Kieft gebruikt zijn neus daarvoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word graag aan het lijntje gehouden ja.
jimboquote:
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hallo toonbeeld voor kwaliteitsuser.
Hosselpoging?quote:
Ja.quote:
Nee. Morgen heb ik geen tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Amoeba het volgende:
Maar Fera ik moet morgen een EFR volgen, mag ik bij jou de mond-op-pocketmasker en mond-op-mond beademing oefenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon onschuldig, je kent me.
Mijn afspraak is toch belangrijker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toe nou. Het is een kwestie van leven of dood.
Snapte je de grap wel? Ik vond hem hilarisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn afspraak is toch belangrijker.
Ik ben niet in de stemming, maar ik snapte hem wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snapte je de grap wel? Ik vond hem hilarisch.
Waarom ben je niet in de stemming dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stemming, maar ik snapte hem wel.
Struggles.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de stemming dan?
Ik had al wat moeten vermoeden toen ik geen lachsalvo van je hoorde.
Misschien merk je het morgen of binnenkort wel. Maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat het zover komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, de #hardeleef overkomt ook iedereen hier. Care to share of houd je het voor je?
Ik zou geen kwaad woord over hem zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het over heppie gaat doe ik niet mee, ik ben geen roddeltante.
Klinkt vaag maar ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien merk je het morgen of binnenkort wel. Maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat het zover komt.
Ik zou dat ook niet durven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou geen kwaad woord over hem zeggen.
Ja, ik wil niet echt in detail treden tot dat ik meer weet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt vaag maar ik hoop voor je dat het goed komt
[..]
Ik zou dat ook niet durven.
*NPO 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
Allemaal Nederland 1 kijken echt mooi
daar doe ik niet aanquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
Allemaal Nederland 1 kijken echt mooi
earthflight maar is nu afgelopen. Heel mooie beeldenquote:
Nope, denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Staan jullie ook op Patty's gastenlijst?
Ik kreeg een mailtje van SBS dat ik ben uitgenodigd voor Patty's bruiloft maar ik ga niet denk ik. Liever fokkenquote:
Hoezo krijg jij mails van SBSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van SBS dat ik ben uitgenodigd voor Patty's bruiloft maar ik ga niet denk ik. Liever fokken
Nja, we gaan waarschijnlijk wel eindelijk na jaren de groepsfase in.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij mails van SBS
Hoop je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Nja, we gaan waarschijnlijk wel eindelijk na jaren de groepsfase in.
Hoi sofquote:
hoiquote:
Ja hoor,quote:
waarom zolang niks gedaan en waarom nu al tas inpakken??quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor,
Na weken eindelijk keer gesport weer![]()
Morgen maar eens tas inpakken
Hoe is het met jou?
Ja geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zolang niks gedaan en waarom nu al tas inpakken??
Ja gaat goed ben alleen heel erg moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |