Ik dacht dat het over etensresten ging die reclame maar ik zie complete donuts en alles, dat klopt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dus Antonio Banderas is een faggot met een mannetjesdonut? Ik snap hem niet.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er mensen die ooit naar deze teams kijken?
Was gisteren nog meer, maar toen de wedstrijd begon zag je het ineens niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Wat een hoop trapruimte in dat stadion
Dan zet je het geluid uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
niet met dat franse geblaat er doorheen.
In Nederland ook. Soms.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duits klinkt alleen een stuk beter.
Duitsers kunnen sowieso goed schreeuwenquote:
inderdaad. VERDAMMT DU SCHWEINHUND klinkt toch een stuk beter dan "verdomme jij tyfushond" of iets dergelijksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsers kunnen sowieso goed schreeuwen
Beetje beweging kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
dan moet ik helemaal mijn afstandsbediening pakken
KAMPFGEIST klinkt ook beter dan strijdlust.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad. VERDAMMT DU SCHWEINHUND klinkt toch een stuk beter dan verdomme jij tyfushond of iets dergelijks
jij weet zelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KAMPFGEIST klinkt ook beter dan strijdlust.
oid.
Het is dan ook gewoon "TYFUSHOND!"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad. VERDAMMT DU SCHWEINHUND klinkt toch een stuk beter dan "verdomme jij tyfushond" of iets dergelijks
SCHWEINHUND klinkt dan toch een stuk beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon "TYFUSHOND!"
KANKERLULquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
SCHWEINHUND klinkt dan toch een stuk beter.
Boeler klinkt nog beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
SCHWEINHUND klinkt dan toch een stuk beter.
ALS JE UIT OSS KOMTquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT
DAN BEN JE VOOR TOP
jinxed itquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Herrera bakt er niks van deze wedstrijd
fixedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
RATATATATATAT SOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL KOEKOEK ATLETIIIIIIIIIIIII En de goal
Niks meer over van Feyenoord. Subtop dit dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben voor Porto omdat als ze de CL halen ze genoeg centjes hebben om Clasie van ons over te nemen.
Volgend seizoen oss uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks meer over van Feyenoord. Subtop dit dat.
Ze hielden volgens mij 13 wedstrijden op rij de 0quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dit lille is gewoon 3e geworden in frankrijk
Zaaddodend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Schakel net in, hoe is de wedstrijd?
je hebt echt iets spannends gemistquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Schakel net in, hoe is de wedstrijd?
Ow? Keek ik zeker net de andere kant opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je hebt echt iets spannends gemist
Als Clasie gaat is dat een natuurlijk proces en dan moet er natuurlijk wel iets leuks voor terug komen. Maar als hij blijft zal dat weinig verschil maken, kampioen worden we toch niet. Dan gun ik hem liever een mooie transfer en Feyenoord weer wat euries.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks meer over van Feyenoord. Subtop dit dat.
quote:
Hoe doet BMI het?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je hebt echt iets spannends gemist
Goed om te horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij sterk op zijn favoriete positie.
Kankerlul klinkt juist lekker met een Rotterdams accent tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
klinkt zo boers.Nederlands is te droog om in te schelden
Het is jalalalalalal liel luh aleequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
lalala laaaaaa jemappelle jalalalaaaa
Die gast moeten ze neerschieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is jalalalalalal liel luh alee
Volgensmij is het de speaker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gebruiken ze nou de stadionspeaker om lawaai te maken?![]()
Nou niet met zo'n speaker nee. Gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het bij PSG ook zo kolkend?
Ici c'est......quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het bij PSG ook zo kolkend?
Krijgt de mensen wel lekker mee, niet te moeilijk, top lied.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is jalalalalalal liel luh alee
Doe maar niet, wordt het gat tussen de grote en kleine clubs alleen maar groter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:12 schreef Nober het volgende:
Van mij mag die eerste ronde ook wel een playoffronde zijn en dan met de overgebleven 16 clubs de groepsfase.
Nog een paar jaar en wij zitten ook op dat niveau.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe maar niet, wordt het gat tussen de grote en kleine clubs alleen maar groter.
Alle rondes voor de PO-ronde afschaffen zou wel een goed idee zijn trouwens, en dan al die kutteams uit Litouwen, Malta en al die kutlanden niet mee laten doen.
Volgens mij staat er ergens dat alle champions een kans moeten hebben, dus ook malta en dergelijkequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe maar niet, wordt het gat tussen de grote en kleine clubs alleen maar groter.
Alle rondes voor de PO-ronde afschaffen zou wel een goed idee zijn trouwens, en dan al die kutteams uit Litouwen, Malta en al die kutlanden niet mee laten doen.
Ik vrees dat de mensen in het stadion het fantastisch vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk slaat iemand die man die dat zingt met een baksteen in z'n muil.
Dat zouden ze ook gewoon kunnen schrappen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens dat alle champions een kans moeten hebben, dus ook malta en dergelijke
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom ook altijd de eerste ronde Santa Coloma - Tre Penne.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens dat alle champions een kans moeten hebben, dus ook malta en dergelijke
Weet het wel zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees dat de mensen in het stadion het fantastisch vinden.
#openjeogenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Nober het volgende:
Lille is maar 3 uur rijden, Luik is nog dichterbij, we hadden daar dus gewoon aanwezig kunnen zijn.
Dat had gekund inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Nober het volgende:
Lille is maar 3 uur rijden, Luik is nog dichterbij, we hadden daar dus gewoon aanwezig kunnen zijn.
Dan had je doorgereden naar Engeland om even wat Premier League wedstrijden te kijken op zaterdag (Aston Villa-Newcastle en Everton-Arsenal), zondag (Sunderland-Man Utd) en maandag (Man. City-Liverpool) en dan rij je gewoon door naar Glasgow voor Celtic-Maribor met Van Dijkgod.quote:
Jij zou voetbalreizen moeten organiseren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan had je doorgereden naar Engeland om even wat Premier League wedstrijden te kijken op zaterdag (Aston Villa-Newcastle en Everton-Arsenal), zondag (Sunderland-Man Utd) en maandag (Man. City-Liverpool) en dan rij je gewoon door naar Glasgow voor Celtic-Maribor met Van Dijkgod.
Met een beetje geluk wel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kwijnt voor de rest van het seizoen weg in de Europa League.
Genot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt nog naar Zwolle toe heb ik gehoord.
NPO 3*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
dacht even dat ik in 2004 zat kijkende naar het nl 3 logo
Toine is naar FOX, dus nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft de NOS geen andere presentator?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
dacht even dat ik in 2004 zat kijkende naar het nl 3 logo
Dat is echt een topnaam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken Nederland 3 niet, wel NPO3.
De rest is ook niet veel, zal wel omdat Celtic altijd een mooie thuis sfeer heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:21 schreef Albanus het volgende:
NOS kiest Celtic v Maribor. Razende apenaids.
Mooi, hoef ik daar geen stream voor aan te zetten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:21 schreef Albanus het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:21 schreef Albanus het volgende:
1 doelpunt verschil = zo goed als beslist?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:08 schreef hhh38 het volgende:
Porto - Lille is zo goed als beslist en Zenit - Standard is te vroeg. De rest is nog grotere bagger, dus ik snap het wel enigszins
Lille gaat nooit winnen bij Porto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil = zo goed als beslist?
RATATATATA OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
KOEKOEK RELLEN !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
RATATATATA OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
JAJAJAquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
koe
[..]
KOEKOEK RELLEN !!!!!!!!!!!!!
Juichenquote:
gaat van gaal de kerst halenquote:
Je bent zelf genot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Albanus het volgende:
Overmorgen de loting voor de groepsfase, genot.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Albanus het volgende:
Overmorgen de loting voor de groepsfase, genot.
Denk het wel. Hij heeft toch geen levensbedreigende ziekte?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gaat van gaal de kerst halen?
kerst wel , pasen nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij heeft nog zat krediet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wellicht in de 2e helftquote:
tijd voor ratataquote:
Omdat Arsenal niet speelt, helder licht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zenden ze Celtic uit en niet Arsenal?
arsenal speelt morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zenden ze Celtic uit en niet Arsenal?
Sorry, ik bedoel natuurlijk Portoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Albanus het volgende:
[..]
Omdat Arsenal niet speelt, helder licht.
Ff dimmen ja, Stijn, ff dimmenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Albanus het volgende:
[..]
Omdat Arsenal niet speelt, helder licht.
Omdat Celtic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk Porto
Omdat van dijkgodquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk Porto
hij slaaptquote:
quote:
halloquote:
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ellende, dit is geen anderhalf uur vol te houden.
nou nou nouquote:
Welke debiel kiest voor Celtic tegen een kutoostblokclub terwijl Porto v Lille nog enigszins het kijken waard is.quote:
Arnoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef Albanus het volgende:
[..]
Welke debiel kiest voor Celtic tegen een kutoostblokclub terwijl Porto v Lille nog enigszins het kijken waard is.
Misschien moet die Arno dan maar eens door de chef voetbal hard aangepakt worden.quote:
Arno ís de chef voetbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet die Arno dan maar eens door de chef voetbal hard aangepakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |