Ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat ie vol zat
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is dat Utopia waar ze het steeds over hebben?
Wij rusten niet voordatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef agter het volgende:
Ik wil die tweede video ook nog wel even beoordelen...
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goed kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan die verwaande zelfbenoemde en zelfverheerlijkende x-y-z bn'ers die nooit wat gepresteerd hebben en die leunen op het succes van pappie en mammie.
Geef deze knar en de hazesjes van deze wereld maar een enkel ticket kalifaat isis. Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
brrrrrrrrr
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goedkunnen.
Moet je geen SBS kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!
Ik zie deze lui te vaak met hun arrogante kop op de nationale camping zender (voornamelijk SBS). Met dat hoogmoedige en verwende gedrag van ze. En ik kan dat persoonlijk niet luchten, en nee ben niet jaloers op hun centjes.
Niks gemist dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nl
Utopia
nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
Je hebt er niet veel aan gemist, een beetje hetzelfde gezwam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Ole het volgende:
Kan niet kijken. Upc ligt er weer eens uit
Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
Hadden we de jacuzzi-pijp-video van Hans Kazan al?
Of loop ik twaalfeneenhalve gate achter?
[ afbeelding ]
Big pimpin' Kazan-stylequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja we hebben weer een klassiek gevalletje pijpsletje-hangt-de-pijpslet-uit-met-de-grote-jongens-maar-oeps-het-komt-naar-buiten-dan-is-ze-vast-gedrogeerd aan de hand
Bitch please
Welnee johquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Welnee joh![]()
Nette jongen met nette vrienden enzo.. Beetje chillen pimpstyle jeweetog.
En sinds wanneer herken jij de naam, zes dagen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.quote:Zouden jullie niet diegene die bijvoorbeeld drugs in je drankje stoppen en dan misbruik van je maken op zijn minst helemaal verrot schelden/pak slaag geven?
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.
Denk dat beide partijen niet volledig de waarheid zeggen, wellicht bij het meisje ook schaamte of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?
Of heb ik t dan verkeerd?
OMG... hij heeft hem zelf gelektquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... hij heeft hem zelf gelekt
En jij bent degene die hem pijpt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.
Wedden dat er nu een greoeiend aantal breezer-meisjes in de rij staan om hun orale diensten aan te bieden in ruil voor aandacht (evt. in de media).
En Dave geniet toch wel van die aandacht.
Not.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar: hot or not:')
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef quirina het volgende:
Wat ik niet begrijp van die griet is dat als het zo zou zijn dat ze ghb heeft gekregen dat ze niet meteen daarna eenmaal nuchter actie heeft ondernomen.
]quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.
RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..
Modellenburo's en castingburo's zitten ook niet op dit soort negatieve aandacht te wachten dus voorlopig zal Dave vast geen nieuw werk aangeboden krijgen.
Misschien als alles weer voorbij en stil is, evt celstraf/werkstraf uitgezeten...niet eerder.
Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
RLS bij SBS6 of RTL5, Barbie & man zijn ook niet brandschoon.
Combi van Dave, Dries en die andere zoon, hebben ze meteen 3 vliegen in 1 klap.
Geloof me, met deze affaire heeft hij zijn naam wel op de kaart gebracht, en ik blijf het geloven dat Dave en Dries het toch niet zo erg vinden als dat ze laten blijken in de media.
Dacht eerst dat het bij Dave nogal meeviel maar hij is volgens mij net zo mediageil als zijn vader.
Hij is altijd welkom om aan te kloppen bij Kim Holland voor haar films, aldus Kim...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dries wil denk ik wel een RLS maar dan aleen met Dries in de hoofdrol..
Van Dave heb ik begrepen dat ie op vrij jonge leeftijd door een modellenburo is gespot en dat ie inmiddels al een best leuke modellencarriëre heeft/had.
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
"Houthakker 6" was ook pas z'n eerste rolletje waarbij ie ook daadwerkelijk iets te acteuren had (niet veel overigens maar 't was ook geen rolletje op de achtergrond).
Een imago van dief en verspreider van expliciete filmpjes komt Dave nu in elk geval niet goed uit.
Haha dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
]
Volgens mij ben je, bij een dusdanige dosis dat je seksuele handelingen tegen je zin uit gaat voeren, niet meer in staat jezelf boven water te houden in een bubbelbad...
Wat een wannabe..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar: hot or not:')
Waarom denken zoveel van dit soort types dat ze wel kunnen overstappen naar acteren? Zonder enige ervaring of opleiding? Alsof het iets is wat iedereen wel kan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij wilde over gaan stappen op het acteren, GTST oa. maar door z'n Amsterdamse accent was het maar moelijk voor 'm om inderdaad acteur te worden.
KOEKOEK SOOOOOOOOOOOOW ATLETI RATATATATATATATATATAquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet een filmpje toen ze hem aan het p*pen was![]()
Like voor Sierd.quote:
Normaal wel, maar nu vond ik het wel gepast. De Roelvinkjes lijken me stiekem wel te genieten van alle commotie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef quirina het volgende:
Vinden jullie het dan niet een heel klein beetje sneu van die Sierd?
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan makenquote:
En dan moet ie wel met z'n schamele restant kleingeld naar de automatiek he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken![]()
![]()
![]()
Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat![]()
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt
yupquote:
Als Melissa ook aan poepsex doet is dat geen probleemquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
het is een drukke FEBOquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
[..]
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
Hij heeft legday een paar keer geskipt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Ole het volgende:
Vriendin van me heeft Dave vanavond gespot
[ afbeelding ]
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink overweegt juridische stappen te ondernemen tegen voetbalcommentator Sierd de Vos.
Die dwaalde tijdens het verslag van FC Barcelona - Elche af door zijn mening te geven over de in opspraak geraakte zoon van de volkszanger, Dave Roelvink. De advocaat van Roelvink onderzoekt of het mogelijk is om De Vos of zender Sport 1 voor de rechter te slepen.
Terwijl Lionel Messi net had gescoord voor Barcelona, begon 'El Sierd' plots over de 'pijpzomer' van Dave Roelvink. 'Als je vader al zo'n loser is, dan ben je dat zelf meestal ook', oordeelde de voetbalverslaggever.![]()
![]()
![]()
Die uitspraken schoten bij Dries Roelvink in het verkeerde keelgat. 'Sierd de Vos rook gewoon bloed. Wij hebben zeven dagen lang de voorpagina's gehaald. Nu is het eindelijk een beetje rustig en dan komt Sierd met zo'n opmerking. Dat is gewoon makkelijk scoren', zegt de zanger tegen WTF.nl. Hij wil zijn zoon er niet mee confronteren. 'Als die jongen dit er ook nog bij moet hebben, dat wordt wel een beetje veel.' Via Twitter sprak Roelvink dreigend: 'Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C. gezellig gaat winkelen..'
Roelvink senior snapt niet waar de aversie van De Vos vandaan komt. 'Ik heb Sierd één keer eerder gezien. Toen heb ik hem netjes begroet en een hand gegeven. Verder ken ik hem niet.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Sierd-de-Vos.dhtml
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:18 schreef incoherent het volgende:
[..]
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar.
Zo'n bijzonder huis is t ook niet. Lelijk paars tapijt, klein woonkamertje, zwarte voegen in de badkamer bij t bad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon
Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.
'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.
Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml
![]()
Huis kijken doen we hiero
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
Precies, bullshit verhaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Gunner het volgende:
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?
had zeker wat positieve aandacht nodig.
drankrijdersquote:Dave Roelvink heeft al eerder problemen gehad met justitie. De zoon van Dries Roelvink is twee keer eerder staande gehouden door de politie.
Dat heeft hij bevestigd aan RTL Boulevard.
De Amsterdammer heeft enkele weken geleden een weekend in de cel gezeten, omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij een diefstal.
Tijdens een huisfeestje zou er voor zo'n 60.000 euro aan spullen zijn gestolen. Daarnaast zijn er twee seksvideo's verschenen van Roelvink en het meisje van wie het huis is. Roelvink zei eerder niets te maken hebben gehad met de diefstal, maar werd toch gearresteerd.
Aan RTL Boulevard vertelt het model nu dat hij enkele tijd geleden staande is gehouden door de politie, omdat hij met "een glaasje te veel" op achter het stuur zat. Zijn rijbewijs is toen ingenomen. Later heeft Roelvink nog eens problemen gehad met de politie, omdat hij toch weer was gaan rijden, terwijl hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-justitie.html
quote:Ja wij hebben hem ja, de tweede video waarin Melissa in een bubbelbad Dave Roelvink oraal bevredigt. Hem aan u laten zien is een tweede, aangezien we het geld er niet voor over hebben. Niet in de laatste plaats omdat deze beelden nou niet direct een AVN Award zouden verdienen. Jezus wat een onpersoonlijke liefdeloze afzuigbeurt was dat zeg! Stelt u zich Dave voor als barman, het hoofd van Melissa als een glas met opgedroogde chocomelresten en de penis van Dave als zo'n schoonmaakborstel (illustratie) in een spoelbak. Met de kruin van Melis tussen zijn vingers blijft Dave maar schudden maar het resultaat blijft achterwege. Dit is geen tedere fellatio, dit is ongemotiveerd gezichtsneuken. We zijn daarom blij dat we u dit kunnen besparen. Maar wij gaan nog een keer kijken nu. Doei!
Het is toch gewoon het huis waar hij met zijn (ex-)vrouw heeft gewoond, en waar zijn kinderen opgegroeid zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
Ik weet niet, ik vind alles rondom de Roelvinkjes wat viezig. Net zoals bij de Saundersjes en zo. Ik zou dat huis ook niet voor de helft niet hoeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |