Ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat ie vol zat
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is dat Utopia waar ze het steeds over hebben?
Wij rusten niet voordatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef agter het volgende:
Ik wil die tweede video ook nog wel even beoordelen...
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goed kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan die verwaande zelfbenoemde en zelfverheerlijkende x-y-z bn'ers die nooit wat gepresteerd hebben en die leunen op het succes van pappie en mammie.
Geef deze knar en de hazesjes van deze wereld maar een enkel ticket kalifaat isis. Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
brrrrrrrrr
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goedkunnen.
Moet je geen SBS kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!
Ik zie deze lui te vaak met hun arrogante kop op de nationale camping zender (voornamelijk SBS). Met dat hoogmoedige en verwende gedrag van ze. En ik kan dat persoonlijk niet luchten, en nee ben niet jaloers op hun centjes.
Niks gemist dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nl
Utopia
nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
Je hebt er niet veel aan gemist, een beetje hetzelfde gezwam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Ole het volgende:
Kan niet kijken. Upc ligt er weer eens uit
Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
Hadden we de jacuzzi-pijp-video van Hans Kazan al?
Of loop ik twaalfeneenhalve gate achter?
[ afbeelding ]
Big pimpin' Kazan-stylequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja we hebben weer een klassiek gevalletje pijpsletje-hangt-de-pijpslet-uit-met-de-grote-jongens-maar-oeps-het-komt-naar-buiten-dan-is-ze-vast-gedrogeerd aan de hand
Bitch please
Welnee johquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Welnee joh![]()
Nette jongen met nette vrienden enzo.. Beetje chillen pimpstyle jeweetog.
En sinds wanneer herken jij de naam, zes dagen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.quote:Zouden jullie niet diegene die bijvoorbeeld drugs in je drankje stoppen en dan misbruik van je maken op zijn minst helemaal verrot schelden/pak slaag geven?
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.
Denk dat beide partijen niet volledig de waarheid zeggen, wellicht bij het meisje ook schaamte of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?
Of heb ik t dan verkeerd?
OMG... hij heeft hem zelf gelektquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... hij heeft hem zelf gelekt
En jij bent degene die hem pijpt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.
Wedden dat er nu een greoeiend aantal breezer-meisjes in de rij staan om hun orale diensten aan te bieden in ruil voor aandacht (evt. in de media).
En Dave geniet toch wel van die aandacht.
Not.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar: hot or not:')
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef quirina het volgende:
Wat ik niet begrijp van die griet is dat als het zo zou zijn dat ze ghb heeft gekregen dat ze niet meteen daarna eenmaal nuchter actie heeft ondernomen.
]quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.
RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..
Modellenburo's en castingburo's zitten ook niet op dit soort negatieve aandacht te wachten dus voorlopig zal Dave vast geen nieuw werk aangeboden krijgen.
Misschien als alles weer voorbij en stil is, evt celstraf/werkstraf uitgezeten...niet eerder.
Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.
Combi van Dave, Dries en die andere zoon, hebben ze meteen 3 vliegen in 1 klap.
Geloof me, met deze affaire heeft hij zijn naam wel op de kaart gebracht, en ik blijf het geloven dat Dave en Dries het toch niet zo erg vinden als dat ze laten blijken in de media.
Dacht eerst dat het bij Dave nogal meeviel maar hij is volgens mij net zo mediageil als zijn vader.
Hij is altijd welkom om aan te kloppen bij Kim Holland voor haar films, aldus Kim...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..
Van Dave heb ik begrepen dat ie op vrij jonge leeftijd door een modellenburo is gespot en dat ie inmiddels al een best leuke modellencarriëre heeft/had.
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
"Houthakker 6" was ook pas z'n eerste rolletje waarbij ie ook daadwerkelijk iets te acteuren had (niet veel overigens maar 't was ook geen rolletje op de achtergrond).
Een imago van dief en verspreider van expliciete filmpjes komt Dave nu in elk geval niet goed uit.
Haha dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
]
Volgens mij ben je, bij een dusdanige dosis dat je seksuele handelingen tegen je zin uit gaat voeren, niet meer in staat jezelf boven water te houden in een bubbelbad...
Wat een wannabe..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar: hot or not:')
Waarom denken zoveel van dit soort types dat ze wel kunnen overstappen naar acteren? Zonder enige ervaring of opleiding? Alsof het iets is wat iedereen wel kan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
KOEKOEK SOOOOOOOOOOOOW ATLETI RATATATATATATATATATAquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet een filmpje toen ze hem aan het p*pen was![]()
Like voor Sierd.quote:
Normaal wel, maar nu vond ik het wel gepast. De Roelvinkjes lijken me stiekem wel te genieten van alle commotie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef quirina het volgende:
Vinden jullie het dan niet een heel klein beetje sneu van die Sierd?
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan makenquote:
En dan moet ie wel met z'n schamele restant kleingeld naar de automatiek he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken![]()
![]()
![]()
Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat![]()
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt
yupquote:
Als Melissa ook aan poepsex doet is dat geen probleemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
het is een drukke FEBOquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
[..]
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
Hij heeft legday een paar keer geskipt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Ole het volgende:
Vriendin van me heeft Dave vanavond gespot
[ afbeelding ]
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink overweegt juridische stappen te ondernemen tegen voetbalcommentator Sierd de Vos.
Die dwaalde tijdens het verslag van FC Barcelona - Elche af door zijn mening te geven over de in opspraak geraakte zoon van de volkszanger, Dave Roelvink. De advocaat van Roelvink onderzoekt of het mogelijk is om De Vos of zender Sport 1 voor de rechter te slepen.
Terwijl Lionel Messi net had gescoord voor Barcelona, begon 'El Sierd' plots over de 'pijpzomer' van Dave Roelvink. 'Als je vader al zo'n loser is, dan ben je dat zelf meestal ook', oordeelde de voetbalverslaggever.![]()
![]()
![]()
Die uitspraken schoten bij Dries Roelvink in het verkeerde keelgat. 'Sierd de Vos rook gewoon bloed. Wij hebben zeven dagen lang de voorpagina's gehaald. Nu is het eindelijk een beetje rustig en dan komt Sierd met zo'n opmerking. Dat is gewoon makkelijk scoren', zegt de zanger tegen WTF.nl. Hij wil zijn zoon er niet mee confronteren. 'Als die jongen dit er ook nog bij moet hebben, dat wordt wel een beetje veel.' Via Twitter sprak Roelvink dreigend: 'Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C. gezellig gaat winkelen..'
Roelvink senior snapt niet waar de aversie van De Vos vandaan komt. 'Ik heb Sierd één keer eerder gezien. Toen heb ik hem netjes begroet en een hand gegeven. Verder ken ik hem niet.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Sierd-de-Vos.dhtml
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:18 schreef incoherent het volgende:
[..]
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar.
Zo'n bijzonder huis is t ook niet. Lelijk paars tapijt, klein woonkamertje, zwarte voegen in de badkamer bij t bad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon
Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.
'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.
Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml
![]()
Huis kijken doen we hiero
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
Precies, bullshit verhaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Gunner het volgende:
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?
had zeker wat positieve aandacht nodig.
drankrijdersquote:Dave Roelvink heeft al eerder problemen gehad met justitie. De zoon van Dries Roelvink is twee keer eerder staande gehouden door de politie.
Dat heeft hij bevestigd aan RTL Boulevard.
De Amsterdammer heeft enkele weken geleden een weekend in de cel gezeten, omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij een diefstal.
Tijdens een huisfeestje zou er voor zo'n 60.000 euro aan spullen zijn gestolen. Daarnaast zijn er twee seksvideo's verschenen van Roelvink en het meisje van wie het huis is. Roelvink zei eerder niets te maken hebben gehad met de diefstal, maar werd toch gearresteerd.
Aan RTL Boulevard vertelt het model nu dat hij enkele tijd geleden staande is gehouden door de politie, omdat hij met "een glaasje te veel" op achter het stuur zat. Zijn rijbewijs is toen ingenomen. Later heeft Roelvink nog eens problemen gehad met de politie, omdat hij toch weer was gaan rijden, terwijl hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-justitie.html
quote:Ja wij hebben hem ja, de tweede video waarin Melissa in een bubbelbad Dave Roelvink oraal bevredigt. Hem aan u laten zien is een tweede, aangezien we het geld er niet voor over hebben. Niet in de laatste plaats omdat deze beelden nou niet direct een AVN Award zouden verdienen. Jezus wat een onpersoonlijke liefdeloze afzuigbeurt was dat zeg! Stelt u zich Dave voor als barman, het hoofd van Melissa als een glas met opgedroogde chocomelresten en de penis van Dave als zo'n schoonmaakborstel (illustratie) in een spoelbak. Met de kruin van Melis tussen zijn vingers blijft Dave maar schudden maar het resultaat blijft achterwege. Dit is geen tedere fellatio, dit is ongemotiveerd gezichtsneuken. We zijn daarom blij dat we u dit kunnen besparen. Maar wij gaan nog een keer kijken nu. Doei!
Het is toch gewoon het huis waar hij met zijn (ex-)vrouw heeft gewoond, en waar zijn kinderen opgegroeid zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
Ik weet niet, ik vind alles rondom de Roelvinkjes wat viezig. Net zoals bij de Saundersjes en zo. Ik zou dat huis ook niet voor de helft niet hoeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon
Altijd weer die Roelvinkenteringquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patricia Paay beroofd tijdens etentje
Was dit alweer Dave Roelvink![]()
quote:Dave Roelvink is opnieuw in opspraak. De zoon van zanger Dries Roelvink heeft namelijk weer een nacht in de cel geslapen. Dat bevestigt Dave aan RTL Boulevard.
Dave was afgelopen weekend aan het stappen in Amsterdam. "Ik was samen met een blond meisje en met een meisje met donkerblond haar", begint Dave. "Ik ging even naar de wc en toen ik weer terugliep, dacht ik dat ik het meisje met donkerblond haar van achteren zag staan. Ik gaf haar een tik op haar kont, maar het bleek dus niet dat meisje te zijn", vervolgt het voormalig model.
"Vervolgens ging ze herrie schoppen en om een lang verhaal kort te maken, kwam de politie erbij." Dave werkte niet mee en verzette zich tegen de politie. "Uiteindelijk werd ik meegenomen en heb ik een nacht in de cel gebracht", concludeert Dave.
Juwelenroof
Dave kwam begin augustus in opspraak omdat hij in verband wordt gebracht met een diefstal van sieraden en andere waardevolle spullen. Hij was met vrienden aanwezig bij een feestje in een villa, waar voor zo'n 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica werd gestolen. Dave, die zegt hier niets mee te maken te hebben, zat een paar dagen vast.
Ook verscheen er een filmpje van hem waarin te zien is hoe de dochter van de eigenaar van het huis de acteur in het bubbelbad oraal bevredigt. De ouders van het 21-jarige meisje zouden vervolgens met het filmpje gechanteerd zijn.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef borisz het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvink-weer-nacht-cel
[..]
Maar het is zo'n lieve jongen.quote:
Verkeerde vrienden.quote:
Zodra mensen niet meer klagen over waarom hij in de media is.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een vreselijke jankbal, wanneer verdwijnt-ie weer uit de media?
RTL-B is toch al geweest?quote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond het uitgebreide interview met Dave in RTL Boulevard!
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvink-weer-nacht-cel
Ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Idd Dave is daar al geweestquote:
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zienquote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Jeu, zit Hammerstrein in een getuigenbeschermingsprogramma of zo?
Onherkenbaar.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zien
Wat? Her klinkt wel grappig maar ik snap er niets van.quote:Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd Dave is daar al geweest![]()
De aanklacht is nu ..............
Aanranding![]()
![]()
![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)b1-86aa-d0fb64209a9c
Vanaf min 35,00![]()
![]()
Onderin beeld: Hetcelfde liedje![]()
![]()
Meisje draait zich om en zegt He Jij bent toch Dave Roelvink![]()
Loopt naar buiten en haalt politie![]()
Die slaat hem in de boeien en laat hem 5 minuten geboied op het Leidse plein staan![]()
![]()
![]()
Dave vond dat niet leuk![]()
Waarom haalt hij zelf zijn recente problemen erbij? Geeft dat de agent minder recht om hem te arresteren?quote:maandag 1 september 2014, 20:01
Dave Roelvink ruziet met agent
Dave Roelvink kreeg ruzie met een agent nadat hij afgelopen weekend in de boeien werd geslagen voor poging tot aanranding.
"De politie wilde me in de boeien slaan zonder iets te zeggen. Daar was ik niet van gediend. Dan krijg je ruzie met me, of je nou agent bent of niet," vertelt Dave aan RTL.
© Foto Mario Nap
"Die man zet me geboeid tegen de muur aan op het Leidseplein. Hij laat me zo vijf minuten staan terwijl de bus voor me staat. Ik zeg 'vriend, ik weet niet of je weet wat er de afgelopen tijd gebeurd is, maar het is misschien niet zo slim om mij hier vijf minuten te laten staan met al die mensen om me heen. Waar ben je nou op uit?' Dus toen kreeg ik ook bonje met de agent."
"Ik heb weer wat meegemaakt hè", vertelt de zoon van Dries die de afgelopen tijd al eerder de cel van binnen zag. Over het incident afgelopen weekend: "Ik was uit met een meissie en ik loop een rondje, kom terug en geef haar een tik op haar kont. En dat was een ander meisje. Tien keer mijn excuses aangeboden. Toen vroeg ze op een nare toon 'jij bent toch Dave Roelvink?'. Ik zei 'dat klopt'."
Dave werd vrijwel onmiddellijk in de boeien geslagen op verdenking van aanranding en moest een nacht in de cel doorbrengen.
hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zien
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?
of zit ik er nu zo naast?
Alleen probeert hij het zonder gele zwembroekquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:24 schreef Ole het volgende:
Het aandachttrekken heeft hij in elk geval niet van een vreemde!
Jij beleeft het ongezond plezier aan he.quote:Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd Dave is daar al geweest![]()
De aanklacht is nu ..............
Aanranding![]()
![]()
![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)b1-86aa-d0fb64209a9c
Vanaf min 35,00![]()
![]()
Onderin beeld: Hetcelfde liedje![]()
![]()
Meisje draait zich om en zegt He Jij bent toch Dave Roelvink![]()
Loopt naar buiten en haalt politie![]()
Die slaat hem in de boeien en laat hem 5 minuten geboied op het Leidse plein staan![]()
![]()
![]()
Dave vond dat niet leuk![]()
Het lijkt erop alsof hij een hoge dunk van zichzelf heeft ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een ooggetuige zou verteld hebben dat het bewuste meisje zich in tranen tot de portier wendde met de tekst: 'Hij greep me zo tussen m’n benen!'. '(En dan in een iets minder chique bewoording)' zet Shownieuws daar nog achter, dus ze zal wel 'kut' gehuild hebben.
Gisterenavond tijdens de late uitzending van Shownieuws maakte Evert Santegoeds het nóg erger (nee dit houdt nooit op mensen), zo zou volgens hem Dave zijn slachtoffer niet van achteren hebben benaderd, maar gewoon van voren. Van 'ik vergiste me in wie het was' kan dan natuurlijk geen sprake zijn. Dit laatste zou wel wijzen op een ietwat verstoorde seksuele moraal bij het zoontje van, maarrr daar wees het tweede pijpfilmpje eigenlijk ook al op.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Yiwei het volgende:
Het lijkt erop alsof hij een hoge dunk van zichzelf heeft ofzo.
Dus nou is Deef een zedenmisdadiger OMGFquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hee hallo, we hebben het wel over de zoon van Dries Roelvink hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Bekend Nederland is niet veel anders dan de politiek als het om elkaar geld en baantjes toeschuiven gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave ga maar![]()
naar je carrière
Lekker handig ook om zo tegen de politie te doen. Een toppertje die Dave.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarom haalt hij zelf zijn recente problemen erbij? Geeft dat de agent minder recht om hem te arresteren?
Eens. En over een jaartje is iedereen alles weer vergeten en blijkt hij helemaal binnen te lopen met TV-klusjes en modellenwerk.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:26 schreef incoherent het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Bekend Nederland is niet veel anders dan de politiek als het om elkaar geld en baantjes toeschuiven gaat.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:46 schreef lady-wrb het volgende:
sowieso iemand een klap op de billen geven
kansloze actie, al had het een bekende van hem geweest
Huh? Dit kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Klaploper het volgende:
Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben...
ja, ik vind dat erg. mag dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Klaploper het volgende:
[..]![]()
Dave is natuurlijk een kneusje, maar jouw opmerking slaat natuurlijk nergens op. Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben is een klapje op de bips toch niet zo erg?
Nou, als je aan het zoenen bent dan vorm je eigenlijk gewoon een enorm lange darm met tsja, wat ik daarnet dus zei.quote:
Begrijp me niet verkeerd, als je iemand uit het niets op haar (of zijn) kont slaat mag je van mij een enorme klap tegen je bek krijgen. Je blijft gewoon van andere mensen af. Maar een klap op de kont kan in sommige gevallen echt wel, maar bij vreemden absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, ik vind dat erg. mag dat?
ik ben daar niet van gediend. maar ik ben ook van een andere generatie. ik denk dat het daar aan ligt.
maar als anderen dat wel heel normaal vinden, ook prima. van mij krijg je een hengst terug
Bizar dat er autisten bestaan die denken dat het na een avondje praten, prima is om aan een bil van een vrouw te zitten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Klaploper het volgende:
[..]![]()
Dave is natuurlijk een kneusje, maar jouw opmerking slaat natuurlijk nergens op. Als ik met iemand al de hele avond een lange buis met aan beide uiteinden een anus aan het vormen ben is een klapje op de bips toch niet zo erg?
Welke generatie ben je van? Het is niet normaal hoor, alleen bij aso's en autisten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, ik vind dat erg. mag dat?
ik ben daar niet van gediend. maar ik ben ook van een andere generatie. ik denk dat het daar aan ligt.
maar als anderen dat wel heel normaal vinden, ook prima. van mij krijg je een hengst terug
Mwah, zal dus best normaal zijn in bepaalde tenten op het Leidseplein (en op zolderkamersquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Welke generatie ben je van? Het is niet normaal hoor, alleen bij aso's en autisten.
Ja, aso mannen zijn dat. Echt; grijpgrage mannen zijn áltijd bepaalde types. Of aso of autistisch en denken dat het kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, zal dus best normaal zijn in bepaalde tenten op het Leidseplein (en op zolderkamers).
Godver.. het is natuurlijk niet normaal om zomaar aan iemands kont te zitten. Dat is ook helemaal niet wat ik zei.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Bizar dat er autisten bestaan die denken dat het na een avondje praten, prima is om aan een bil van een vrouw te zitten.
Kan zijn vader weer in gele zwembroek aan de Costa del sol een reclame filmpje opnemenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Deckard het volgende:
Volgende week zit hij dus in de Spaanse gevangenis.
Tsja, Dries is al net zo'n slappe zak als dat stuk nageboorte van een zoon van hem. Niks huisarrest of eventjes gedeisd houden. Welnee, gewoon lekker samen op sletjesjacht naar Spanje. Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink gunt zoon Dave vakantie
Zou Bubba een beetje opgewonden worden van die gele zwemslipquote:[b]Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef Cynix ® het volgende:[/qoute]..Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.
Mag Badr toch ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:01 schreef Keshet het volgende:
Zou hij het land wel mogen verlaten zolang de onderzoeken nog lopen?
Huisarrest? Het is toch een volwassen knul? In leeftijd, tenminste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, Dries is al net zo'n slappe zak als dat stuk nageboorte van een zoon van hem. Niks huisarrest of eventjes gedeisd houden. Welnee, gewoon lekker samen op sletjesjacht naar Spanje. Ik hoop dat ze een cel mogen delen. Gezellig.
Hoho, dat waren niet mijn woorden, Dries zei het zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huisarrest? Het is toch een volwassen knul? In leeftijd, tenminste.
Hoe oud is hij nou eigenlijk? Overal is t verschillendquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En we hebben nieuwsquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
Huisarrest in Spanje dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink heeft zijn zoon Dave een soort huisarrest opgelegd nadat die afgelopen weekeinde opnieuw in de politiecel was beland. Daves vader raadt hem aan zich voorlopig gedeisd te houden. 'Ik probeer hem nu uit de stad te houden, even weg bij het Leidseplein. Ik vind dat hij rust moet nemen en zich voorlopig moet richten op zijn carrière, want dit kan de ontwikkeling van zijn loopbaan schaden', vertelt Dries aan RTL Boulevard.
van de vorige denk ik zo. ik had zn moeder kunnen zijn (als zijn vader gewild hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Welke generatie ben je van? Het is niet normaal hoor, alleen bij aso's en autisten.
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
Drukmaken? Hij steekt er duidelijk de draak mee.quote:Op zondag 7 september 2014 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
wie is raemon sluiter en waarom maakt die zich daar zo druk over?
nou ja oke, dat dan, maar wie is het?quote:Op zondag 7 september 2014 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drukmaken? Hij steekt er duidelijk de draak mee.
quote:Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja oke, dat dan, maar wie is het?
quote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
quote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen)quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van de vorige denk ik zo. ik had zn moeder kunnen zijn (als zijn vader gewild had)
en ik vind slaan op billen ook niet direct iets voor autisten. eerder tegenovergesteld.
Zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?Ja, die vinden het vleiend toch ofzo. Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
Bij mij 2x gebeurd. De ene heb ik na herhaalde waarschuwingen zo hard voor zijn bek geslagen dat hij langs de muur zo naar beneden zaktequote:Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?
Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?
Link?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eersteWel net zo lang/kort overigens, zonde
Even delen graag! Wij willen dat filmpje ook kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eersteWel net zo lang/kort overigens, zonde
En ook echt geen link posten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Ooit ergens gelezen dat de advocaat van familie Pach werk van gaat maken als iemand het 2e video publiceert of verspreidtquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ook echt geen link posten.
Knakworst.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn er dan vrouwen die dat niet fijn vinden?
Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Waylon vindt: Hij heeft wel gelijk want tegenwoordig bombarderen ze elke mongool tot BNér terwijl ze helemaal niets speciaals kunnen of betekend hebben dat het enigzins zou rechtvaardigen. Als die Dave mijn zoon was dan was ik i.i.g niet zo een slapjanus als zijn vader die hem op vakantie stuurt of met zachte hand probeert te helpen.
Maar goed Dries is ook bekend om......niets ( nou ja,gladde smoel,gele zwembroek en dat gefaalde Ahoy concert) zoals zoveel BNérs.
Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.quote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.
Kweel-onquote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.
quote:Dave Roelvink feest met motorclub No Surrender
Dave Roelvink is op vakantie in Spanje om bij te komen van alle controverse rondom hem. Al gauw is hij gezien met de motorclub No Surrender.
Roelvink plaatste maandag zelf de desbetreffende foto op zijn Instagram.
Op de foto zie je Roelvink met een aantal leden van de motorclub staan. De zoon van zanger Dries Roelvink lijkt erg gelukkig te zijn. "Na alles wat er gebeurd is heb ik mijn rust al na een dag gevonden in Spanje met mijn vrienden van No Surrender."
Vorige maand zat Roelvink een paar dagen opgesloten vanwege vermeende betrokkenheid bij diefstal van spullen ter waarde van zo'n 60.000 euro. Na een uit de hand gelopen feestje in een villa waren onder meer sieraden en elektronica buitgemaakt.
Roelvink zegt dat hij hier niets mee te maken heeft. Er dook ook een filmpje op waarin hij oraal wordt bevredigd door het 21-jarige meisje dat in het huis woont. Haar ouders zouden met de beelden zijn gechanteerd.
Door: NU.nl/Eke Bosman
Alsof die lui ook maar een beetje respect voor dat broekie hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Dave weet z'n vrienden wel te kiezen zeg.....
[..]
Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Dave weet z'n vrienden wel te kiezen zeg.....
Ok dit kan alleen maar meer problemen voor dave opleveren dus ondertussenquote:Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)
Denkt hij nou echt dat mensen onder de indruk geraken als hij zich ophoudt met deze motorjongens?
Denkt hij nou echt dat mensen hem dan niet meer iets durven aan te doen zowel fysiek als op schrift in de media?![]()
Want dat is namelijk de enige reden dat hij hier zijn heil zoekt: Angst en respect kweken/inboezemen dat er met hem vanaf nu niet meer gesold kan worden.![]()
Of komt hij straks jankend in de media dat hij 'gebruikt' is door de motorjongens!
Gebeurt is.quote:
Jah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...
Per ongeluk de anabolen van papaquote:Op woensdag 24 september 2014 02:23 schreef Klaploper het volgende:
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Klinkt alsof de journalist er bij was. Wat een kennis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
In het buitenland is hij een nobody, hier is hij nog de zoon van..........quote:Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.
Eigenwaarde en fatsoenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet ook wel een beetje verstand hebben om te studeren. Ik begin het idee te krijgen dat dat nou juist is wat ontbreekt bij die jongen
En dan die afknapper van dat accent opeens erbij... Haha!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
En zo mannelijk ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
Ik heb bij die foto's altijd de indruk dat zijn ogen constant tranen of geïrriteerd zijn. Vervelende contactlenzen of zo.quote:
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon een bril nodig.. zo keek ik vroeger ook toen ik er nog geen had, kon de krant niet lezen van een afstand en zat met samengeknepen ogen naar de TV te staren... ik herken dat welquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Klaploper het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweetsquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
Oei, ook al een tamelijke nutcase.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweets
Allemaal echt van hem.
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie.
DD, soms zit tegen, soms zit het mee!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen![]()
Triest, Drieser , Dave
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:51 schreef tong80 het volgende:
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story. ....
quote:Jezus wat een watje....angstaanvallen maar liefst. Pfff, die Dave is geen vent maar een kleuter. Had hij zijn teddybeer ook gemist in de cel?
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
Plus, daar begonnen de juridische strubbelingen ten tijde van de RLS. Waarna de teloorgang nog harder werd ingezet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
Semtex....wat ergquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
tong... wat erg van jou:
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic
Tong80 voorspelde het al in 2003quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie.
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16quote:Wat zou interessanter zijn.
Een real live soap van Dries of van Wolter.
Wolter heeft natuurlijk wel iets meer flamboyante persoonlijkheid inzich.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tong80 voorspelde het al in 2003
[..]
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16
![]()
Ha ha haquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Ole het volgende:
Op AT5 is al eens een rls geweest over Dries http://www.at5.nl/tv/ik-ben-dries
http://www.at5.nl/tv/toen-op-de-buis/aflevering/9292
Dat was juist het geweldige!quote:
Idd toen de manager ermee stopte gaf hij Dries openlijk drie adviezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Ole het volgende:
Heb ze destijds allemaal gezien. Kreeg Dries zangles van Ben Cramer, maar had hij weer niet geoefend. Dries was drukker met de sportschool
Die manager is trouwens ook hilarisch.
In dit, maar ook in andere filmpjes, lees ik tussen de regels door dat pa heimelijk maar wat trots is op de pijpfilmpjes met zoon Dave. Zoon zelf staat ook altijd maar wat schaapachtig te ginnegappen. Ze denken écht dat dit in the long run goed is voor hun carrière.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink voelt zich schuldig
http://www.zie.nl/video/a(...)chuldig/55gzdxufdl9s
+ gratis ketting of ringquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:17 schreef WRH het volgende:
OMG, sleep dan de gele zwembroeken maar aan. Als de Action slim is dan koppelen ze er een mega reclame actie aan met 2 Driesjes, pardon, zwembroeken voor de prijs van 1, ofzo.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef Ole het volgende:
Het is dezelfde Dries die ooit vertelde dat hij het in de kleedkamer met de bruid had gedaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ermans_bruid___.html
Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenisquote:
We zouden bij Twee voor Twaalf een goed duo zijn Ole. Ik voor twaalfen jij erna.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenis
Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet in gele zwembroek zoals pa
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef tong80 het volgende:
Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_in_gayclub__.htmlquote:Gele zwembroek
Jamai verrichtte de officiële openingshandeling. Hij zorgde ervoor dat de douche ging stromen. Aan Dave Roelvink was het daarna de taak om de douche in gebruik te nemen. Niet in een gele zwembroek, zoals papa Dries dat zou doen, hoewel er wel een geel stringetje voor hem klaar lag...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_in_gayclub__.html
Met filmpje![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
Hier wordt zelfs een blinde vink blij van.
Wel een blauwequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet in gele zwembroek zoals pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |