abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143677852
Dave Roelvink wordt sinds vorige week door een privédetective in verband gebracht met een juwelendiefstal in een Amsterdamse woning. Na een avondje stappen werd Dave (24) door ene Melissa uitgenodigd om samen met vrienden nog wat bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd, maar de zoon van zanger Dries zegt van niks te weten.

'Je wordt ergens van beschuldigd, maar ik weet van niks! Ik heb alleen maar een leuke avond gehad, meer niet!', zegt hij in De Telegraaf. Na sluitingstijd kwam hij met negen vrienden en wat onbekenden terecht in het ouderlijk huis van Melissa, wiens vader een succesvolle McDonald's franchisenemer is.

Pas de volgende ochtend hoorde hij dat een deel van de groep misbruik had gemaakt van de situatie, zegt hij. Er bleek voor tienduizenden euro's aan onder andere sieraden te zijn ontvreemd. 'Mijn leven is verwoest', schreef Melissa vervolgens op Facebook. In het bericht noemt ze ook de naam van Dave Roelvink en enkele van zijn vrienden. 'Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!!'

Ze roept iedereen die meer weet op zich te melden. 'Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet, meld je dan zsm! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van: DV, JdS, MS, AW, BM, R, MvR, TO, FK, GS.' De vader van Melissa schakelde de politie in en nam een privédetective in de arm. Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'

:P
pi_143677895
Tuurlijk hier verder toch? Want wie weet lekt de tweede video! 8)7
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:29:31 #3
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143678280
Dat slotje was niet voor niets!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_143678522
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Klaploper het volgende:
Dat slotje was niet voor niets!
Nee, dat was omdat ie vol zat :+
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_143679260
Ik wil die tweede video ook nog wel even beoordelen...
Make my day!
pi_143679766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, dat was omdat ie vol zat :+
Ja!
En dit is show dus mogen we hier verder roddelen :P
pi_143680259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is dat Utopia waar ze het steeds over hebben?
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nl
Utopia
pi_143680862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef agter het volgende:
Ik wil die tweede video ook nog wel even beoordelen...
Wij rusten niet voordat ;) :P
pi_143682721
Wat heb ik toch een schijthekel aan die verwaande zelfbenoemde en zelfverheerlijkende x-y-z bn'ers die nooit wat gepresteerd hebben en die leunen op het succes van pappie en mammie.

Geef deze knar en de hazesjes van deze wereld maar een enkel ticket kalifaat isis. Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.

brrrrrrrrr
pi_143682809
Nounounou..
pi_143683002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan die verwaande zelfbenoemde en zelfverheerlijkende x-y-z bn'ers die nooit wat gepresteerd hebben en die leunen op het succes van pappie en mammie.

Geef deze knar en de hazesjes van deze wereld maar een enkel ticket kalifaat isis. Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.

brrrrrrrrr
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goed kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 22-08-2014 01:09:03 ]
pi_143683154
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goedkunnen.
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!

Ik zie deze lui te vaak met hun arrogante kop op de nationale camping zender (voornamelijk SBS). Met dat hoogmoedige en verwende gedrag van ze. En ik kan dat persoonlijk niet luchten, en nee ben niet jaloers op hun centjes.
pi_143683208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!

Ik zie deze lui te vaak met hun arrogante kop op de nationale camping zender (voornamelijk SBS). Met dat hoogmoedige en verwende gedrag van ze. En ik kan dat persoonlijk niet luchten, en nee ben niet jaloers op hun centjes.
Moet je geen SBS kijken :{w
pi_143683235
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat is zo ja.
pi_143683481
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef quirina het volgende:
Op de camping moet je wel :+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:25:28 #16
225540 Pugg
Friends forever
pi_143703206
Aangifte tegen Dave Roelvink na pikant filmpje

De familie Pach gaat aangifte doen tegen Dave Roelvink. Dit vanwege pikante videobeelden die tijdens een huisfeestje werden gemaakt. Gisteren lekten beelden van Dave en Melissa Pach uit, waarbij ze seksuele handelingen verricht bij de zoon van Dries Roelvink.

Voor de afhandeling van de zaak is de Amsterdamse advocaat Peter Plasman in de arm genomen. Hij behandelt de aangifte tegen Dave en één van zijn vrienden.

'De officier van Justitie moet na mijn aangifte opdracht geven om uit te laten zoeken door wie, en ook hoe, dit filmpje is vervaardigd en de manier waarop het zijn weg naar verschillende media heeft kunnen vinden', meldt Plasman

Strafbaar
Melissa zou niet hebben geweten dat zij werd gefilmd toen zij seksuele handelingen verrichtte. 'Het vervaardigen én het verspreiden van een heimelijk gemaakt filmpje in huis is strafbaar volgens de wet', aldus Plasman.

De beelden gaan rond via mobiele telefoons, maar zijn niet online verspreid. De familie Pach vindt wanneer dit alsnog gebeurt, de plaatser moet boeten.

Plasman meldt verder dat de telefoons van de betrokkenen door de politie in beslag zijn genomen. 'Het moet dus snel duidelijk kunnen worden met welk toestel de gewraakte opname is gemaakt, door wie er is gefilmd en ook door wie het werd verspreid.'

Afstand
Afgelopen maandag nam Dave afstand van de eerste video van hem en Melissa die de ronde deed op internet. 'Dave neemt wel degelijk afstand van de opnames die nu circuleren,' liet advocaat Nienke Hoogervorst weten. 'Dave heeft daar vooralsnog geen aandacht aan willen geven om zo'n sneeuwbaleffect te voorkomen.'

Bron A.D
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:00:45 #17
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_143704442
Ik wacht met smacht op filmpje twee :$
With love :*
pi_143704988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nl
Utopia

Niks gemist dus ;)
pi_143711502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
nou nou nou
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143712142
Hey hij was weer bij RTL boelevaar in t nieuws.
Nog steeds hot item hoor!
pi_143712184
Wat ziet die froukje de Both eruit zeg met d'r schooljuffenoutfit
:{
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:42:55 #22
22592 crew  Ole
pi_143712226
Kan niet kijken. Upc ligt er weer eens uit :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_143712268
Ze heeft zo'n zwart truitje aan met zo'n wit tuttig kraagje.
pi_143712327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Ole het volgende:
Kan niet kijken. Upc ligt er weer eens uit :{
Je hebt er niet veel aan gemist, een beetje hetzelfde gezwam.
Vooral dat het erg foei zou zijn als het tweede filmpje zou lekken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:03:36 #25
163650 Greys
pi_143724604
Hadden we de jacuzzi-pijp-video van Hans Kazan al?
Of loop ik twaalfeneenhalve gate achter?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:05:18 #26
267651 Klaploper
pi_143724708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Godverdomme. :') _O-
Verzin je dat nu zelf?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:40:10 #27
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_143729583
quote:

[ afbeelding ]
Big pimpin' Kazan-style _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_143730998
quote:

[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:21:14 #29
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143731823
quote:

[ afbeelding ]
Eindbaas!
pi_143734268
O ja we hebben weer een klassiek gevalletje pijpsletje-hangt-de-pijpslet-uit-met-de-grote-jongens-maar-oeps-het-komt-naar-buiten-dan-is-ze-vast-gedrogeerd aan de hand :')

Bitch please :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143734862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja we hebben weer een klassiek gevalletje pijpsletje-hangt-de-pijpslet-uit-met-de-grote-jongens-maar-oeps-het-komt-naar-buiten-dan-is-ze-vast-gedrogeerd aan de hand :')

Bitch please :N
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk :Y
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
pi_143734962
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:

[..]

Welnee joh :{w

Nette jongen met nette vrienden enzo.. Beetje chillen pimpstyle jeweetog.
pi_143735135
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Welnee joh :{w

Nette jongen met nette vrienden enzo.. Beetje chillen pimpstyle jeweetog.
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.
Wedden dat er nu een greoeiend aantal breezer-meisjes in de rij staan om hun orale diensten aan te bieden in ruil voor aandacht (evt. in de media).
En Dave geniet toch wel van die aandacht.
pi_143735183
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:

[..]

En sinds wanneer herken jij de naam, zes dagen?
pi_143735869
Dit is toch gewoon een viral voor die nu al geflopte film die net in de bios is waar hij in speelt. Ligt r allemaal dik bovenpp
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_143736508
Wat ik niet begrijp van die griet is dat als het zo zou zijn dat ze ghb heeft gekregen dat ze niet meteen daarna eenmaal nuchter actie heeft ondernomen.
Als iemand je iets flikt met ghb voel je je toch raar worden? En als je dan bij zinnen komt zeg maar ga je toch na van hee wat is me geflikt? niks raars gedaan?
Ze hebben elkaar zitten berichten over de spullen die gestolen zijn maar niet over de drugs die gebruikt zijn?
Zouden jullie niet diegene die bijvoorbeeld drugs in je drankje stoppen en dan misbruik van je maken op zijn minst helemaal verrot schelden/pak slaag geven?
Ik vind het verhaal steeds vreemder worden. :{
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:53:35 #38
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143736637
quote:
Zouden jullie niet diegene die bijvoorbeeld drugs in je drankje stoppen en dan misbruik van je maken op zijn minst helemaal verrot schelden/pak slaag geven?
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.
pi_143737104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:53 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?
Of heb ik t dan verkeerd? :{
pi_143737248
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?
Of heb ik t dan verkeerd? :{
Denk dat beide partijen niet volledig de waarheid zeggen, wellicht bij het meisje ook schaamte of zo.
Maar Dave verzwijgt of verdoezelt wel flink wat feiten.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:30:09 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143738760
quote:

[ afbeelding ]
OMG... hij heeft hem zelf gelekt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:53:50 #42
163650 Greys
pi_143739285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG... hij heeft hem zelf gelekt :D
Ja :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143741225
Hans heeft zich zo ook weer in the picture gezet :D
Geweldig!!!!
pi_143742018
quote:

[ afbeelding ]
En jij bent degene die hem pijpt?
pi_143742722

Nou zeg het maar: hot or not:')
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:07:23 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_143742747
Dave Roelvink is nog verder in verlegenheid gebracht in de zaak rond het feestje in de miljoenenvilla. De vader van Melissa Pach beweert dat zijn dochter is gedrogeerd met de partydrug GHB.

'Onze dochter heeft totaal niet in de gaten gehad wat er allemaal in huis en om haar heen gebeurde. We hebben het sterke vermoeden dat Melissa met GHB onder invloed is gebracht', aldus de vader in De Telegraaf .

Mensen die de pikante video hebben gezien, beweren dat het door Roelvink zelf is opgenomen. Melissa zou niet hebben geweten dat zij werd gefilmd toen zij seksuele handelingen verrichtte.

'Het vervaardigen én het verspreiden van een heimelijk gemaakt filmpje in huis is strafbaar volgens de wet', aldus Peter Plasman, advocaat van de familie Pach.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143745034
Die vader kan wel van alles beweren. Stel dat er GHB in het spel was, wie bewijst dan dat ze die niet vrijwillig heeft genomen?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:33:37 #48
45 SiGNe
pi_143745134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:32 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.
Wedden dat er nu een greoeiend aantal breezer-meisjes in de rij staan om hun orale diensten aan te bieden in ruil voor aandacht (evt. in de media).
En Dave geniet toch wel van die aandacht.
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..
Modellenburo's en castingburo's zitten ook niet op dit soort negatieve aandacht te wachten dus voorlopig zal Dave vast geen nieuw werk aangeboden krijgen.
Misschien als alles weer voorbij en stil is, evt celstraf/werkstraf uitgezeten...niet eerder.
pi_143745232
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]

Not. :N
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:07:06 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143746054
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef quirina het volgende:
Wat ik niet begrijp van die griet is dat als het zo zou zijn dat ze ghb heeft gekregen dat ze niet meteen daarna eenmaal nuchter actie heeft ondernomen.
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_143746191
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.
]
Volgens mij ben je, bij een dusdanige dosis dat je seksuele handelingen tegen je zin uit gaat voeren, niet meer in staat jezelf boven water te houden in een bubbelbad...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143746214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..
Modellenburo's en castingburo's zitten ook niet op dit soort negatieve aandacht te wachten dus voorlopig zal Dave vast geen nieuw werk aangeboden krijgen.
Misschien als alles weer voorbij en stil is, evt celstraf/werkstraf uitgezeten...niet eerder.
RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.
Combi van Dave, Dries en die andere zoon, hebben ze meteen 3 vliegen in 1 klap.
Geloof me, met deze affaire heeft hij zijn naam wel op de kaart gebracht, en ik blijf het geloven dat Dave en Dries het toch niet zo erg vinden als dat ze laten blijken in de media.
Dacht eerst dat het bij Dave nogal meeviel maar hij is volgens mij net zo mediageil als zijn vader.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:21:48 #53
45 SiGNe
pi_143746389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:13 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.
Combi van Dave, Dries en die andere zoon, hebben ze meteen 3 vliegen in 1 klap.
Geloof me, met deze affaire heeft hij zijn naam wel op de kaart gebracht, en ik blijf het geloven dat Dave en Dries het toch niet zo erg vinden als dat ze laten blijken in de media.
Dacht eerst dat het bij Dave nogal meeviel maar hij is volgens mij net zo mediageil als zijn vader.
Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..

Van Dave heb ik begrepen dat ie op vrij jonge leeftijd door een modellenburo is gespot en dat ie inmiddels al een best leuke modellencarriëre heeft/had.
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
"Houthakker 6" was ook pas z'n eerste rolletje waarbij ie ook daadwerkelijk iets te acteuren had (niet veel overigens maar 't was ook geen rolletje op de achtergrond).

Een imago van dief en verspreider van expliciete filmpjes komt Dave nu in elk geval niet goed uit.
pi_143747376
Eerst de vieze slet uithangen en achteraf ghb de schuld geven. :')
#superniger2020
pi_143747723
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..

Van Dave heb ik begrepen dat ie op vrij jonge leeftijd door een modellenburo is gespot en dat ie inmiddels al een best leuke modellencarriëre heeft/had.
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
"Houthakker 6" was ook pas z'n eerste rolletje waarbij ie ook daadwerkelijk iets te acteuren had (niet veel overigens maar 't was ook geen rolletje op de achtergrond).

Een imago van dief en verspreider van expliciete filmpjes komt Dave nu in elk geval niet goed uit.
Hij is altijd welkom om aan te kloppen bij Kim Holland voor haar films, aldus Kim...
pi_143747734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

]
Volgens mij ben je, bij een dusdanige dosis dat je seksuele handelingen tegen je zin uit gaat voeren, niet meer in staat jezelf boven water te houden in een bubbelbad...
Haha dat is ook wel weer zo.
  zondag 24 augustus 2014 @ 01:03:43 #57
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_143760465
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een wannabe..
With love :*
  Moderator / Miss SHO zondag 24 augustus 2014 @ 05:22:06 #58
22592 crew  Ole
pi_143763241
Arm kind..
pi_143764062
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Waarom denken zoveel van dit soort types dat ze wel kunnen overstappen naar acteren? Zonder enige ervaring of opleiding? Alsof het iets is wat iedereen wel kan?

Hoewel...bij GTST....never mind.
pi_143765347
http://www.spitsnieuws.nl(...)-natte-ice-challenge

Hij mag naar tante Kim om te acteren haha
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:28:10 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:33:03 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143850822
Dries heeft helemaal gelijk, waren ze net een dag van de voorpagina's verdwenen.... moet hij zelf weer z'n best gaan doen om ze te halen :')

Tring zeg, of je reageert gewoon niet overal op, dat scheelt ook een hoop opmerkingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:36:55 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:40:17 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143851113
Dries Roelvink overweegt juridische stappen te ondernemen tegen voetbalcommentator Sierd de Vos.

Die dwaalde tijdens het verslag van FC Barcelona - Elche af door zijn mening te geven over de in opspraak geraakte zoon van de volkszanger, Dave Roelvink. De advocaat van Roelvink onderzoekt of het mogelijk is om De Vos of zender Sport 1 voor de rechter te slepen.

Terwijl Lionel Messi net had gescoord voor Barcelona, begon 'El Sierd' plots over de 'pijpzomer' van Dave Roelvink. 'Als je vader al zo'n loser is, dan ben je dat zelf meestal ook', oordeelde de voetbalverslaggever. _O- _O- _O-

Die uitspraken schoten bij Dries Roelvink in het verkeerde keelgat. 'Sierd de Vos rook gewoon bloed. Wij hebben zeven dagen lang de voorpagina's gehaald. Nu is het eindelijk een beetje rustig en dan komt Sierd met zo'n opmerking. Dat is gewoon makkelijk scoren', zegt de zanger tegen WTF.nl. Hij wil zijn zoon er niet mee confronteren. 'Als die jongen dit er ook nog bij moet hebben, dat wordt wel een beetje veel.' Via Twitter sprak Roelvink dreigend: 'Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C. gezellig gaat winkelen..'

Roelvink senior snapt niet waar de aversie van De Vos vandaan komt. 'Ik heb Sierd één keer eerder gezien. Toen heb ik hem netjes begroet en een hand gegeven. Verder ken ik hem niet.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Sierd-de-Vos.dhtml
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:42:34 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143851198
Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C gezellig gaat winkelen..

:D :D :D

https://twitter.com/ikbendries/status/504205423298506753
pi_143852213
Sierd is echt een held!
pi_143852370
quote:
KOEKOEK SOOOOOOOOOOOOW ATLETI RATATATATATATATATATA
/Sierd
#superniger2020
pi_143854772
Vinden jullie het dan niet een heel klein beetje sneu van die Sierd?
Hij moet verslag doen van t voetbal, niet over Dave z'n jacuzzi avonturen.
Verkeerd moment, verkeerde grap, verkeerde plek..

Maar!
Ook sneu dat pappie Roelvink er weer meteen op moet reageren.
Als hij geen sjoege had gegeven had dit niet eens het nieuws gehaald :')
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:29:37 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143856616
Vanavond weer in Shownieuws :P

http://www.show.nl/rubrie(...)egen-sierd-de-vos-3/

Leuker gaat het niet worden _O-
pi_143860644
Ach, niet netjes van die Sierd natuurlijk maar iets zegt me dat zowel Dries als Dave hier echt geen moeite mee hebben hoor. Die juichen elke soort van publiciteit toe. Dries is ook niet altijd in het nieuws omdat hij zo'n goede artiest is.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_143860896
Haha je blijft lachen om Sierd :D
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:03:20 #72
22592 crew  Ole
pi_143866730
Vriendin van me heeft Dave vanavond gespot :P

dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:14:32 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143867229
Waarom niet een filmpje toen ze hem aan het p*pen was :@ :+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:20:51 #74
22592 crew  Ole
pi_143867461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet een filmpje toen ze hem aan het p*pen was :@ :+
:D
zal het haar morgen vragen
pi_143867554
Bij de MacDonalds :P
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:26:10 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143867656
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:29:14 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143867749
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef quirina het volgende:
Vinden jullie het dan niet een heel klein beetje sneu van die Sierd?
Normaal wel, maar nu vond ik het wel gepast. De Roelvinkjes lijken me stiekem wel te genieten van alle commotie.
pi_143867808
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef empa1010 het volgende:
Denk FEBO .
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:35:56 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143867981
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef quirina het volgende:
Denk FEBO .
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken :+ _O- _O-

Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat :P
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt :7
pi_143868025
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken :+ _O- _O-

Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat :P
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt :7
En dan moet ie wel met z'n schamele restant kleingeld naar de automatiek he?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:37:47 #81
22592 crew  Ole
pi_143868032
quote:

[..]

Denk FEBO .
yup
pi_143868134
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:37 schreef Ole het volgende:

[..]

yup
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
pi_143868359
quote:

[..]

Denk FEBO .
Ja maar foto :) vader Pach, McD enz.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:48:06 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143868370
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
Als Melissa ook aan poepsex doet is dat geen probleem :+
Zeker in een bubbelbad geeft dat mooie beelden

De vraag is echter of hij nog wel een Mc Donalds inkomt :D :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:48:41 #85
22592 crew  Ole
pi_143868384
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:

[..]

het is een drukke FEBO
pi_143868761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Ole het volgende:
Vriendin van me heeft Dave vanavond gespot :P

[ afbeelding ]
Hij heeft legday een paar keer geskipt...
pi_143872204
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink overweegt juridische stappen te ondernemen tegen voetbalcommentator Sierd de Vos.

Die dwaalde tijdens het verslag van FC Barcelona - Elche af door zijn mening te geven over de in opspraak geraakte zoon van de volkszanger, Dave Roelvink. De advocaat van Roelvink onderzoekt of het mogelijk is om De Vos of zender Sport 1 voor de rechter te slepen.

Terwijl Lionel Messi net had gescoord voor Barcelona, begon 'El Sierd' plots over de 'pijpzomer' van Dave Roelvink. 'Als je vader al zo'n loser is, dan ben je dat zelf meestal ook', oordeelde de voetbalverslaggever. _O- _O- _O-

Die uitspraken schoten bij Dries Roelvink in het verkeerde keelgat. 'Sierd de Vos rook gewoon bloed. Wij hebben zeven dagen lang de voorpagina's gehaald. Nu is het eindelijk een beetje rustig en dan komt Sierd met zo'n opmerking. Dat is gewoon makkelijk scoren', zegt de zanger tegen WTF.nl. Hij wil zijn zoon er niet mee confronteren. 'Als die jongen dit er ook nog bij moet hebben, dat wordt wel een beetje veel.' Via Twitter sprak Roelvink dreigend: 'Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C. gezellig gaat winkelen..'

Roelvink senior snapt niet waar de aversie van De Vos vandaan komt. 'Ik heb Sierd één keer eerder gezien. Toen heb ik hem netjes begroet en een hand gegeven. Verder ken ik hem niet.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Sierd-de-Vos.dhtml
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar. :X
  Trouwste user 2022 woensdag 27 augustus 2014 @ 15:34:48 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_143884283
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:18 schreef incoherent het volgende:

[..]

Juridische stappen, poehpoeh, toemaar. :X

Dries is zelf niet vies van pies en poep-grappen. Sorry voor het slechte rijmen. Maar dit lijkt me niet meer te lijmen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143891802
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon

Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.

'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.

Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml

:D :')

Huis kijken doen we hiero :P
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
pi_143891997
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:

Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.

'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.

Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml

:D :')

Huis kijken doen we hiero :P
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
Zo'n bijzonder huis is t ook niet. Lelijk paars tapijt, klein woonkamertje, zwarte voegen in de badkamer bij t bad.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:16:09 #91
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_143892726
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?

had zeker wat positieve aandacht nodig.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_143892842
quote:
19s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Gunner het volgende:
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?

had zeker wat positieve aandacht nodig.
Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:07:00 #93
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143927557
quote:
Dave Roelvink heeft al eerder problemen gehad met justitie. De zoon van Dries Roelvink is twee keer eerder staande gehouden door de politie.

Dat heeft hij bevestigd aan RTL Boulevard.

De Amsterdammer heeft enkele weken geleden een weekend in de cel gezeten, omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij een diefstal.

Tijdens een huisfeestje zou er voor zo'n 60.000 euro aan spullen zijn gestolen. Daarnaast zijn er twee seksvideo's verschenen van Roelvink en het meisje van wie het huis is. Roelvink zei eerder niets te maken hebben gehad met de diefstal, maar werd toch gearresteerd.

Aan RTL Boulevard vertelt het model nu dat hij enkele tijd geleden staande is gehouden door de politie, omdat hij met "een glaasje te veel" op achter het stuur zat. Zijn rijbewijs is toen ingenomen. Later heeft Roelvink nog eens problemen gehad met de politie, omdat hij toch weer was gaan rijden, terwijl hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-justitie.html
drankrijders :r
pi_143927984
Genomineerd voor opper randdebiel :7
pi_143928138
glamorama heeft het tweede pijpfilmpje in t bezit:

quote:
Ja wij hebben hem ja, de tweede video waarin Melissa in een bubbelbad Dave Roelvink oraal bevredigt. Hem aan u laten zien is een tweede, aangezien we het geld er niet voor over hebben. Niet in de laatste plaats omdat deze beelden nou niet direct een AVN Award zouden verdienen. Jezus wat een onpersoonlijke liefdeloze afzuigbeurt was dat zeg! Stelt u zich Dave voor als barman, het hoofd van Melissa als een glas met opgedroogde chocomelresten en de penis van Dave als zo'n schoonmaakborstel (illustratie) in een spoelbak. Met de kruin van Melis tussen zijn vingers blijft Dave maar schudden maar het resultaat blijft achterwege. Dit is geen tedere fellatio, dit is ongemotiveerd gezichtsneuken. We zijn daarom blij dat we u dit kunnen besparen. Maar wij gaan nog een keer kijken nu. Doei!
pi_143929743
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
Het is toch gewoon het huis waar hij met zijn (ex-)vrouw heeft gewoond, en waar zijn kinderen opgegroeid zijn?
Woont zijn ex daar niet nog steeds?

http://www.nu.nl/achterkl(...)nitief-scheiden.html
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143929752
Als het op enigerlei wijze bijdraagt aan de ondergang van die perfide Roelvink-dynastie, mag dat filmpje wat mij betreft vertoond worden. Ik zal er niet naar kijken, maar jullie zouden er de wereld een dienst mee bewijzen.
hatari | 28-08-14 | 16:12 | + 29 -

_O_ _O_ _O- _O-
pi_143929823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:07 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

drankrijders :r
:N
Voor t zelfde geld reed ie iemand dood.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 21:01:15 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143930078
Nee, da's duurder.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 21:03:04 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143930157
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik weet niet, ik vind alles rondom de Roelvinkjes wat viezig. Net zoals bij de Saundersjes en zo. Ik zou dat huis ook niet voor de helft niet hoeven. :{
pi_143930726
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef empa1010 het volgende:
Denk niet dat hij daar nog welkom is :')
Worry is a misuse of imagination
pi_143937391
Patricia Paay beroofd tijdens etentje

Was dit alweer Dave Roelvink :? :D
pi_143937962
quote:
Altijd weer die Roelvinkentering :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 september 2014 @ 16:34:20 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144066438
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvink-weer-nacht-cel

quote:
Dave Roelvink is opnieuw in opspraak. De zoon van zanger Dries Roelvink heeft namelijk weer een nacht in de cel geslapen. Dat bevestigt Dave aan RTL Boulevard.

Dave was afgelopen weekend aan het stappen in Amsterdam. "Ik was samen met een blond meisje en met een meisje met donkerblond haar", begint Dave. "Ik ging even naar de wc en toen ik weer terugliep, dacht ik dat ik het meisje met donkerblond haar van achteren zag staan. Ik gaf haar een tik op haar kont, maar het bleek dus niet dat meisje te zijn", vervolgt het voormalig model.

"Vervolgens ging ze herrie schoppen en om een lang verhaal kort te maken, kwam de politie erbij." Dave werkte niet mee en verzette zich tegen de politie. "Uiteindelijk werd ik meegenomen en heb ik een nacht in de cel gebracht", concludeert Dave.

Juwelenroof
Dave kwam begin augustus in opspraak omdat hij in verband wordt gebracht met een diefstal van sieraden en andere waardevolle spullen. Hij was met vrienden aanwezig bij een feestje in een villa, waar voor zo'n 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica werd gestolen. Dave, die zegt hier niets mee te maken te hebben, zat een paar dagen vast.

Ook verscheen er een filmpje van hem waarin te zien is hoe de dochter van de eigenaar van het huis de acteur in het bubbelbad oraal bevredigt. De ouders van het 21-jarige meisje zouden vervolgens met het filmpje gechanteerd zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 1 september 2014 @ 17:16:11 #106
267651 Klaploper
pi_144067887
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:15 schreef superniger het volgende:

[..]

:')
Maar het is zo'n lieve jongen.
  Trouwste user 2022 maandag 1 september 2014 @ 17:39:09 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_144068454
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Maar het is zo'n lieve jongen.
Verkeerde vrienden. :D

pi_144070295
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verkeerde vrienden. :D

Daar kan die arme jongen natuurlijk niets aan doen.
  maandag 1 september 2014 @ 19:21:12 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144072030
Wat een vreselijke jankbal, wanneer verdwijnt-ie weer uit de media? :r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 1 september 2014 @ 19:24:50 #110
267651 Klaploper
pi_144072215
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een vreselijke jankbal, wanneer verdwijnt-ie weer uit de media? :r
Zodra mensen niet meer klagen over waarom hij in de media is. :')
  maandag 1 september 2014 @ 19:27:38 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144072375
Altijd leuk voor de zitting straks als hij voor moet komen :P

Heeft het juwelen incident indruk gemaakt Dave :?

Je leven gebeterd nu :?

Oooh wacht :% wat heb ik hier :D

Tijd voor een lesje, want een paar nachtjes maken geen indruk _O_ _O-
  maandag 1 september 2014 @ 19:29:36 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144072483
Vanavond het uitgebreide interview met Dave in RTL Boulevard!

Ik kan niet wachten :+ _O- _O- _O-
  † In Memoriam † maandag 1 september 2014 @ 19:34:52 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144072787
quote:
6s.gif Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond het uitgebreide interview met Dave in RTL Boulevard!

Ik kan niet wachten :+ _O- _O- _O-
RTL-B is toch al geweest? :?
  maandag 1 september 2014 @ 19:42:06 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144073251
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
RTL-B is toch al geweest? :?
Idd Dave is daar al geweest :D
De aanklacht is nu ..............
Aanranding _O_ _O- _O-

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)b1-86aa-d0fb64209a9c

Vanaf min 35,00 *O* *O*

Onderin beeld: Hetcelfde liedje _O- _O-

Meisje draait zich om en zegt He Jij bent toch Dave Roelvink :D
Loopt naar buiten en haalt politie _O-
Die slaat hem in de boeien en laat hem 5 minuten geboied op het Leidse plein staan *O* *O* _O-
Dave vond dat niet leuk _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door ikweethetookniet op 01-09-2014 19:48:56 ]
  † In Memoriam † maandag 1 september 2014 @ 20:07:20 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144074768
Dave zelf beweert onschuldig te zijn. :')
  † In Memoriam † maandag 1 september 2014 @ 20:08:44 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144074851
Jeu, zit Hammerstrein in een getuigenbeschermingsprogramma of zo? :?
Onherkenbaar. :o
pi_144075678
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Jeu, zit Hammerstrein in een getuigenbeschermingsprogramma of zo? :?
Onherkenbaar. :o
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zien
  † In Memoriam † maandag 1 september 2014 @ 20:26:54 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144075846
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. :@
  maandag 1 september 2014 @ 21:04:57 #119
267651 Klaploper
pi_144077587
quote:
6s.gif Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Aanranding _O_ _O- _O-

Vanaf min 35,00 *O* *O*

Die slaat hem in de boeien en laat hem 5 minuten geboied op het Leidse plein staan *O* *O* _O-
Wat? Her klinkt wel grappig maar ik snap er niets van. :')
pi_144088672
Ik vind dat die Dave een beetje te krampachtig probeert te bewijzen dat hij hetero is.
pi_144089269
quote:
maandag 1 september 2014, 20:01

Dave Roelvink ruziet met agent

Dave Roelvink kreeg ruzie met een agent nadat hij afgelopen weekend in de boeien werd geslagen voor poging tot aanranding.

"De politie wilde me in de boeien slaan zonder iets te zeggen. Daar was ik niet van gediend. Dan krijg je ruzie met me, of je nou agent bent of niet," vertelt Dave aan RTL.

© Foto Mario Nap

"Die man zet me geboeid tegen de muur aan op het Leidseplein. Hij laat me zo vijf minuten staan terwijl de bus voor me staat. Ik zeg 'vriend, ik weet niet of je weet wat er de afgelopen tijd gebeurd is, maar het is misschien niet zo slim om mij hier vijf minuten te laten staan met al die mensen om me heen. Waar ben je nou op uit?' Dus toen kreeg ik ook bonje met de agent."

"Ik heb weer wat meegemaakt hè", vertelt de zoon van Dries die de afgelopen tijd al eerder de cel van binnen zag. Over het incident afgelopen weekend: "Ik was uit met een meissie en ik loop een rondje, kom terug en geef haar een tik op haar kont. En dat was een ander meisje. Tien keer mijn excuses aangeboden. Toen vroeg ze op een nare toon 'jij bent toch Dave Roelvink?'. Ik zei 'dat klopt'."

Dave werd vrijwel onmiddellijk in de boeien geslagen op verdenking van aanranding en moest een nacht in de cel doorbrengen.
Waarom haalt hij zelf zijn recente problemen erbij? Geeft dat de agent minder recht om hem te arresteren?
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2014 @ 08:22:27 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144089415
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?
of zit ik er nu zo naast?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 september 2014 @ 08:23:44 #123
22592 crew  Ole
pi_144089425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?
of zit ik er nu zo naast?
Nee
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 september 2014 @ 08:24:53 #124
22592 crew  Ole
pi_144089439
Het aandachttrekken heeft hij in elk geval niet van een vreemde!
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:14:21 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144090102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:24 schreef Ole het volgende:
Het aandachttrekken heeft hij in elk geval niet van een vreemde!
Alleen probeert hij het zonder gele zwembroek :D :P
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:45:51 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144090582
SLACHTOFFER DAVE R. HUILDE NA VOORVAL

Dus draaideurcrimineel / dronken chauffeur Dave Roelvink is afgelopen weekend wederom door de politie afgevoerd en heeft wederom een nachtje in de cel doorgebracht. Da's best een heftige maatregel voor iemand die per ongeluk een tik op een verkeerde bil geeft, zou je denken. Komt Dave in zúlke preutse horecagelegenheden???

Neen, want Roelvink zou zich bovendien iets te lomp hebben gedragen tegen de politie, waarop hij is afgevoerd aldus zijn advocate. Shownieuws meldt nu echter meer te weten. Een ooggetuige zou verteld hebben dat het bewuste meisje zich in tranen tot de portier wendde met de tekst: 'Hij greep me zo tussen m’n benen!'. '(En dan in een iets minder chique bewoording)' zet Shownieuws daar nog achter, dus ze zal wel 'kut' gehuild hebben.

Gisterenavond tijdens de late uitzending van Shownieuws maakte Evert Santegoeds het nóg erger (nee dit houdt nooit op mensen), zo zou volgens hem Dave zijn slachtoffer niet van achteren hebben benaderd, maar gewoon van voren. Van 'ik vergiste me in wie het was' kan dan natuurlijk geen sprake zijn. Dit laatste zou wel wijzen op een ietwat verstoorde seksuele moraal bij het zoontje van, maarrr daar wees het tweede pijpfilmpje eigenlijk ook al op. :D

Iedereen die het gezien heeft weet dat. Jezus Dave, nu even serieus... knijp jij zomaar vreemde meisjes tussen de benen? (Sluiten we toch nog af met GOED NIEUWS! Jankend.)

http://glamora.ma/2014/09/dave_roelvink_waar_tikte_jij_n.html

Goed bezig Dave :+ :|W _O- _O-
  Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 09:53:51 #127
184769 crew  Deisyy
pi_144090710
quote:
6s.gif Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Aanranding _O_ _O- _O-

Vanaf min 35,00 *O* *O*

Jij beleeft het ongezond plezier aan he.

Dave :|W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_144098426
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een ooggetuige zou verteld hebben dat het bewuste meisje zich in tranen tot de portier wendde met de tekst: 'Hij greep me zo tussen m’n benen!'. '(En dan in een iets minder chique bewoording)' zet Shownieuws daar nog achter, dus ze zal wel 'kut' gehuild hebben.

Gisterenavond tijdens de late uitzending van Shownieuws maakte Evert Santegoeds het nóg erger (nee dit houdt nooit op mensen), zo zou volgens hem Dave zijn slachtoffer niet van achteren hebben benaderd, maar gewoon van voren. Van 'ik vergiste me in wie het was' kan dan natuurlijk geen sprake zijn. Dit laatste zou wel wijzen op een ietwat verstoorde seksuele moraal bij het zoontje van, maarrr daar wees het tweede pijpfilmpje eigenlijk ook al op. :D
Het lijkt erop alsof hij een hoge dunk van zichzelf heeft ofzo.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:57:08 #129
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144100803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Yiwei het volgende:
:Y Gelukkig heeft zijn pa dat niet :+ _O-
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:19:47 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144107616
En weer als onderwerp van RTL boulevard :D _O-
Leuker wordt het niet :P
pi_144107803
quote:

[..]

Dus nou is Deef een zedenmisdadiger OMGF :o
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:34:05 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144119067
Zojuist ff RTL boulevard terug gekeken en daarin vanaf min 8:00 is zelfs de politie aan het woord die een oproep doet voor getuigen :D
Ze nemen de zaak heel serieus en de rechercheurs zijn volop bezig :D
Als geen gate aan het worden is :P
Dave ga maar :W :W naar je carrière _O-
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:28:13 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144121648
En waar het zich afspeelde was ..........

http://www.booza.nl/Cooldown-Cafe/

Dus als je nog een nachtje in staatshotel wil slapen......... grijp daar een meid in haar kruis :') :|W
  woensdag 3 september 2014 @ 00:07:20 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144122869
quote:

[..]

Hee hallo, we hebben het wel over de zoon van Dries Roelvink hè.
Dries Roelvink!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144125557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave ga maar :W :W naar je carrière _O-
Zal wel meevallen. Bekend Nederland is niet veel anders dan de politiek als het om elkaar geld en baantjes toeschuiven gaat.
pi_144125701
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waarom haalt hij zelf zijn recente problemen erbij? Geeft dat de agent minder recht om hem te arresteren?
Lekker handig ook om zo tegen de politie te doen. Een toppertje die Dave.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2014 @ 17:29:57 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144141491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 07:26 schreef incoherent het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. Bekend Nederland is niet veel anders dan de politiek als het om elkaar geld en baantjes toeschuiven gaat.
Eens. En over een jaartje is iedereen alles weer vergeten en blijkt hij helemaal binnen te lopen met TV-klusjes en modellenwerk.
Eerst bekend worden, dan incasseren. Eerste deel doet-ie in ieder geval goed.
pi_144143985
Ja en dat mag je het tegen die tijd niet meer noemen, want dat is dan ontfatsoenlijk.
pi_144144553
Ik vermoed dat hij in de vergetelheid gaat raken en alleen het nieuws gaat halen met nieuwe incidenten
pi_144144696
Als het nieuwe incidenten zijn, zijn het geen incidenten meer.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 september 2014 @ 19:50:22 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_144146351
Dave Roelvink, die afgelopen weekend werd aangehouden op verdenking van aanranding, zou zijn slachtoffer geen tik op de billen hebben gegeven, maar haar in het kruis hebben gegrepen. Dat schrijft persbureau Brunopress vandaag.

Het incident vond afgelopen weekend plaats in het Amsterdamse Cooldown Café. De politie heeft de aanranding nog in onderzoek. Tijdens zijn aanhouding verzette Roelvink zich. Uiteindelijk werd hij meegenomen en bracht de nacht in een cel door.

Dave Roelvink deed maandag tegenover RTL Boulevard zijn verhaal. Hij was een avondje uit was met twee meisjes, een blonde en een donkerblonde. 'Ik ging even naar de wc en toen ik weer terugliep, dacht ik dat ik het meisje met donkerblond haar van achteren zag staan. Ik gaf haar een tik op haar kont, maar het bleek dus niet dat meisje te zijn.'

woensdag 3 september 2014 @ 22:44:59 #142
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144153554
Dries Roelvink houdt zoon Dave voorlopig thuis :D

Dries Roelvink heeft zijn zoon Dave een soort huisarrest opgelegd nadat die afgelopen weekeinde opnieuw in de politiecel was beland. Daves vader raadt hem aan zich voorlopig gedeisd te houden. 'Ik probeer hem nu uit de stad te houden, even weg bij het Leidseplein. Ik vind dat hij rust moet nemen en zich voorlopig moet richten op zijn carrière, want dit kan de ontwikkeling van zijn loopbaan schaden', vertelt Dries aan RTL Boulevard.

Dries erkent weleens betere weken te hebben gekend. 'Het grijpt me behoorlijk aan, ik slaap ook onrustig. Doodmoe word ik ervan.' De blonde zanger heeft er wel begrip voor dat zijn zoon zich zaterdagavond vergiste en tijdens het stappen per ongeluk een ander meisje in plaats van een van zijn vriendinnen in de billen kneep. Dat kan gebeuren, redeneert Dries, om eraan toe te voegen dat het hem pijn doet dat zoonlief opnieuw in opspraak is geraakt.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oorlopig-thuis.dhtml

^O^ idee Dries, die randdebiel kan nog niet op eigen benen staan :P
  woensdag 3 september 2014 @ 22:51:35 #143
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144153748
Dries Roelvink slapeloze nachten door zoon Dave :D

Dries Roelvink heeft de afgelopen weken geen oog dicht gedaan. "Iedere dag denk ik: 'Nu wordt het rustiger. Maar dan komt er nog meer ellende bij", aldus Dries.

Zijn zoon Dave Roelvink heeft afgelopen weekeinde opnieuw in de cel gezeten. Hij gaf - zo beweert hij althans - een vrouw een tik op haar achterste. Daarna ontstond opnieuw een hoop tumult. Volgens het model was het een misverstand. Hij zag de vrouw voor iemand anders aan tijdens een avondje stappen in Amsterdam.

Vader Dries is helemaal klaar met het losbandige gedrag van zijn zoon. "Ik heb wel eens betere weken gekend", verklaart hij tegenover RTL. "Ik slaap er slecht door". Hij vervolgt: "Zodra ik hoorde dat Dave weer achter tralies zat wilde ik ontzettend boos op hem worden. Maar toen ik hem sprak vertelde hij dat hij zich vergist had en de verkeerde vrouw op de billen had geslagen. Tja, dat kan dat natuurlijk gebeuren."

Toch heeft 'de zanger met de gele zwembroek' zijn zoon wel wat wijze raad gegeven. "Ik heb hem met klem aangeraden om even rustig aan te doen. Even geen wilde stapavonden en borrels meer. Hier kan zijn carriere op stuk lopen."

http://www.telegraaf.nl/p(...)cht_door_Dave__.html

Welke carrière :?
pi_144194009
Nou ja, je kunt beter laat dan nooit beginnen met opvoeden..
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 12:46:02 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144199138
sowieso iemand een klap op de billen geven :r
kansloze actie, al had het een bekende van hem geweest
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 16:55:32 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144207191
Zijn er dan vrouwen die dat niet fijn vinden? :o
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:00:57 #147
267651 Klaploper
pi_144207372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef lady-wrb het volgende:
sowieso iemand een klap op de billen geven :r
kansloze actie, al had het een bekende van hem geweest

Dave is natuurlijk een kneusje, maar jouw opmerking slaat natuurlijk nergens op. Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben is een klapje op de bips toch niet zo erg?
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 17:16:20 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144207898
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Klaploper het volgende:
Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben...
Huh? Dit kan ik niet volgen. :@
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 19:04:42 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144211436
quote:

[..]

Dave is natuurlijk een kneusje, maar jouw opmerking slaat natuurlijk nergens op. Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben is een klapje op de bips toch niet zo erg?
ja, ik vind dat erg. mag dat?
ik ben daar niet van gediend. maar ik ben ook van een andere generatie. ik denk dat het daar aan ligt.
maar als anderen dat wel heel normaal vinden, ook prima. van mij krijg je een hengst terug
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 19:05:21 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144211459
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

ik ook niet :?
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:24:44 #151
267651 Klaploper
pi_144212136
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, als je aan het zoenen bent dan vorm je eigenlijk gewoon een enorm lange darm met tsja, wat ik daarnet dus zei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:29:19 #152
267651 Klaploper
pi_144212321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik ben daar niet van gediend. maar ik ben ook van een andere generatie. ik denk dat het daar aan ligt.
maar als anderen dat wel heel normaal vinden, ook prima. van mij krijg je een hengst terug
Begrijp me niet verkeerd, als je iemand uit het niets op haar (of zijn) kont slaat mag je van mij een enorme klap tegen je bek krijgen. Je blijft gewoon van andere mensen af. Maar een klap op de kont kan in sommige gevallen echt wel, maar bij vreemden absoluut niet.
pi_144212560
quote:

[..]

Bizar dat er autisten bestaan die denken dat het na een avondje praten, prima is om aan een bil van een vrouw te zitten.
pi_144212570
Hoe oud is Dave nou eigenlijk? Het wordt niks met hem volgens mij.
pi_144212757
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Welke generatie ben je van? Het is niet normaal hoor, alleen bij aso's en autisten.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:40:18 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_144212821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Welke generatie ben je van? Het is niet normaal hoor, alleen bij aso's en autisten.
Mwah, zal dus best normaal zijn in bepaalde tenten op het Leidseplein (en op zolderkamers :+ ).
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_144212861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef APK het volgende:

[..]

Mwah, zal dus best normaal zijn in bepaalde tenten op het Leidseplein (en op zolderkamers :+ ).
Ja, aso mannen zijn dat. Echt; grijpgrage mannen zijn áltijd bepaalde types. Of aso of autistisch en denken dat het kan.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:03:48 #158
267651 Klaploper
pi_144214021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Bizar dat er autisten bestaan die denken dat het na een avondje praten, prima is om aan een bil van een vrouw te zitten.
Godver.. het is natuurlijk niet normaal om zomaar aan iemands kont te zitten. Dat is ook helemaal niet wat ik zei.
Het enige waar ik tegen in ging is dat het NOOIT normaal zou zijn om iemand een klap op de bips te geven.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:30:56 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144218765
Volgende week zit hij dus in de Spaanse gevangenis.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:55:23 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144219523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Deckard het volgende:
Volgende week zit hij dus in de Spaanse gevangenis.
Kan zijn vader weer in gele zwembroek aan de Costa del sol een reclame filmpje opnemen :P _O-
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:01:50 #162
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144219849
Zou hij het land wel mogen verlaten zolang de onderzoeken nog lopen? :?
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2014 @ 22:06:02 #163
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144220026
quote:
Tsja, Dries is al net zo'n slappe zak als dat stuk nageboorte van een zoon van hem. Niks huisarrest of eventjes gedeisd houden. Welnee, gewoon lekker samen op sletjesjacht naar Spanje. Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:14:12 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144220447
quote:
99s.gif [b]Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef Cynix ® het volgende:[/qoute]..Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.
Zou Bubba een beetje opgewonden worden van die gele zwemslip :+ :@
pi_144230841
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:01 schreef Keshet het volgende:
Zou hij het land wel mogen verlaten zolang de onderzoeken nog lopen? :?
Mag Badr toch ook?
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:20:46 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144232556
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef Cynix ® het volgende:

Tsja, Dries is al net zo'n slappe zak als dat stuk nageboorte van een zoon van hem. Niks huisarrest of eventjes gedeisd houden. Welnee, gewoon lekker samen op sletjesjacht naar Spanje. Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.
Huisarrest? Het is toch een volwassen knul? In leeftijd, tenminste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2014 @ 11:47:09 #167
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144234028
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoho, dat waren niet mijn woorden, Dries zei het zelf. :)
pi_144234888
quote:

[..]

Hoe oud is hij nou eigenlijk? Overal is t verschillend
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:28:07 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144234981
quote:
En we hebben nieuws :P

Dave Roelvink negeert huisarrest :|W :|W

Dries Roelvink liet onlangs weten dat zoon Dave de komende tijd niet meer de deur uit mag. Ondanks dit uitgaansverbod van zijn vader was het model donderdagavond toch weer op stap.

Dave, die afgelopen maand twee keer in de cel belandde, bezocht donderdagavond stiekem de Vogue Fashion's Night Out in de P.C. Hooftstraat.

Blijkbaar heeft Dries weinig invloed op zijn zoon :|W , want eerder deze week zei hij nog dat Dave voorlopig even binnen moet blijven. "Ik probeer hem nu uit de stad te houden, even weg bij het Leidseplein. Ik vind dat hij rust moet nemen en zich voorlopig moet richten op zijn carrière, want dit kan de ontwikkeling van zijn loopbaan schaden."

Dave werd half augustus gearresteerd vanwege mogelijke betrokkenheid bij een sieradenroof bij familie Pach en zat toen twee nachten vast. Daarna werd aangifte tegen Dave gedaan vanwege het heimelijk filmen in huis van dochter Melissa Pach. Een video circuleerde op internet waarop te zien is dat zij seksuele handelingen verricht bij Dave. Eind augustus belandde hij weer in de cel omdat hij een onbekende vrouw een tik op haar achterste zou hebben gegeven

http://www.telegraaf.nl/p(...)rt_huisarrest__.html

Goed bezig Dave :') :+
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2014 @ 12:28:11 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144234985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn zoon Dave een soort huisarrest opgelegd nadat die afgelopen weekeinde opnieuw in de politiecel was beland. Daves vader raadt hem aan zich voorlopig gedeisd te houden. 'Ik probeer hem nu uit de stad te houden, even weg bij het Leidseplein. Ik vind dat hij rust moet nemen en zich voorlopig moet richten op zijn carrière, want dit kan de ontwikkeling van zijn loopbaan schaden', vertelt Dries aan RTL Boulevard.
Huisarrest in Spanje dus. :7
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:30:49 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144235050
Niet vergeten de poll in te vullen :P

Huisarrest Dave Roelvink is terecht

• Ja, het wachten is op het volgende incident : 74%
• Nee, hij is oud en wijs genoeg : 26%

Aantal stemmen : 3481

http://www.telegraaf.nl/p(...)rt_huisarrest__.html

74% vindt het dus een randdebiel :7
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2014 @ 12:32:51 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144235098
Toch nog 26% vindt hem oud en wijs genoeg. Schokkende cijfers! :o :7
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:54:19 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144240355
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:35:59 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144244849
Dries is toch een druif. Eens gezien hoe hij leefde in 'Jouw vrouw, mijn vrouw'. Het papkind voerde de hele dag geen flikker uit, liet zijn vrouw alles voor hem doen. Lichtend voorbeeld voor zijn zoon.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2014 @ 17:41:36 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144245149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Yaaar het volgende:

[..]

van de vorige denk ik zo. ik had zn moeder kunnen zijn (als zijn vader gewild had :+ )
en ik vind slaan op billen ook niet direct iets voor autisten. eerder tegenovergesteld.
  zondag 7 september 2014 @ 11:16:31 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144266336
raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21 Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
_O-
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144266469
Ach laat die arme jongen :{w
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 11:46:15 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144266886
wie is raemon sluiter en waarom maakt die zich daar zo druk over?
  zondag 7 september 2014 @ 11:47:54 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144266918
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
wie is raemon sluiter en waarom maakt die zich daar zo druk over?
Drukmaken? Hij steekt er duidelijk de draak mee.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 11:48:24 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144266927
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Drukmaken? Hij steekt er duidelijk de draak mee.
nou ja oke, dat dan, maar wie is het?
  zondag 7 september 2014 @ 11:48:57 #181
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144266938
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou ja oke, dat dan, maar wie is het?

Smaakt naar gravel
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 7 september 2014 @ 11:49:18 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144266949
  zondag 7 september 2014 @ 11:51:20 #183
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144266981
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 11:51:55 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144266997
quote:
17s.gif Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef Valerie. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Smaakt naar gravel
ieuw wat een haarbal :X
pi_144276192
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21 Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
_O-
_O- Die man heeft humor. Maar ik dacht dat ik ergens heb gelezen dat de zoon wel naar Fashion ding mocht gaan, dat hij toestemming bij zijn vader had gevraagd. Vader vond dat hij mocht gaan, omdat het gewoon werk was ofzo.
pi_144276283
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
_O-
pi_144370712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

van de vorige denk ik zo. ik had zn moeder kunnen zijn (als zijn vader gewild had :+ )
en ik vind slaan op billen ook niet direct iets voor autisten. eerder tegenovergesteld.
ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen) :@
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:59:25 #188
267651 Klaploper
pi_144374052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Yaaar het volgende:

[..]

ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen) :@
Zal ik je een geheimpje vertellen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144374180
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die vinden het vleiend toch ofzo. Grappig.
  woensdag 10 september 2014 @ 08:21:57 #190
225540 Pugg
Friends forever
pi_144380004

Voor wie het A.D niet leest _O- _O- _O-
pi_144380157
Gele zwembroek *O* *O* _O- _O-
  woensdag 10 september 2014 @ 08:47:41 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144380202
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

SPOILER
Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?

Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144386411
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
Bij mij 2x gebeurd. De ene heb ik na herhaalde waarschuwingen zo hard voor zijn bek geslagen dat hij langs de muur zo naar beneden zakte :')
Hij werd daarna niet al te vriendelijk de kroeg uitgewerkt.

De ander na herhaalde waarschuwingen toen hij een slok uit zijn flesje bier nam zo dat flesje in zijn bek geramd. Hij werd daarna zeg maar ook niet al te zachtjes door de uitsmijters de tent uitgewerkt.

Van die dingen die je niet verwacht van mij aangezien ik best klein ben en destijds nog geen 50 kilo woog :7
  woensdag 10 september 2014 @ 14:34:28 #194
267651 Klaploper
pi_144388781
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

:') Dat zeg ik toch helemaal niet? Als je terugleest zie je dat ik al heb gezegd dat je natuurlijk niet aan vreemde mensen zit. Die user waar ik op reageer vindt dat het NOOIT kan, ook al ken je iemand.
pi_144394336
Dave Roelvink houdt zich even koest

Het is een roerige tijd voor Dave Roelvink. Hij wordt verdacht van diefstal en sinds kort ook van aanranding. Vader Dries probeert zijn zoon zo goed en zo kwaad als het kan te adviseren. Wij spraken hem over hoe het nu met Dave gaat.

http://www.telegraaf.nl/t(...)ch_even_koest__.html

Met een filmpje met interview Dries *O* *O*

Dave: Pappa is daar veel pers aanwezig?
Dries: Dat denk ik wel ja
Dave: dan blijf ik maar thuis :|W _O- _O-

Tering die gozert is echt dom :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:15:10 #196
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_144457995
Waylon vindt ondertussen dat Dave de cel in moet _O- _O- _O- Ik vond Waylon altijd maar een raar mannetje, dit interview geeft m'n gevoel wel gelijk

http://www.volkskrant.nl/(...)woon-de-cel-in.dhtml
  vrijdag 12 september 2014 @ 23:51:54 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_144473929
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eerste :D Wel net zo lang/kort overigens, zonde
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:44:15 #198
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144479007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eerste :D Wel net zo lang/kort overigens, zonde
Link?
pi_144486918
quote:
Even delen graag! Wij willen dat filmpje ook kunnen beoordelen. :)
Make my day!
pi_144487003
quote:
En ook echt geen link posten.

Knakworst.
pi_144491147

Dries had ook wel..
pi_144499862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

En ook echt geen link posten.

Knakworst.
Ooit ergens gelezen dat de advocaat van familie Pach werk van gaat maken als iemand het 2e video publiceert of verspreidt :P Maar desondanks toch verschenen in Spanje ofzo.
  zondag 14 september 2014 @ 18:08:49 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144520687
'Dave Roelvink stelt niets voor'

Dave Roelvink (19), die de afgelopen tijd vaker in de bak te vinden was dan op de Nederlandse buis, heeft zichzelf nog niet kunnen bewijzen als acteur.

Volgens 76% van de ruim 7000 stemmers op onze poll stelt de zoon van Dries niets voor als BN'er.
Het merendeel is het dus eens met zanger Waylon. De zanger zei in een interview met de Volkskrant dat er veel bekende Nederlanders zijn van wie hij zich niet meer kan herinneren waarom ze beroemd zijn. Waylon gaf als voorbeeld Dave. "Mik dat soort types gewoon in de cel, zonde om onze tijd aan te verdoen."

:W :W :W Hoe lang nog :?

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_niets_voor___.html

_O_ _O_ _O-
  zondag 14 september 2014 @ 18:21:37 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144521087
DRIES ROELVINK BLIJFT PAL ACHTER DAVE STAAN

Stel, u had een vers volwassen zoon die alle kansen van de wereld had gekregen en er desalniettemin voor koos zijn toekomst eens even lekker te verneuken met een rits beschuldigingen wegens diefstal, chantage en aanranding. Dan zou u vermoedelijk toch wel een tikkeltje teleurgesteld in en boos zijn op uw nageslacht. Toch?

Zo niet Dries Roelvink, want terwijl zoontje Dave inmiddels meer aanklachten aan zijn broek heeft hangen dan Lindsay Lohan in haar gekste periode, lijkt zijn papa vooral boos op de rest van de wereld. Zo kan Sierd de Vos - die het waagde tijdens een voetbalcommentaar Roelvink Jr. op de hak te nemen - zijn gezicht voorlopig beter niet laten zien in de P.C. Hooftstraat.

En ook Waylon doet er vermoedelijk verstandig aan de favoriete koopgoot van ordinair rijk en beroemd Nederlandje voorlopig te mijden. Die heeft het namelijk gewaagd afgelopen vrijdag in de Volkskrant te roepen dat types als Dave beter voor de rest van hun leven in een kerker op water en brood kunnen gezet. Schandalig natuurlijk, want zoiets zeg je niet over de zoon van Dries! Bovendien weet iedereen dat het sowieso allemaal niet Davie zijn schuld is, maar komt door de verderfelijke invloed van Oh Oh Cherso.

Dus eigenlijk heel logisch, dat Dries er vandaag op Twitter voor kiest iedereen te retweeten die iets lelijks over zijn zoontje te zeggen heeft in plaats van de knul met terugwerkende kracht nog een beetje op te voeden. Hoe is het trouwens met het uitgaansverbod, Dries? Lijkt Dave daar toevallig inmiddels WEL een beetje naar te luisteren?

http://glamora.ma/2014/09/dries_roelvink_blijft_pal_acht.html

Dries lekker bezig met tweeten _O-
pi_144535760
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn er dan vrouwen die dat niet fijn vinden? :o
:') Lol
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
pi_144542192
Nou 1 ding he..
Dave liet zich stofzuigen door een meisje van z'n eigen leeftijd.
En Waylon.. Ehm Patricia Paay :?
http://www.hpdetijd.nl/20(...)on-en-patricia-paay/
pi_144551917
Wat je verder ook van Waylon vindt: Hij heeft wel gelijk want tegenwoordig bombarderen ze elke mongool tot BNér terwijl ze helemaal niets speciaals kunnen of betekend hebben dat het enigzins zou rechtvaardigen. Als die Dave mijn zoon was dan was ik i.i.g niet zo een slapjanus als zijn vader die hem op vakantie stuurt of met zachte hand probeert te helpen.

Maar goed Dries is ook bekend om......niets ( nou ja,gladde smoel,gele zwembroek en dat gefaalde Ahoy concert) zoals zoveel BNérs.
pi_144551982
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Waylon vindt: Hij heeft wel gelijk want tegenwoordig bombarderen ze elke mongool tot BNér terwijl ze helemaal niets speciaals kunnen of betekend hebben dat het enigzins zou rechtvaardigen. Als die Dave mijn zoon was dan was ik i.i.g niet zo een slapjanus als zijn vader die hem op vakantie stuurt of met zachte hand probeert te helpen.

Maar goed Dries is ook bekend om......niets ( nou ja,gladde smoel,gele zwembroek en dat gefaalde Ahoy concert) zoals zoveel BNérs.
Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.
  maandag 15 september 2014 @ 15:49:06 #209
267651 Klaploper
pi_144552422
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.
Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.
pi_144553378
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.
Kweel-on :{w
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:00:42 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144576731
DAVE’s carrière alweer voorbij? :D

Zijn illegale videofilmpjes zijn vaker bekeken dan zijn debuut in een speelfilm! De carrière van DAVE ROELVINK (19) kende een tumultueuze start! ’Na woensdag’ komt de politie met nieuwe ontwikkelingen in ’DAVEGATE’, die voor zijn verdere carrière allesbepalend kunnen zijn…

http://www.telegraaf.nl/p(...)weer_voorbij___.html

Als dat toch eens waar zou kunnen zijn _O_ *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:39:31 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144578099
GERARD JOLING GAAT DAVE ROELVINK SLOPEN

Ja Dave Roelvink, lang niets over gehoord eigenlijk. Het laatste nieuwsige feitje was dat vader Dries keihard achter zijn zoon bleef staan ondanks dit, dit en dit. Sterker nog: Dries ging in de aanval en Sierd de Vos en Waylon moesten het ontgelden doordat ze het gewaagd hadden kritiek op zijn zoontje te hebben. Maar dat is al weer een tijdje geleden en dus vond onze grootste fan Eefje Santegoeds het maar eens tijd om weer een stukje aan Dave en zijn toekomst in artiestenland te wijden.

Daar staat hoegenaamd niets (nieuws) in, maar volgens Eef kan Dave wel inpakken. Want Richard en Inge Pach, de ouders van het naïeve 'Dave-in-een-bubbelbad-pijpmeisje' Melissa zijn goed bevriend met Patricia Paay en buurman Gerard Joling! En dat is nog niet alles, want de Pachjes waren zoals Evert het zo mooi kan zeggen, ook te gast 'toen in het RTL 4-programma Life4You Patricia’s verjaardag werd gevierd, bij CARLO BOSZHARD en IRENE MOORS!'

Hoppekeetje, de machtige showbizvrienden van Richard en Inge gaan een Hillywood-carrière van Dave in de kiem smoren! Hoe dat precies in zijn werk gaat weten we niet, maar Evert gelukkig ook niet. 'Wat de hele kwestie voor gevolgen heeft voor de carrière van de pas 19 jaar jonge Dave, is op dit moment moeilijk in te schatten', typt hij. Is ook zo natuurlijk.

Alleen moeten we één ding niet vergeten. Voordat Dave een juwelen rovende, pijpmeisjes filmende kruisgrijper bleek te zijn was hij vooral een dommige jongen zonder een duidelijk aantoonbaar talent. Dat is hij hoogstwaarschijnlijk nu nog steeds. Al hoeft dat niet in de weg staan van een glansrijke tv-carrière uiteraard.

http://glamora.ma/2014/09/gerard_joling_gaat_dave_roelvi.html

Wordt het toch nog gezellig :+
pi_144600153
Ik denk dat Joling en Paay zich niet voor t karretje laten spannen van de Pachjes. Daar kan Eefje zich wel eens in vergissen.
pi_144793672
Dave weet z'n vrienden wel te kiezen zeg.....
quote:
Dave Roelvink feest met motorclub No Surrender

Dave Roelvink is op vakantie in Spanje om bij te komen van alle controverse rondom hem. Al gauw is hij gezien met de motorclub No Surrender.

Roelvink plaatste maandag zelf de desbetreffende foto op zijn Instagram.

Op de foto zie je Roelvink met een aantal leden van de motorclub staan. De zoon van zanger Dries Roelvink lijkt erg gelukkig te zijn. "Na alles wat er gebeurd is heb ik mijn rust al na een dag gevonden in Spanje met mijn vrienden van No Surrender."

Vorige maand zat Roelvink een paar dagen opgesloten vanwege vermeende betrokkenheid bij diefstal van spullen ter waarde van zo'n 60.000 euro. Na een uit de hand gelopen feestje in een villa waren onder meer sieraden en elektronica buitgemaakt.

Roelvink zegt dat hij hier niets mee te maken heeft. Er dook ook een filmpje op waarin hij oraal wordt bevredigd door het 21-jarige meisje dat in het huis woont. Haar ouders zouden met de beelden zijn gechanteerd.

Door: NU.nl/Eke Bosman
  maandag 22 september 2014 @ 17:06:54 #215
267651 Klaploper
pi_144793871
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Alsof die lui ook maar een beetje respect voor dat broekie hebben. :')
Binnenkort bericht dat hij is afgerost door dezelfde MC omdat hij aan de 'old lady' van een van hen durfde te komen?
  maandag 22 september 2014 @ 17:10:11 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144793986
Nu eens kijken of hij het lef heeft hun ook te beroven :P _O-
Die gasten doen geen aangifte maar regelen het gewoon zelf *O* *O*
pi_144794613
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:

Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)

Denkt hij nou echt dat mensen onder de indruk geraken als hij zich ophoudt met deze motorjongens?
Denkt hij nou echt dat mensen hem dan niet meer iets durven aan te doen zowel fysiek als op schrift in de media? :')

Want dat is namelijk de enige reden dat hij hier zijn heil zoekt: Angst en respect kweken/inboezemen dat er met hem vanaf nu niet meer gesold kan worden. _O-

Of komt hij straks jankend in de media dat hij 'gebruikt' is door de motorjongens!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 17:30:32 ]
pi_144795880
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)

Denkt hij nou echt dat mensen onder de indruk geraken als hij zich ophoudt met deze motorjongens?
Denkt hij nou echt dat mensen hem dan niet meer iets durven aan te doen zowel fysiek als op schrift in de media? :')

Want dat is namelijk de enige reden dat hij hier zijn heil zoekt: Angst en respect kweken/inboezemen dat er met hem vanaf nu niet meer gesold kan worden. _O-

Of komt hij straks jankend in de media dat hij 'gebruikt' is door de motorjongens!
Ok dit kan alleen maar meer problemen voor dave opleveren dus ondertussen c_/ en zien hoe de ramp zich gaat ontwikkelen.
  maandag 22 september 2014 @ 18:16:28 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_144795964
Dave straks in Boulevard :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144796168
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef Adelante het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee??? :')

(Zet koffie)
  maandag 22 september 2014 @ 19:01:07 #221
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144797419
Pakt popcorn :) _O-

http://instagram.com/p/tQBTjEEwHY/

linkje naar zijn instagram :P

[ Bericht 37% gewijzigd door ikweethetookniet op 22-09-2014 19:41:45 ]
  maandag 22 september 2014 @ 19:42:38 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144799302
De tekenen waren al daar, maar het mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn nu.

Dave Roelvink is een boefje en Dave Roelvink blijft een boefje. :D

Een recidivist bovendien, die maar niet wil leren van zijn fouten. Want wat denkt u dat er gebeurt als Dries Roelvink zijn zoontje meeneemt naar Torremolinos om de zinnen te verzetten? Foto's van vader en zoon die aan het snorkelen zijn en schilderachtige dorpjes in de buurt bezoeken en verder zich gedeisd houden?

Nee natuurlijk niet. Dan verschijnt er binnen de kortste keren een foto van een feestende Dave met zijn gabbers van motorclub No Surrender. U weet wel, die motorclub waarvan wel eens een lid het nieuws haalt wegens verboden wapenbezit en zo. Maar belangrijker is dat Dave het naar zijn zin heeft. Fotootje van Dave zijn Instagram-post hieronder.

maandag 22 september 2014 @ 19:45:12 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144799420
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef Adelante het volgende:
:Y http://www.rtlnieuws.nl/b(...)est-met-no-surrender :7
  † In Memoriam † maandag 22 september 2014 @ 19:45:15 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144799610
Wat voor interessants had hij te melden??
  maandag 22 september 2014 @ 19:51:09 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144799646
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
me vrienden :')

faalhaas
Gebeurt is.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2014 @ 19:51:31 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144799658
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gebeurt is.
ik was al gestopt met lezen :')
  maandag 22 september 2014 @ 21:06:37 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144802865
Dave had 'gezellige avond' met No Surrender :D

'Ik mag toch gewoon een feestje vieren jongens?', vroeg Dave Roelvink in RTL Boulevard. Hij reageerde daarmee op de verbaasde reacties die hij kreeg op een foto waarop hij feestend in Spanje te zien is met leden van motorclub No Surrender. Dave plaatste de foto op Instagram.

Dave, die juist op vakantie is om even bij te komen van alle ophef rond hem, snapt niet zo goed waar mensen zich druk om maken. 'Ik heb een gezellige avond gehad met die jongens. Ik was aan het mc'en en zij waren er ook.'

'Dat ze bij een motorclub zitten, is dat nou zo erg? Die jongens hebben een bepaald beeld in Nederland, maar ik ben niet zo van het oordelen', aldus Roelvink.

Motorclub No Surrender is niet onomstreden en wordt regelmatig in verband gebracht met criminaliteit. Afgelopen jaar zijn er clubleden opgepakt, onder meer voor afpersing en drugs- en wapenbezit.Dave had 'gezellige avond' met No Surrender

'Ik mag toch gewoon een feestje vieren jongens?', vroeg Dave Roelvink in RTL Boulevard. Hij reageerde daarmee op de verbaasde reacties die hij kreeg op een foto waarop hij feestend in Spanje te zien is met leden van motorclub No Surrender. Dave plaatste de foto op Instagram.

Dave, die juist op vakantie is om even bij te komen van alle ophef rond hem, snapt niet zo goed waar mensen zich druk om maken. 'Ik heb een gezellige avond gehad met die jongens. Ik was aan het mc'en en zij waren er ook.'

'Dat ze bij een motorclub zitten, is dat nou zo erg? Die jongens hebben een bepaald beeld in Nederland, maar ik ben niet zo van het oordelen', aldus Roelvink.

Motorclub No Surrender is niet onomstreden en wordt regelmatig in verband gebracht met criminaliteit. Afgelopen jaar zijn er clubleden opgepakt, onder meer voor afpersing en drugs- en wapenbezit. _O- _O- :D

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-No-Surrender.dhtml

Tering wat is die gozert hardleers en dom zeg :|W :|W
  maandag 22 september 2014 @ 21:13:11 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144803141
Dave heeft werkelijk géén idee waarom er weer ophef onstaan is rond zijn persoontje, zegt hij tegen RTL... "Ik mag toch ook een feestje vieren?", vraagt hij zich hardop af. "Ik sta daar, de jongens zijn daar ook en het was een gezellige avond. Ik was daar om te MC-en, want dat is ook mijn werk, en ik heb een gezellige avond gehad. Ik heb zoiets van: ik doe er toch niemand kwaad mee?"

Dat de heren geen smetteloze reputatie hebben, kan Dave niets schelen. Hij zou nooit iemand veroordelen wegens een slechte reputatie, want zo ís hij nu eenmaal... "Er heerst een beeld van die jongens in Nederland. Als er mensen tussen zitten die iets fout hebben gedaan ga ik er vanuit dat ze daar wel voor veroordeeld zullen zijn en iedereen verdient een tweede kans, ik ben niet zo oordelend", besluit hij.

Www.telegraaf.nl

Nog dommer dan dom die gozert :|W
pi_144822110
Zou het niet gewoon zijn bedoeling zijn om een beetje stoer over te komen: 'kijk mij nou met coole gasten rondhangen'
Of misschien zelfs intimiderend naar de familie waar werd ingebroken: "pas op met wie je nu te maken hebt, het kan allemaal nog veel erger'
Ofzo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:16:04 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144822196
Het zou me niets verbazen als het intimiderend bedoeld is....
Nu hij zulke "vrienden" blijkt te hebben denkt de familie Pach wellicht "Oh shoot..." als Dave volgende week "Zo effe met me vriende naar de Mek" op FB zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:17:54 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144840370
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE

Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.

“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”

http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/

Hij is weer goed bezig :|W _O-
pi_144840603
Tjongejonge :{
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:27:53 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144840753
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...

B-)
  woensdag 24 september 2014 @ 00:36:02 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144842674
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...

B-)
Jah. ):O
  woensdag 24 september 2014 @ 00:57:15 #236
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_144843029
*vreemd volk alert
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 24 september 2014 @ 02:23:37 #237
267651 Klaploper
pi_144844054
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
pi_144844285
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 02:23 schreef Klaploper het volgende:
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Per ongeluk de anabolen van papa
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144850135
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.

“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”

Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
pi_144851040
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

Klinkt alsof de journalist er bij was. Wat een kennis.
Make my day!
pi_144852058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.
pi_144852243
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.
In het buitenland is hij een nobody, hier is hij nog de zoon van..........
Zijn vader is best succesvol in het succesvol zijn, elke scheet die hij laat wordt in rtl boulevard besproken. Dries is toch een c/d artiest
Ik denk dat Dave graag een lekker makkelijk leventje wil, beetje op de foto gaan en beetje acteren, vooral niet te serieus zijn en vooral erg veel feestjes aflopen.
Studeren of de wereld ontdekken zijn niet echt onderwerpen die ik bij Dave Roelvink vindt passen.
Hoe heette dat liedje van Corry Konings ook al weer voor de film over Maaskantje.... dat past beter bij Dave (Hoeren, neuken nooit meer werken)
pi_144854977
Je moet ook wel een beetje verstand hebben om te studeren. Ik begin het idee te krijgen dat dat nou juist is wat ontbreekt bij die jongen ;)
Spoilers!
pi_144948881
Kim Holland wacht nog op Dave :P

Op de kamasutrabeurs liep TelegraafTV Kim Holland tegen het lijf. De pornoster wacht met smart op onze Dave Roelvink.

Filmpje :)

http://www.telegraaf.nl/t(...)t_nog_op_Dave__.html

Ik denk dat na justitie zij de enige is die nog op hem zit te wachten :+ _O-
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:45:38 #245
225540 Pugg
Friends forever
pi_144949262
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet ook wel een beetje verstand hebben om te studeren. Ik begin het idee te krijgen dat dat nou juist is wat ontbreekt bij die jongen ;)
Eigenwaarde en fatsoen :r
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:30:07 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145053828
Hij gaat voorlopig niet op stap,' riep vader van het jaar Dries Roelvink een tijdje terug nog dapper tegenover journalisten in de nasleep van zijn zoon's uitgebreid besproken seksvillachantage-affaire en het bepotelen van een tweede vrouw in een uitgaansgelegenheid.

Maar ja, vervolgens dook Dave gewoon weer constant op in het nachtleven en besloot zelfs vriendjes te worden met motorclub No Surrender, waarna Dries toch een beetje voor lul stond. Dus partyen vader en zoon kennelijk tegenwoordig maar gewoon samen. :')

Zoals gisterenavond, want terwijl u met een zak chips op de bank zat, verzamelden zich in het Amstel Hotel in Amsterdam de grote sterren van ons kikkerlandje voor een van de belangrijkste feesten van het jaar. DE UITREIKING VAN DE BEAU MONDE AWARDS.

Mooi hoe zeer Dries en Dave Roelvink toch op elkaar lijken. Zelfde oogopslag, zelfde bouw, zelfde hersencel. :D

Werkelijk tout beroemd Nederlandje had zich in het beste goed gehesen voor de prijsuitreiking - eigenlijk een formaliteitje, maar de winnaars vindt u hier - en (veel belangrijker) het feesten, zuipen en socializen na afloop.

Leverde natuurlijk weer een keur aan prachtige plaatjes op. We hebben ze even voor u op een rijtje gezet hoor.

http://glamora.ma/2014/09/dave_roelvink_gaat_nu_uit_met.html

Goed bezig weer :') |:(
pi_145056162
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' ( _O- ) in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
pi_145056667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' ( _O- ) in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
En dan die afknapper van dat accent opeens erbij... Haha!
Make my day!
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:10:36 #249
225540 Pugg
Friends forever
pi_145057158
quote:
En zo mannelijk ook _O- _O- _O-
pi_145057272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef Pugg het volgende:

[..]

En zo mannelijk ook _O- _O- _O-
Ik heb bij die foto's altijd de indruk dat zijn ogen constant tranen of geïrriteerd zijn. Vervelende contactlenzen of zo.
Make my day!
pi_145066902
quote:
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit :')
Spoilers!
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:24:31 #252
45 SiGNe
pi_145067063
quote:
Volgens mij heeft ie gewoon een bril nodig.. zo keek ik vroeger ook toen ik er nog geen had, kon de krant niet lezen van een afstand en zat met samengeknepen ogen naar de TV te staren... ik herken dat wel :Y
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:25:29 #253
267651 Klaploper
pi_145067104
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit :')
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:29:32 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145067274
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Klaploper het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
pi_145067362
Ja, daar herken ik die blik van, Smith junior!
Misschien een vergelijkende serie van die 2 eens maken..
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:38:45 #256
267651 Klaploper
pi_145067711
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:40:32 #257
267651 Klaploper
pi_145067794
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweets

Allemaal echt van hem.
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2014 @ 23:41:23 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145077675
quote:
Oei, ook al een tamelijke nutcase. :o
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:46:22 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145077857
Puberale wijsneuzerigheid.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 06:42:43 #260
225540 Pugg
Friends forever
pi_145080783
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie. :O
pi_145080945
OMG, sleep dan de gele zwembroeken maar aan. Als de Action slim is dan koppelen ze er een mega reclame actie aan met 2 Driesjes, pardon, zwembroeken voor de prijs van 1, ofzo.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:56:12 #262
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145081207
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie. :O
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen :+

Triest, Drieser , Dave :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:17:46 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145081432
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen :+

Triest, Drieser , Dave :P
DD, soms zit tegen, soms zit het mee! :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 09:51:05 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_145083006
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story.

'Als ik op mijn mijn zij lig en tegen de muur aankijk, voel ik mij niet goed. Het waren maar een paar dagen, maar het heeft zóveel impact op mijn leven gehad. Ik hoop dat dit uiteindelijk slijt.'

Dave is verdachte in een geruchtmakende roofzaak en zat twee nachten vast. Tot overmaat van ramp verscheen een seksfilmpje van hem online dat was gemaakt in het bubbelbad van de villa waaruit voor een vermogen aan spullen was ontvreemd. Korte tijd later belandde Dave opnieuw in de cel op verdenking van aanranding tijdens een stapavond in Amsterdam.

Om bij te komen nam Dries Roelvink zijn zoon mee naar Torremolinos, waar Story de heren opzocht. Dave: 'Het is allemaal klote, als ik dat woord mag gebruiken. Ik heb veel last van stress, en de hele affaire kost mij bakken met geld. Elke keer als ik een gesprek met mijn advocaat heb, gaat de teller lopen. Ik bekostig alles zelf van het geld dat ik heb verdiend als model en met mijn deelname aan tv-programma's.'

'Hopelijk is deze ellende snel over', zegt Dave. 'Ik wil schoon schip maken, want ik heb er gewoon niets mee te maken.'

Op aanraden van zijn vader Dries houdt Dave zich voorlopig gedeisd.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)angstaanvallen.dhtml

woensdag 1 oktober 2014 @ 09:56:35 #265
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145083125
Untermenschen die er uit zien als Übermenschen.
Ik wil niet meer leven op deze wereld. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:40:51 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145084123
Tja, want Dave is de enige die er 'schade' van ondervind, narcist...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:45:30 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145084231
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:31:26 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145085456
NKA AWARD GEWONNEN DOOR MELISSA PACH

Elke jaar wordt gestreden om de NKA Award. Melissa Pach won dit jaar de felbegeerde wisselbeker.

Melissa Pach (r) met haar winnende creatie

Eind november werd voor de 12e keer de jaarlijkse NKA Award uitgereikt. Eerstejaarsstudenten van de vijf verschillende vestigingen van de Nederlandse Kappersakademie streden om de felbegeerde eerste plaats. Opleidingsmanager Miranda Stevens: 'Bij de competitie draait het om het beheersen van de watergolftechniek en om vakkennis, maar uiteindelijk onderscheidt een winnaar zich door creativiteit. Voor de studenten zelf is het bovendien heel waardevol om te zien wat ze na 3 maanden al kunnen realiseren.' :')

Volgens de jury Miranda Stevens en Martijn Gijsbertsen hadden de studenten ieder een persoonlijke invulling gegeven aan het thema Glitter & glamour waardoor er totaal verschillende eindresultaten waren geboekt.

Melissa Pach van de Rotterdamse vestiging veroverde met haar creatie de eerste plaats. Ze won een cadeaubon van myHair.com van ¤ 100 en nam daarnaast ook de felbegeerde wisselbeker in ontvangst. De winnares liet met haar creatie zien dat ze de technieken beheerst. Ze had zichzelf daarbij flink uitgedaagd en toonde daarnaast ook dat ze tot in details over het totaalconcept had nagedacht. Het haar, de kleding en de make-up van het model waren perfect op elkaar afgestemd.

Mylène Otto (Amsterdam) en Sabine Kas (Amersfoort), respectievelijk tweede en derde plaats, ontvingen een cadeaubon van ¤ 75 en ¤ 50 voor hun prestatie.

Posters van de creaties van de drie finalisten hangen vanaf januari in alle vestigingen.

http://www.kappersakademi(...)or-melissa-pach.html

Zo zeg haar carriere heeft wel een enorme boost gehad :D _O- _O-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:35:34 #269
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145085581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:51 schreef tong80 het volgende:
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story. ....
quote:
Jezus wat een watje....angstaanvallen maar liefst. Pfff, die Dave is geen vent maar een kleuter. Had hij zijn teddybeer ook gemist in de cel?
_O_ _O- _O-

http://forum.viva.nl/foru(...)messages/238636/last

Een nacht zonder teddybeer in gele zwembroek en Dave is van slag :D _O-
pi_145088196
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 14:30:59 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145091331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:31:06 #272
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145093277
DRIES ROELVINK HOOPT DAT DAVE DEUGT :D

Waar zijn manager Nathan Moszkowicz schittert in totale afwezigheid en passiviteit, heeft de vader van Dave, Dries Roelvink zich sinds Melissa-gate toch wel laten zien als een redelijk strenge pa. Ok, Dave maakt er op diverse vlakken nog steeds een bende van, maar Dries hamert vanaf het begin op de waarheid die hoe dan ook boven tafel moet komen.

Het had erger gekund willen we maar zeggen. Zoals ouders die hun kroost no matter what blijven verdedigen en de hand boven het hoofd blijven houden. Daar is bij Dries geen sprake van, sterker nog in de Story van deze week lezen we tussen de regels door dat hij niet uitsluit dat zijn zoon wel degelijk betrokken is bij de juwelenroof uit het huis van de Mc Donalds familie.

Zo HOOPT Dries (geen zekerheid dus) dat Dave onschuldig is: 'Loopt het anders, dan zal ik diep teleurgesteld zijn. Dat betekent dan dat hij tegen mij heeft gelogen' aldus Roelvink. Nu al lullen over hoe je je zou voelen àls... indien... wij zouden als we Dave waren nu in ons broekje poepen
.
Ondertussen wil Dries dolgraag babbelen met de ouders van Melissa, maar daar is het 'nog niet van gekomen'. Nee Dries, die zetten Gerard Joling en Patricia Paay in om de carrière van je zoon te slopen, niet echt de koffiedrink-route zeg maar. Hoewel, hoe staat het eigenlijk met dat media offensief, familie Pach? Wij willen weer eens een update in deze zaak.

http://glamora.ma/2014/10/dries_roelvink_hoopt_dat_dave.html

Hoop is uitgestelde teleurstelling :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:06 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145093479
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Cynix ® het volgende:

Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
Plus, daar begonnen de juridische strubbelingen ten tijde van de RLS. Waarna de teloorgang nog harder werd ingezet.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:09:39 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145103401
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is :P
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 21:12:14 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_145105947
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is :P
Semtex....wat erg :{

woensdag 1 oktober 2014 @ 21:24:54 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_145106537
dat nummer kan ik niet meer horen na alle sessies met Evy Gruijaart :')

Dan maar Dries op tijdens het hardlopen *O*

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:26:34 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_145106628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Semtex....wat erg :{

tong... wat erg van jou:

MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 21:27:23 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_145106660
quote:

:T
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:52:51 #279
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145107886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Tong80 voorspelde het al in 2003 :D
quote:
Wat zou interessanter zijn.
Een real live soap van Dries of van Wolter.
Wolter heeft natuurlijk wel iets meer flamboyante persoonlijkheid inzich.
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16
:P :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 oktober 2014 @ 22:14:05 #280
22592 crew  Ole
pi_145109025
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 23:56:27 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_145114137
quote:
6s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Tong80 voorspelde het al in 2003 :D

[..]

MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16
:P :P

:T
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2014 @ 00:00:07 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_145114251
quote:
Ha ha ha :)

† In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 08:35:20 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145116863
Leuk, maar wat ontzettend kneuterig. :D
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:44:51 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145120999
Dries Roelvink voelt zich schuldig :D

Enige tijd geleden onstond een mediahype rondom de zoon van Dries Roelvink. Dave werd medeverdacht van een juwelenroof. Maar dit was niet alles: ook een pikant filmpje kwam online. Vader Dries voelt zich schuldig aan het mediacircus.

http://www.zie.nl/video/a(...)chuldig/55gzdxufdl9s

Intervieuw filmpje met Dries *O*
Niet in gele zwembroek -O-
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2014 @ 12:21:24 #285
22592 crew  Ole
pi_145122205
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:35 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk, maar wat ontzettend kneuterig. :D
Dat was juist het geweldige!

Heb ze destijds allemaal gezien. Kreeg Dries zangles van Ben Cramer, maar had hij weer niet geoefend. Dries was drukker met de sportschool :P

Die manager is trouwens ook hilarisch.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:31:11 #286
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145122510
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Ole het volgende:
Heb ze destijds allemaal gezien. Kreeg Dries zangles van Ben Cramer, maar had hij weer niet geoefend. Dries was drukker met de sportschool :P
Die manager is trouwens ook hilarisch.
Idd toen de manager ermee stopte gaf hij Dries openlijk drie adviezen

- regelmatig naar zangles gaan en dus niet overslaan
- niet zoveel tijd en aandacht besteden aan vrouwelijke fans
- wat zorgvuldiger zijn schnabbels opgeven aan de belastingdienst

Zo daar kon hij het mee doen :P _O-
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 17:24:47 #287
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145131179
quote:
In dit, maar ook in andere filmpjes, lees ik tussen de regels door dat pa heimelijk maar wat trots is op de pijpfilmpjes met zoon Dave. Zoon zelf staat ook altijd maar wat schaapachtig te ginnegappen. Ze denken écht dat dit in the long run goed is voor hun carrière. :o
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2014 @ 17:47:37 #288
22592 crew  Ole
pi_145131870
Het is dezelfde Dries die ooit vertelde dat hij het in de kleedkamer met de bruid had gedaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ermans_bruid___.html
pi_145132617
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:17 schreef WRH het volgende:
OMG, sleep dan de gele zwembroeken maar aan. Als de Action slim is dan koppelen ze er een mega reclame actie aan met 2 Driesjes, pardon, zwembroeken voor de prijs van 1, ofzo.
+ gratis ketting of ring
Worry is a misuse of imagination
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2014 @ 18:14:48 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_145132697
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef Ole het volgende:
Het is dezelfde Dries die ooit vertelde dat hij het in de kleedkamer met de bruid had gedaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ermans_bruid___.html

Moderator / Miss SHO donderdag 2 oktober 2014 @ 18:16:53 #291
22592 crew  Ole
pi_145132751
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenis ;)
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2014 @ 18:31:54 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_145133187
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenis ;)
We zouden bij Twee voor Twaalf een goed duo zijn Ole. Ik voor twaalfen jij erna. :D

Trouwste user 2022 zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:38:56 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_145186415
Dave Roelvink nam gisteravond een verkwikkende douche in een nieuwe gayclub, waar hij alle problemen even van zich af kon spoelen. Dave was met stylist Fred van Leer en Jamai Loman aanwezig in Rotterdam, waar het Rotterdamse fenomeen De Unie werd heropend.

Door zichzelf half ontkleed onder een warme douche te nestelen, verklaarde Roelvink de nieuwe nachtclub voor gays geopend. Patrick Nijenhuis en Edwin van der Toolen, tevens eigenaren van homobar De Regenboog, starten een brasserie en wijnbar, De Unie, die op weekendavonden transformeert in een 'opzienbarende club, geïnspireerd op Las Vegas' in het monument aan de Rotterdamse Mauritsweg.

Het interieur van het pand heeft een ongekende metamorfose ondergaan. De zaak beschikt over een 6 meter lang led-scherm, een dj-booth in de vorm van een preekgestoelte en een heuse douchecabine waarin dansers hun opwachting maken. De plek van Roelvink, de douche achter een glazen pui, wordt 's avonds voortaan ingenomen door dansers.

Jamai verrichtte de officiële openingshandeling. Hij zorgde ervoor dat de douche ging stromen. Aan Dave was het daarna de taak om de douche in gebruik te nemen. Jody Bernal, die een nieuwe carrière heeft gevonden als dj, probeerde ondertussen de dj-booth uit.

Dave is verdachte in een geruchtmakende roofzaak en zat daarvoor twee nachten vast. Tot overmaat van ramp verscheen een seksfilmpje van hem online dat was gemaakt in het bubbelbad van de villa waaruit voor een vermogen aan spullen was ontvreemd. Korte tijd later belandde Dave opnieuw in de cel op verdenking van aanranding tijdens een stapavond in Amsterdam. Ook kwam de zoon van Dries negatief in het nieuws met berichten over rijden onder invloed van alcohol en rijden nadat zijn rijbewijs was ingenomen.

Verstandig dat ie uit de pubpliciteit blijft.

zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:08:32 #294
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145187086
Waarom niet in gele zwembroek zoals pa :?

Trouwste user 2022 zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:11:38 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_145187183
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[ afbeelding ]

Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.

zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:13:45 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145187240
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef tong80 het volgende:
Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.
:N :N
Hij durfde niet |:(

quote:
Gele zwembroek
Jamai verrichtte de officiële openingshandeling. Hij zorgde ervoor dat de douche ging stromen. Aan Dave Roelvink was het daarna de taak om de douche in gebruik te nemen. Niet in een gele zwembroek, zoals papa Dries dat zou doen, hoewel er wel een geel stringetje voor hem klaar lag...
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_in_gayclub__.html

Met filmpje 8-) :P
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:17:25 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_145187329
quote:
_O_

Hier wordt zelfs een blinde vink blij van.

zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:26:54 #298
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145187613
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
_O_ Hier wordt zelfs een blinde vink blij van.

:? :P
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:27:42 #299
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145187639

:? :P
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:19:34 #300
225540 Pugg
Friends forever
pi_145190051
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

Wel een blauwe

zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:51:34 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_145191024
gelukkig was jody bernal er ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')