abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:26:10 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143867656
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:29:14 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143867749
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef quirina het volgende:
Vinden jullie het dan niet een heel klein beetje sneu van die Sierd?
Normaal wel, maar nu vond ik het wel gepast. De Roelvinkjes lijken me stiekem wel te genieten van alle commotie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_143867808
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef empa1010 het volgende:
Bij de MacDonalds :P
Denk FEBO .
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:35:56 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143867981
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef quirina het volgende:
Denk FEBO .
Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken :+ _O- _O-

Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat :P
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt :7
pi_143868025
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Geschikte plek voor een artiest/model dat op het punt staat het te gaan maken :+ _O- _O-

Al zijn centjes zijn overgemaakt naar zijn advocaat :P
En opdrachten zijn tijdelijk ff gestopt :7
En dan moet ie wel met z'n schamele restant kleingeld naar de automatiek he?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:37:47 #81
22592 crew  Ole
pi_143868032
quote:

[..]

Denk FEBO .
yup
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_143868134
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:37 schreef Ole het volgende:

[..]

yup
En dan buikloop oplopen door die lauwe kroket die er al twee dagen ligt.
pi_143868359
quote:

[..]

Denk FEBO .
Ja maar foto :) vader Pach, McD enz.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:48:06 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_143868370
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:
Als Melissa ook aan poepsex doet is dat geen probleem :+
Zeker in een bubbelbad geeft dat mooie beelden

De vraag is echter of hij nog wel een Mc Donalds inkomt :D :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:48:41 #85
22592 crew  Ole
pi_143868384
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:40 schreef quirina het volgende:

[..]

het is een drukke FEBO
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_143868761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef Ole het volgende:
Vriendin van me heeft Dave vanavond gespot :P

[ afbeelding ]
Hij heeft legday een paar keer geskipt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143872204
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink overweegt juridische stappen te ondernemen tegen voetbalcommentator Sierd de Vos.

Die dwaalde tijdens het verslag van FC Barcelona - Elche af door zijn mening te geven over de in opspraak geraakte zoon van de volkszanger, Dave Roelvink. De advocaat van Roelvink onderzoekt of het mogelijk is om De Vos of zender Sport 1 voor de rechter te slepen.

Terwijl Lionel Messi net had gescoord voor Barcelona, begon 'El Sierd' plots over de 'pijpzomer' van Dave Roelvink. 'Als je vader al zo'n loser is, dan ben je dat zelf meestal ook', oordeelde de voetbalverslaggever. _O- _O- _O-

Die uitspraken schoten bij Dries Roelvink in het verkeerde keelgat. 'Sierd de Vos rook gewoon bloed. Wij hebben zeven dagen lang de voorpagina's gehaald. Nu is het eindelijk een beetje rustig en dan komt Sierd met zo'n opmerking. Dat is gewoon makkelijk scoren', zegt de zanger tegen WTF.nl. Hij wil zijn zoon er niet mee confronteren. 'Als die jongen dit er ook nog bij moet hebben, dat wordt wel een beetje veel.' Via Twitter sprak Roelvink dreigend: 'Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C. gezellig gaat winkelen..'

Roelvink senior snapt niet waar de aversie van De Vos vandaan komt. 'Ik heb Sierd één keer eerder gezien. Toen heb ik hem netjes begroet en een hand gegeven. Verder ken ik hem niet.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Sierd-de-Vos.dhtml
Juridische stappen, poehpoeh, toemaar. :X
  Trouwste user 2022 woensdag 27 augustus 2014 @ 15:34:48 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_143884283
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:18 schreef incoherent het volgende:

[..]

Juridische stappen, poehpoeh, toemaar. :X
:D

Dries is zelf niet vies van pies en poep-grappen. Sorry voor het slechte rijmen. Maar dit lijkt me niet meer te lijmen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143891802
Roelvink haalt huis uit verkoop na zaak rond zoon

Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.

'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.

Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml

:D :')

Huis kijken doen we hiero :P
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
pi_143891997
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:

Dries Roelvink ziet af van de verkoop van zijn huis in Landsmeer. De zanger heeft het te druk met de kwestie rond zijn zoon Dave, die in verband wordt gebracht met diefstal en van wie onlangs een seksueel getinte video online verscheen.

'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet naar. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer. Nu even niet', zegt hij tegen bekendeburen.nl.

Dries probeert al ruim vier jaar zijn optrekje te verkopen. Hij verlaagde de prijs al van 325.000 euro naar 269.000 euro, maar het huis is nog altijd niet verkocht. Hij stond op het punt om de vraagprijs verder te laten zakken, toen zijn zoon in opspraak kwam vanwege diefstal.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-rond-zoon.dhtml

:D :')

Huis kijken doen we hiero :P
http://bekendeburen.nl/dr(...)-huis-uit-de-verkoop
Zo'n bijzonder huis is t ook niet. Lelijk paars tapijt, klein woonkamertje, zwarte voegen in de badkamer bij t bad.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:16:09 #91
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_143892726
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?

had zeker wat positieve aandacht nodig.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_143892842
quote:
19s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef Gunner het volgende:
al vier jaar in de verkoop en nu maakt ie zich ineens druk om die paar weekjes?

had zeker wat positieve aandacht nodig.
Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:07:00 #93
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143927557
quote:
Dave Roelvink heeft al eerder problemen gehad met justitie. De zoon van Dries Roelvink is twee keer eerder staande gehouden door de politie.

Dat heeft hij bevestigd aan RTL Boulevard.

De Amsterdammer heeft enkele weken geleden een weekend in de cel gezeten, omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij een diefstal.

Tijdens een huisfeestje zou er voor zo'n 60.000 euro aan spullen zijn gestolen. Daarnaast zijn er twee seksvideo's verschenen van Roelvink en het meisje van wie het huis is. Roelvink zei eerder niets te maken hebben gehad met de diefstal, maar werd toch gearresteerd.

Aan RTL Boulevard vertelt het model nu dat hij enkele tijd geleden staande is gehouden door de politie, omdat hij met "een glaasje te veel" op achter het stuur zat. Zijn rijbewijs is toen ingenomen. Later heeft Roelvink nog eens problemen gehad met de politie, omdat hij toch weer was gaan rijden, terwijl hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-met-justitie.html
drankrijders :r
pi_143927984
Genomineerd voor opper randdebiel :7
pi_143928138
glamorama heeft het tweede pijpfilmpje in t bezit:

quote:
Ja wij hebben hem ja, de tweede video waarin Melissa in een bubbelbad Dave Roelvink oraal bevredigt. Hem aan u laten zien is een tweede, aangezien we het geld er niet voor over hebben. Niet in de laatste plaats omdat deze beelden nou niet direct een AVN Award zouden verdienen. Jezus wat een onpersoonlijke liefdeloze afzuigbeurt was dat zeg! Stelt u zich Dave voor als barman, het hoofd van Melissa als een glas met opgedroogde chocomelresten en de penis van Dave als zo'n schoonmaakborstel (illustratie) in een spoelbak. Met de kruin van Melis tussen zijn vingers blijft Dave maar schudden maar het resultaat blijft achterwege. Dit is geen tedere fellatio, dit is ongemotiveerd gezichtsneuken. We zijn daarom blij dat we u dit kunnen besparen. Maar wij gaan nog een keer kijken nu. Doei!
pi_143929743
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Precies, bullshit verhaal.
En een huis te-koop-hebben-staan kost je geen tijd, hooguit schoonmaken en opruimen maar daar word je sowieso niet slechter van
Het is toch gewoon het huis waar hij met zijn (ex-)vrouw heeft gewoond, en waar zijn kinderen opgegroeid zijn?
Woont zijn ex daar niet nog steeds?

http://www.nu.nl/achterkl(...)nitief-scheiden.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143929752
Als het op enigerlei wijze bijdraagt aan de ondergang van die perfide Roelvink-dynastie, mag dat filmpje wat mij betreft vertoond worden. Ik zal er niet naar kijken, maar jullie zouden er de wereld een dienst mee bewijzen.
hatari | 28-08-14 | 16:12 | + 29 -

_O_ _O_ _O- _O-
pi_143929823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:07 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

drankrijders :r
:N
Voor t zelfde geld reed ie iemand dood.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 21:01:15 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143930078
Nee, da's duurder.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 21:03:04 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143930157
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik weet niet, ik vind alles rondom de Roelvinkjes wat viezig. Net zoals bij de Saundersjes en zo. Ik zou dat huis ook niet voor de helft niet hoeven. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')