Ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat ie vol zat
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is dat Utopia waar ze het steeds over hebben?
Wij rusten niet voordatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef agter het volgende:
Ik wil die tweede video ook nog wel even beoordelen...
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goed kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan die verwaande zelfbenoemde en zelfverheerlijkende x-y-z bn'ers die nooit wat gepresteerd hebben en die leunen op het succes van pappie en mammie.
Geef deze knar en de hazesjes van deze wereld maar een enkel ticket kalifaat isis. Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
brrrrrrrrr
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wow, ben je persoonlijk betrokken bij deze gate? Het zijn geen massamoordenaars, serieverkrachters of terroristen he, voor zover we weten..Verwaand zou goedkunnen.
Moet je geen SBS kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Nee ben niet betrokken, gelukkig niet!
Ik zie deze lui te vaak met hun arrogante kop op de nationale camping zender (voornamelijk SBS). Met dat hoogmoedige en verwende gedrag van ze. En ik kan dat persoonlijk niet luchten, en nee ben niet jaloers op hun centjes.
Niks gemist dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
24/7 te volgen via streams: http://www.utopiatv.nl
Utopia
nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Deze graflui mogen ze van mij apart onthoofden.
Je hebt er niet veel aan gemist, een beetje hetzelfde gezwam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Ole het volgende:
Kan niet kijken. Upc ligt er weer eens uit
Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
Hadden we de jacuzzi-pijp-video van Hans Kazan al?
Of loop ik twaalfeneenhalve gate achter?
[ afbeelding ]
Big pimpin' Kazan-stylequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja we hebben weer een klassiek gevalletje pijpsletje-hangt-de-pijpslet-uit-met-de-grote-jongens-maar-oeps-het-komt-naar-buiten-dan-is-ze-vast-gedrogeerd aan de hand
Bitch please
Welnee johquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Welnee joh![]()
Nette jongen met nette vrienden enzo.. Beetje chillen pimpstyle jeweetog.
En sinds wanneer herken jij de naam, zes dagen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Procella het volgende:
[..]
Toch zie ik die Dave daar wel voor aan eigenlijk
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.quote:Zouden jullie niet diegene die bijvoorbeeld drugs in je drankje stoppen en dan misbruik van je maken op zijn minst helemaal verrot schelden/pak slaag geven?
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
denk dat dave r. dan ook wel wat langer vast had gezeten.
Denk dat beide partijen niet volledig de waarheid zeggen, wellicht bij het meisje ook schaamte of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja want als je dit als meisje overkomt dat iemand bijvoorbeeld drugs in je drankje heeft gedaan meld je dat toch meteen bij de aangifte ?
Of heb ik t dan verkeerd?
OMG... hij heeft hem zelf gelektquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... hij heeft hem zelf gelekt
En jij bent degene die hem pijpt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Breezersletjes brengen geen geld in het laatje, tenzij Dave nu gigolo gaat worden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En toch heeft dit hele sex-geval hem op de kaart gezet en ook een grotere fanbase opgeleverd.
Wedden dat er nu een greoeiend aantal breezer-meisjes in de rij staan om hun orale diensten aan te bieden in ruil voor aandacht (evt. in de media).
En Dave geniet toch wel van die aandacht.
Not.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar: hot or not:')
Ik denk dan ook dat dat GHB-dingetje er bij bedacht is om de familie-eer nog een beetje te redden. Sowieso valt er waarschijnlijk toch niets te bewijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef quirina het volgende:
Wat ik niet begrijp van die griet is dat als het zo zou zijn dat ze ghb heeft gekregen dat ze niet meteen daarna eenmaal nuchter actie heeft ondernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |