Hoezoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Zielig man die kinderen bij Hello Goodbeye
Kijk je?quote:
Nee ik kijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk je?
Dat kind over die scheiding van zijn ouders, zo rationeel, zo bewust en op zoek naar de juiste woorden.
Je rijdt daar altijd verkeerd omdat ze niks goed kunnen aangeven. Achterlijk Belgenvolk daar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest gewoon tol betalen ook heen en terug nog denk verkeerd gereden
Echt he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je rijdt daar altijd verkeerd omdat ze niks goed kunnen aangeven. Achterlijk Belgenvolk daar.
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.quote:
Dat doet me aan die film denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
Was in Brugge, toffe stad verder maar inderdaad waardeloos qua duidelijkheid
Gewoon altijd proberen te mijden dat land.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he.
Was in Brugge, toffe stad verder maar inderdaad waardeloos qua duidelijkheid
had je een datequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.
Ben niet overtuigd nog.
Mes in de rug steek landquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vlaanderen
Wallonie_____!!!!!!
Die eerste.quote:
Heb jij haar ook wat 'plekken' laten zien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben net terug was met een Belgisch meisje wezen lunchen in Oostende en ze had me wat plekken laten zien.
Ben niet overtuigd nog.
In elk geval niet in België neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Zou niet met Belgen kunnen daten
Dat accent is wel tof hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Zou niet met Belgen kunnen daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |