Nederland is ook konko dus maakt niet zoveel uit. Al zijn de wegen hier wel een stuk beterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vindt het een konko land maar wilt er wel gaan wonen![]()
Dan zou ik België toch wel skippen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou dat bestaan.
Wel interessant om je werkterrein eens te verleggen toch.
Kloptquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Broodautomaten voor als de bakker dicht is
Nice weet je al welke?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Vet chill, ik krijg een winterjas voor mijn verjaardag van mijn moeder
Dan spelen de hormonen net een beetje op.quote:
Alles is hier beter geregeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is ook konko dus maakt niet zoveel uit. Al zijn de wegen hier wel een stuk beter
Heeft ze net een zeehondje doodgeknuppeld?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Vet chill, ik krijg een winterjas voor mijn verjaardag van mijn moeder
Denken ook aan alles . Elk huis ook met rolluiken .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt![]()
En ik zag een appels en peren automaat aan de snelweg
En dan is het heel wat als je face to face zegt dat je verliefd bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan spelen de hormonen net een beetje op.
[..]
Alles is hier beter geregeld.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik België toch wel skippen.
Al lijkt een Duits mokkel me ook geen pretje, daar zou ik niet graag iets voor in de oven willen schuiven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze net een zeehondje doodgeknuppeld?
Dat is ook niet makkelijk, nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan is het heel wat als je face to face zegt dat je verliefd bent.
Mooie meisjes is prima hoor, maar dan moet je wel gewoon altijd in Nederland afspreken want om dat land daar in te trekken is zo'n gezeik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Belgïe heb je mooie meisjes man zelfs Dven zal dit bevestigen.
En je woont 200 kilometer dichter bij Euro Disney dus winwin voor jou
Toch zijn Belgen over het algemeen misschien wel rijker, je ziet daar echt kankerveel mercedes en bmw rijden.quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder heeft een saxofoon voor dr verjaardag gekregen. Ben blij dat ik uit huis ga
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jan boskamp woont niet voor niets in belgie
komt ook door nederlandse mentaliteitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch zijn Belgen over het algemeen misschien wel rijker, je ziet daar echt kankerveel mercedes en bmw rijden.
De Boss weet #koek #donderstraalopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jan boskamp woont niet voor niets in belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |