geen seks of liefde aan te pas kwam
Ergens wou hij wel meer, dus moest alsnog af en toe de boot afhoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:01 schreef Murmeli het volgende:
Volgens mij is dat wel goed voor jou. Iemand die gewoon lief voor jou is omdat jij jij bent. En niet omdat er (misschien) sex aan te pas komt.
Grrr!quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergens wou hij wel meer, dus moest alsnog af en toe de boot afhouden
Ik herinner me de eerste dagen inderdaad ook nog wel: ik werd er echt ziek van. Toch heb ik toen doorgezet omdat ik verwachtte dat het zijn effect wel zou gaan hebben. Helaas bleef dat uit, en pas na vier jaar dus zelf de stekker eruitgetrokken. Viel gelijk een kilo of 20 af (was eerst iets van 105 kg, nu 83). Die kilo's waren er dus bij gekomen in de periode dat ik de antidepressiva slikte, zonder dat ik anders was gaan eten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:29 schreef Californium het volgende:
Bij de afbouwen periode nog niet gekomen maar ik heb nooit een opbouw periode gehad. Klinkt als jouw ervaring. Geen pretje. Slik mijn medicijnen ook heilig om dat te voorkomen.
Wel fijn dat het zo goed gaat.
Kun je beter met mannen omgaan die al bezet zijn, dan is die kans veel kleinerquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergens wou hij wel meer, dus moest alsnog af en toe de boot afhouden
Heb je ook gezegd dat je een klacht wou indienen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:24 schreef Elvi het volgende:
Pfff net GGZ gebeld en als ik stop dan brengen ze alleen de 2 intakegesprekken in rekening. Alleen moet ik zo terugbellen omdat de psycholoog dan pas vrij isOok leuk: op de website staat nog een telefoonnummer van het afsprakenbureau maar nu blijkt dat deze is opgeheven en mensen nu rechtstreeks met de behandelaar moeten bellen. Fijn dat ze dat ook communiceren naar de cliënten.
Ja klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat het -dus- helemaal goed zit (denk niet dat ik dat jou hoef te vertellen, maar toch).quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef kvd het volgende:
![]()
Herinneren jullie je mijn vriendinnengroepje nog die allemaal spontaan niks meer van zich lieten horen?
Ik appte mijn voormalige BFF vanochtend om haar te feliciteren met haar verjaardag en ik kreeg zowaar een dankjewel terug...flabbergasted...net maar een beleefde vraag gesteld en nu kijken of er een antwoord op komt. tot nu toe iig erg verrast door haar reactie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |