SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Ik heb geen whatsappquote:
Lama.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds helemaal niks van.
Mijn internet was aan het kloten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat duurt zo lang, daar komt een geweldige TT aan...
Oké ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja ik WhatsApp het jou ook JR
Verstuurdquote:
Omdat je anders niemand in je vriendenlijst hebt staan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ooit een dozijn FOK!kers op facebook. DrNick bijvoorbeeld, waarom heb ik die nog steeds op FB.
quote:
DrNick voegt iedereen toe?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ooit een dozijn FOK!kers op facebook. DrNick bijvoorbeeld, waarom heb ik die nog steeds op FB.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier past een leuk gifje bij.
Nah, denk het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je anders niemand in je vriendenlijst hebt staan?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick voegt iedereen toe?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer van haar buik zien
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer van haar buik zien
Hij verstuurd erg traag hoor LBquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik post de foto misschien in US
quote:
Dank jullie wel.quote:
Wat voor foto, LB?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik post de foto misschien in US
Gaat ook traag als ik je nummer niet hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij verstuurd erg traag hoor LB
Ik in een jurkjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel.
[..]
Wat voor foto, LB?
Dan houdt het op inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat ook traag als ik je nummer niet hebt
Heb je die niet eensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat ook traag als ik je nummer niet hebt
Eet smakelijkquote:
Nahquote:
Maar die wil jij ook helemaal nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb jou nummer ook niet.
Gezellig kletsen over de Lion Kingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die wil jij ook helemaal niet
quote:
Oké DM je nummer maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig kletsen over de Lion King
Wil je hem ja?quote:
Ben je lief op WhatsApp?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké DM je nummer maar
[..]
Wil je hem ja?
Dan mag hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, dat weet je toch
Maak er goed gebruik van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké DM je nummer maar
[..]
Wil je hem ja?
Zo leren we elkaar nóg beter kennenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gesprek met JR is nu al heel verhelderend.
Nooit geweten dat Jeremy Irons de stem van Scar deed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo leren we elkaar nóg beter kennen
Dat was een strikvraag, maar je antwoordde met een stalen gezicht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Jeremy Irons de stem van Scar deed.
Als ik hem fout had had ik om genade moeten smeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een strikvraag, maar je antwoordde met een stalen gezicht.
Dan had je wel even paraat moeten staan jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik hem fout had had ik om genade moeten smeken.
[ afbeelding ]
Nou als het een kutdag was had je tenminste nog wat te beleven xDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik goot net de aardappels af en toen spatte er wat kokend water op tegen mijn ooglid.
Bij deze is dit officieel een kutdag.
Ik kan hier niet om lachen. Bij deze kondig ik mijn theatraal wegstormen voor vandaag aan. Ook Johannes heeft mij namelijk al diep gekwetst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou als het een kutdag was had je tenminste nog wat te beleven xD
Hier een Nicki Minaj om je enigszins beter te laten voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen. Bij deze kondig ik mijn theatraal wegstormen voor vandaag aan. Ook Johannes heeft mij namelijk al diep gekwetst.
Het konijn richt zich op.
[ afbeelding ]
Nickiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een Nicki Minaj om je enigszins beter te laten voelen![]()
[ afbeelding ]
Wat een sexy meisje zo met gewoon zwart haarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme zeg.
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
Niet goed bevriend zijn met Lr voordat Modquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed bevriend nu met belangrijke mods dankzij dit gifje
Sorryquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt de foto van je jurkje nog niet gestuurd!
Toen waren we slechts bevriend, dankzij Nicki zijn we steeds meer tot elkaar gekomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet goed bevriend zijn met Lr voordat Mod
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is grammaticaal gezien niet correct.
Smeet akelijk
0-0 allemaal nog?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfkastijding , luister en kijk nog liever naar slechte rap
Makkie zondagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja . psv heeft er weer geen zin in
Mooie pottige meisjessportquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar een mooie pot curling.
Eigenlijk gun ik die jongen een beetje talent . Zeurt en klaagt nooitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1x eigen goal van der Hoorn
Ik gunde hem dat goaltje ook wel laatst, maar hij kan gewoon echt niet verdedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik die jongen een beetje talent . Zeurt en klaagt nooit
Met ruimte in zijn rug niet nee . Wel in een zeer defensief team .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde hem dat goaltje ook wel laatst, maar hij kan gewoon echt niet verdedigen.
wtf maak jij allemaal mee zegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik goot net de aardappels af en toen spatte er wat kokend water op tegen mijn ooglid.
Bij deze is dit officieel een kutdag.
Niks te zoeken bij een topclub dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met ruimte in zijn rug niet nee . Wel in een zeer defensief team .
Frankie bedanktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks te zoeken bij een topclub dus
Kieft gebruikt zijn neus daarvoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word graag aan het lijntje gehouden ja.
jimboquote:
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hallo toonbeeld voor kwaliteitsuser.
Hosselpoging?quote:
Ja.quote:
Nee. Morgen heb ik geen tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Amoeba het volgende:
Maar Fera ik moet morgen een EFR volgen, mag ik bij jou de mond-op-pocketmasker en mond-op-mond beademing oefenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon onschuldig, je kent me.
Mijn afspraak is toch belangrijker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toe nou. Het is een kwestie van leven of dood.
Snapte je de grap wel? Ik vond hem hilarisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn afspraak is toch belangrijker.
Ik ben niet in de stemming, maar ik snapte hem wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snapte je de grap wel? Ik vond hem hilarisch.
Waarom ben je niet in de stemming dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stemming, maar ik snapte hem wel.
Struggles.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de stemming dan?
Ik had al wat moeten vermoeden toen ik geen lachsalvo van je hoorde.
Misschien merk je het morgen of binnenkort wel. Maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat het zover komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, de #hardeleef overkomt ook iedereen hier. Care to share of houd je het voor je?
Ik zou geen kwaad woord over hem zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het over heppie gaat doe ik niet mee, ik ben geen roddeltante.
Klinkt vaag maar ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien merk je het morgen of binnenkort wel. Maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat het zover komt.
Ik zou dat ook niet durven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou geen kwaad woord over hem zeggen.
Ja, ik wil niet echt in detail treden tot dat ik meer weet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt vaag maar ik hoop voor je dat het goed komt
[..]
Ik zou dat ook niet durven.
*NPO 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
Allemaal Nederland 1 kijken echt mooi
daar doe ik niet aanquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
Allemaal Nederland 1 kijken echt mooi
earthflight maar is nu afgelopen. Heel mooie beeldenquote:
Nope, denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Staan jullie ook op Patty's gastenlijst?
Ik kreeg een mailtje van SBS dat ik ben uitgenodigd voor Patty's bruiloft maar ik ga niet denk ik. Liever fokkenquote:
Hoezo krijg jij mails van SBSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van SBS dat ik ben uitgenodigd voor Patty's bruiloft maar ik ga niet denk ik. Liever fokken
Nja, we gaan waarschijnlijk wel eindelijk na jaren de groepsfase in.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij mails van SBS
Hoop je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Nja, we gaan waarschijnlijk wel eindelijk na jaren de groepsfase in.
Hoi sofquote:
hoiquote:
Ja hoor,quote:
waarom zolang niks gedaan en waarom nu al tas inpakken??quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor,
Na weken eindelijk keer gesport weer![]()
Morgen maar eens tas inpakken
Hoe is het met jou?
Ja geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zolang niks gedaan en waarom nu al tas inpakken??
Ja gaat goed ben alleen heel erg moe
nee joh, heb geen werk meer he. Heb nu eindelijk vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen ideeik had er geen zin in
Gewerkt?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
Ik krijg advertentie op fok:
Relatie en autisme
Workshop voor partners van mensen met autisme
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
Ik krijg advertentie op fok:
Relatie en autisme
Workshop voor partners van mensen met autisme
Oh ja klopt inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, heb geen werk meer he. Heb nu eindelijk vakantie
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vaderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja klopt inderdaad
Ga je nog weekendje weg denk je?
Ook met dezelfde humor?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vader
Verder niet echt wat gepland. Maar geen weekendje weg meer
Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vader
Verder niet echt wat gepland. Maar geen weekendje weg meer
Mag ik al spoileren over Ian Somerhalder of ben je daar nog niet?quote:
Weet ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
Zelfde humor maar minder seks. Mijn vader maakt ook niet alleen maar seksgrappen hoor
Wou al typen R.I.P Boonequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik al spoileren over Ian Somerhalder of ben je daar nog niet?
Wie vind je het leukst en minst leuk tot nu toe?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou al typen R.I.P BooneNet vorige aflevering gehad
ja heel erg tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Je hebt best een toffe vader volgens mij
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
Zelfde humor maar minder seks. Mijn vader maakt ook niet alleen maar seksgrappen hoor
Hmm.. Goede vraag. Qua personages vind ik Charlie, Sayid (typ het hopelijk goed), Locke, Sun en Jack tof. Ik vind Shannon minst leuke samen met Yin en Michaelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie vind je het leukst en minst leuk tot nu toe?
Shannon is een muts inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm.. Goede vraag. Qua personages vind ik Charlie, Sayid (typ het hopelijk goed), Locke, Sun en Jack tof. Ik vind Shannon minst leuke samen met Yin en Michael
Oh dat laatste geloof ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shannon is een muts inderdaad
Jack wordt vervelend
Maar wel aardig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste geloof ik welBoone vond ik ook niet zo boeiend
Hoezoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Zielig man die kinderen bij Hello Goodbeye
Kijk je?quote:
Nee ik kijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk je?
Dat kind over die scheiding van zijn ouders, zo rationeel, zo bewust en op zoek naar de juiste woorden.
Je rijdt daar altijd verkeerd omdat ze niks goed kunnen aangeven. Achterlijk Belgenvolk daar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest gewoon tol betalen ook heen en terug nog denk verkeerd gereden
Echt he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je rijdt daar altijd verkeerd omdat ze niks goed kunnen aangeven. Achterlijk Belgenvolk daar.
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.quote:
Dat doet me aan die film denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
Was in Brugge, toffe stad verder maar inderdaad waardeloos qua duidelijkheid
Gewoon altijd proberen te mijden dat land.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
Was in Brugge, toffe stad verder maar inderdaad waardeloos qua duidelijkheid
had je een datequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.
Ben niet overtuigd nog.
Mes in de rug steek landquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vlaanderen
Wallonie_____!!!!!!
Die eerste.quote:
Heb jij haar ook wat 'plekken' laten zien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.
Ben niet overtuigd nog.
In elk geval niet in België neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Zou niet met Belgen kunnen daten
Dat accent is wel tof hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Waarom?quote:
Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Nee joh is allemaal nog pril, om dan gelijk je snikkel tevoorschijn te halen is misschien wat raar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij haar ook wat 'plekken' laten zien?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.
Iedere keer dat ik daar was had ik het gevoel dat ze nooit zeggen wat ze echt denken .quote:
Hij kon je naam waarschijnlijk niet eens normaal uitspreken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
whutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen ook net wat te preuts voor volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh is allemaal nog pril, om dan gelijk je snikkel tevoorschijn te halen is misschien wat raar.
Etsu zou dat wel doen trouwens
quote:
Ik vond het best schattig, maar ik was diezelfde vakantie verliefd geworden op een andere jongen van ons vriendengroepje.quote:
Nee maar dat is niet mes in je rugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik daar was had ik het gevoel dat ze nooit zeggen wat ze echt denken .
Maar ben niet objectief in deze
Ik heb niet zo'n moeilijke naam, dat weet je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kon je naam waarschijnlijk niet eens normaal uitspreken.
Ze heten daar tenslotte allemaal Sjefke
Hij stuurde me nog een foto van de kip, maar die heb ik niet meer.quote:
Evolutionair bepaald, die Belgen moeten zich zo min mogelijk voortplanten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen ook net wat te preuts voor volgens mij
We hebben het over Belgen hè, die vinden alles lastig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n moeilijke naam, dat weet je.
Ze waren wel tof hoor, hij en zijn broer. Heb veel met ze gelachen. Ik wist ook pas van die crush nadat we weer thuis veilig op MSN zaten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben het over Belgen hè, die vinden alles lastig.
Minder is nogal zwakt uitgedrukt .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet mes in je rug
Ze zijn wat minder recht coor zijn raap dan Nederlanders
Hahaahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft per ongeluk de tinder.be app gedownload.
Maat van me heeft huis daar en ga regelmatig stappen in Antwerpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je nou weer aan een Belg elan
Dan is het toch wat makkelijker toegeven dan face-to-face natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren wel tof hoor, hij en zijn broer. Heb veel met ze gelachen. Ik wist ook pas van die crush nadat we weer thuis veilig op MSN zaten.
Je vindt het een konko land maar wilt er wel gaan wonenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat van me heeft huis daar en ga regelmatig stappen in Antwerpen.
Ga denk emigreren.
Benzine kost ook maar 1.40
Zou dat bestaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft per ongeluk de tinder.be app gedownload.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch wat makkelijker toegeven dan face-to-face natuurlijk.
En heb je geen last van een debiel accent.
jij bent gekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga denk emigreren.
Broodautomaten voor als de bakker dicht isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga denk emigreren.
Nederland is ook konko dus maakt niet zoveel uit. Al zijn de wegen hier wel een stuk beterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vindt het een konko land maar wilt er wel gaan wonen![]()
Dan zou ik België toch wel skippen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou dat bestaan.
Wel interessant om je werkterrein eens te verleggen toch.
Kloptquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Broodautomaten voor als de bakker dicht is
Nice weet je al welke?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Vet chill, ik krijg een winterjas voor mijn verjaardag van mijn moeder
Dan spelen de hormonen net een beetje op.quote:
Alles is hier beter geregeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is ook konko dus maakt niet zoveel uit. Al zijn de wegen hier wel een stuk beter
Heeft ze net een zeehondje doodgeknuppeld?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Vet chill, ik krijg een winterjas voor mijn verjaardag van mijn moeder
Denken ook aan alles . Elk huis ook met rolluiken .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt![]()
En ik zag een appels en peren automaat aan de snelweg
En dan is het heel wat als je face to face zegt dat je verliefd bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan spelen de hormonen net een beetje op.
[..]
Alles is hier beter geregeld.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik België toch wel skippen.
Al lijkt een Duits mokkel me ook geen pretje, daar zou ik niet graag iets voor in de oven willen schuiven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze net een zeehondje doodgeknuppeld?
Dat is ook niet makkelijk, nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan is het heel wat als je face to face zegt dat je verliefd bent.
Mooie meisjes is prima hoor, maar dan moet je wel gewoon altijd in Nederland afspreken want om dat land daar in te trekken is zo'n gezeik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Belgïe heb je mooie meisjes man zelfs Dven zal dit bevestigen.
En je woont 200 kilometer dichter bij Euro Disney dus winwin voor jou
Toch zijn Belgen over het algemeen misschien wel rijker, je ziet daar echt kankerveel mercedes en bmw rijden.quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder heeft een saxofoon voor dr verjaardag gekregen. Ben blij dat ik uit huis ga
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jan boskamp woont niet voor niets in belgie
komt ook door nederlandse mentaliteitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch zijn Belgen over het algemeen misschien wel rijker, je ziet daar echt kankerveel mercedes en bmw rijden.
De Boss weet #koek #donderstraalopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Yup , ruim 3 uur onderweg met de trein iedere week godverdommequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie meisjes is prima hoor, maar dan moet je wel gewoon altijd in Nederland afspreken want om dat land daar in te trekken is zo'n gezeik.
klonk gewoon als een vuvuzela hahahaquote:
Belastingparadijs toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.
Niet weer deze discussiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt ook door nederlandse mentaliteit
genoeg mensen die prima verdienen rijden vercrackte occasion
Ik nog wel langer denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup , ruim 3 uur onderweg met de trein iedere week godverdomme
is geen discussie maar een feitquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, nog steeds niet.
Brugge is wel echt pauper als je daar loopt is het net Amsterdam dat veertig jaar geen renovatie gehad heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.
schattig tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik ken een stelletje. Hebben nu 8 maanden en hij heeft nu een tattoo met een afdruk van haar mondlippen laten zetten. Ze waren paar maand terug al verloofd
Nederlanders zijn vervelend zuinig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is geen discussie maar een feit
het is echt niet dat duitsers en belgen veel rijkeren hebben in vergelijking met nederland
kopen gewoon mooie waggie
zijn ook goedkopre
Noord Holland is veel langer ja . Al hoef je misschien maar 2 keer over te stappenquote:
Wat schattig zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik ken een stelletje. Hebben nu 8 maanden en hij heeft nu een tattoo met een afdruk van haar mondlippen laten zetten. Ze waren paar maand terug al verloofd
Wow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vervelend zuinig.
Ik vind het echt zieligquote:
Nee, al jaren niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreek je die Belg nog wel eens?
Lekker de naam van je vriendin als tat na een week verkeringquote:
Hoe denk je dat die wegen en OV hier zo goed geregeld zijn je betaalt alleen al 25 cent meer per liter benzine en drie keer zoveel wegenbelasting.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is geen discussie maar een feit
het is echt niet dat duitsers en belgen veel rijkeren hebben in vergelijking met nederland
kopen gewoon mooie waggie
zijn ook goedkopre
Je moet daar ook niet voor je plezier heengaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Brugge is wel echt pauper als je daar loopt is het net Amsterdam dat veertig jaar geen renovatie gehad heeft.
Al die zeventiende eeuwse geveltjes zijn kapot en alles is smerig.
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noord Holland is veel langer ja . Al hoef je misschien maar 2 keer over te stappen
heb liever iets minder goed geregeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die wegen en OV hier zo goed geregeld zijn je betaalt alleen al 25 cent meer per liter benzine en drie keer zoveel wegenbelasting.
Ben je ooit weleens in Belgie geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet voor je plezier heengaan.
[..]
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.
5 uur denk ik zo . Godver vooral die dorpen zijn echt skeerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.
quote:
Ja. Het stonk er ook echt 24/7 in dat grafland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens in Belgie geweest?
Zolang reizen voor een Belgisch mokkel. Kan ze beter hierheen komen en ook meteen blijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
5 uur denk ik zo . Godver vooral die dorpen zijn echt skeer
verwijder dan gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En elke dag naar elkaar openbaar op FB 'love you, wil je nooit meer kwijt. Xxxxx' Dat je dat af en toe doet.. oké maar elke dag op elke status
Die blijft ook zo grappig inderdaadquote:
Gewoon een trollende reactie erbij zetten. Elke dag weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En elke dag naar elkaar openbaar op FB 'love you, wil je nooit meer kwijt. Xxxxx' Dat je dat af en toe doet.. oké maar elke dag op elke status
Half zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo![]()
![]()
ik vroeg me eerder af of jij nog leefde
Haha is zo lullig, gaat ze vast vragen waarom als ze hier binnenkort weer eens langs komt op een zaterdagquote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
dan geef je gewoon de reden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha is zo lullig, gaat ze vast vragen waarom als ze hier binnenkort weer eens langs komt op een zaterdag
Dat wilde ik ook maarjaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zolang reizen voor een Belgisch mokkel. Kan ze beter hierheen komen en ook meteen blijven.
Hoezo? Ik zou trouwens niet eens weten hoe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed moment om hem weer eens aan te spreken.
Je kan niet zomaar alles zeggen tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan geef je gewoon de reden?
Zie het probleem niet.
Je kan toch best zeggen dat je het godsgruwelijk irritant vind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar alles zeggen toch
Hoort sowieso niet echt op fb thuis, vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |