SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Ik heb geen whatsappquote:
Lama.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds helemaal niks van.
Mijn internet was aan het kloten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat duurt zo lang, daar komt een geweldige TT aan...
Oké ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja ik WhatsApp het jou ook JR
Verstuurdquote:
Omdat je anders niemand in je vriendenlijst hebt staan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ooit een dozijn FOK!kers op facebook. DrNick bijvoorbeeld, waarom heb ik die nog steeds op FB.
quote:
DrNick voegt iedereen toe?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ooit een dozijn FOK!kers op facebook. DrNick bijvoorbeeld, waarom heb ik die nog steeds op FB.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier past een leuk gifje bij.
Nah, denk het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je anders niemand in je vriendenlijst hebt staan?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick voegt iedereen toe?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer van haar buik zien
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer van haar buik zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |