ha ja, zeker op weg naar je fucking auto?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Ik wil in alle rust over de stoep kunnen lopen.
TS vindt het eng om op straat te fietsen, daarom wil hij de wet aanpassen zodat hij op de stoep mag fietsen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef kawa4 het volgende:
en wat wil je nou precies![]()
![]()
want ikke snap er geen ruk van, iets met gevaarlijk lopen / fietsen over een snelweg
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ha ja, zeker op weg naar je fucking auto?
Ah, dit is gewoon een ik-haat-auto's-en-autobezitters-topic?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
Ongeacht mijn bestemmingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik haat geen autos maar wel een leger van mensen in autos die voor mij het oversteken een soort spelletje Frogger maken,,,,, alleen ik heb niet zoals in het spel frogger 9 levens,,,,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Ah, dit is gewoon een ik-haat-auto's-en-autobezitters-topic?
Waar in Nederland is oversteken gevaarlijk dan? Doe even een plaatje ofzo. Want als het ergens gevaarlijk is in Nederland mag je er of helemaal niet lopend oversteken of er staan gewoon voetgangersverkeerslichten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik haat geen autos maar wel een leger van mensen in autos die voor mij het oversteken een soort spelletje Frogger maken,,,,, alleen ik heb niet zoals in het spel frogger 9 levens,,,,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frogger
Het is rotterdam he, het is veiliger in istanbul of cairo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar in Nederland is oversteken gevaarlijk dan? Doe even een plaatje ofzo. Want als het ergens gevaarlijk is in Nederland mag je er of helemaal niet lopend oversteken of er staan gewoon voetgangersverkeerslichten.
ummm dat is alsvolgt....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar in Nederland is oversteken gevaarlijk dan? Doe even een plaatje ofzo. Want als het ergens gevaarlijk is in Nederland mag je er of helemaal niet lopend oversteken of er staan gewoon voetgangersverkeerslichten.
Voorbeeld van zo'n situatie aub. Ik kom niet vaak in Rotterdam, wel in Amsterdam, en stad die nog eerder gebouwd is, en daar bestaat dit probleem niet. Dus ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ummm dat is alsvolgt....
In Rotterdam is het als volgt : de stad is ooit ontworpen en gebouwt in het jaar 1950 voor een x aantal autos , maar ze hebben het niet goed geplant , de groei van het aantal autos is geexplodeerd, waardoor de voetgangers en fietsers en kinderen allemaal massaal de klos zijn,,,
Ja, haha. Maar sowieso niet als het op verkeer aankomt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is rotterdam he, het is veiliger in istanbul of cairo.
half die fucking stad is een voorbeeld ha haquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voorbeeld van zo'n situatie aub. Ik kom niet vaak in Rotterdam, wel in Amsterdam, en stad die nog eerder gebouwd is, en daar bestaat dit probleem niet. Dus ik ben erg benieuwd.
Ah, je hebt geen voorbeeld dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
half die fucking stad is een voorbeeld ha ha
het werkt anders,,,, fietsers die meestal kinderen zijn of mensen zonder geld voor een auto,,, die hebben in de media weinig stem,,, dus, ergo , hoor je er nooit veel over, de massa zit lekker veilig in de auto , en de auto fungeert als een harnas, de mensen rijden met het plezier ware het een ritje in een botsauto,,,quote:
Bomen op de stoep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef pionnetje het volgende:
maar ze hebben het niet goed geplant ,
Gast..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het werkt anders,,,, fietsers die meestal kinderen zijn of mensen zonder geld voor een auto,,, die hebben in de media weinig stem,,, dus, ergo , hoor je er nooit veel over, de massa zit lekker veilig in de auto , en de auto fungeert als een harnas, de mensen rijden met het plezier ware het een ritje in een botsauto,,,
pfff voorbeeld...?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Gast..
Ik heb een auto en 2 fietsen. Doe het alle 2. Ben een paar weken terug nog uit Basel (Zwitserland) terug naar huis gefietst. Verder doe ik ook aan hardlopen (ook in de stad) en merk nooit iets van die enorme gevaarlijkheid waar jij het hier over hebt. Doe nu eens een concreet voorbeeld
Jezus Christus wat ben jij dom zeg. Voorrang hebben is voorrang nemen. Het is knettergevaarlijk als je op een gelijkwaardig kruispunt aankomt en er komt iemand van rechts, die dan op jou gaat staan wachten. Denk je dat je voorlangs mag, bedenkt diegene van rechts zich ook ineens en geeft ook gas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff voorbeeld...?
kijk het begint al met de eerste regel van je theorie halen, een regel die knotsgek is,,, namelijk : voorrang hebben, betekend voorrang moeten nemen,
en ik? slaag dus in theorie NOOIT voor mn theorie,,, want als ik een fietser zie die over wil steken,, dan zegt mijn karakter : ik wil die persoon graag voorrang geven , ook al heeft hij/zij het niet...
Je bent dus gewoon zelf gevaarlijk. Niet de weg/infrastructuur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff voorbeeld...?
kijk het begint al met de eerste regel van je theorie halen, een regel die knotsgek is,,, namelijk : voorrang hebben, betekend voorrang moeten nemen,
en ik? slaag dus in theorie NOOIT voor mn theorie,,, want als ik een fietser zie die over wil steken,, dan zegt mijn karakter : ik wil die persoon graag voorrang geven , ook al heeft hij/zij het niet...
jaaaaa hooor daliijk over 20 jaar heb jij een fucking dochter van 9 die geschept word door een auto,,,,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezus Christus wat ben jij dom zeg. Voorrang hebben is voorrang nemen. Het is knettergevaarlijk als je op een gelijkwaardig kruispunt aankomt en er komt iemand van rechts, die dan op jou gaat staan wachten. Denk je dat je voorlangs mag, bedenkt diegene van rechts zich ook ineens en geeft ook gas.
Echt een heel stuk gevaarlijker dan wanneer je je als verkeersdeelnemer voorspelbaar gedraagt. Daar draait het om in het verkeer. Voorspelbaarheid (en daarmee veiligheid). En als jouw karakter iets anders zegt, dan hoor je duidelijk niet in het verkeer thuis..
Ben je niet goed wijs ofzo? Als ik een dochter van 9 heb dan hoort die niet alleen op straat rond te lopen. En dan al helemaal niet over te steken als het licht op rood staat. Zo simpel werkt het. Rood = niet oversteken. Groen = doorrijden. En zo werken voorrangsregels ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jaaaaa hooor daliijk over 20 jaar heb jij een fucking dochter van 9 die geschept word door een auto,,,,
jaaaa, nee, hooor, zegt de automobilist, ik had toch echt voorang hoor, stoplicht stond op groen,,, nix aan de hand hoor,,,
je overschat je ouderschap een beetjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben je niet goed wijs ofzo? Als ik een dochter van 9 heb dan hoort die niet alleen op straat rond te lopen. En dan al helemaal niet over te steken als het licht op rood staat. Zo simpel werkt het. Rood = niet oversteken. Groen = doorrijden. En zo werken voorrangsregels ook.
En lees mijn verhaal van daarnet nog eens en reageer eens inhoudelijk in plaats van die domme geblèr.
Een groen verkeerslicht geeft een weggebruiker niet het recht om een aanrijding te veroorzaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jaaaaa hooor daliijk over 20 jaar heb jij een fucking dochter van 9 die geschept word door een auto,,,,
jaaaa, nee, hooor, zegt de automobilist, ik had toch echt voorang hoor, stoplicht stond op groen,,, nix aan de hand hoor,,,
Luxeprobleem, next!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef pionnetje het volgende:
Ten tweede heb je een kleine maar wel aanwezige groep van mensen met straatvrees, en die moeten met een kloppen hart en met zweet op hun voorhoofd op de straat fietsen
Mensen met straatvrees zijn bang voor een straat denk je? Echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef pionnetje het volgende:
...
Ten tweede heb je een kleine maar wel aanwezige groep van mensen met straatvrees, en die moeten met een kloppen hart en met zweet op hun voorhoofd op de straat fietsen, en voor mijn part zouden die mensen ook wel een pasje mogen krijgen met een ontheffing om op de stoep te fietsen, wel met 5 km per uur natuurlijk , maar ik heb er geen last van,
...
? Het is toch gelul dat TS loopt te schreeuwen dat de verkeersregels achterlijk zijn omdat er ongelukken kunnen gebeuren? Die verkeerslichten zijn er voor bedoeld om dat juist te voorkomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je overschat je ouderschap een beetje
ja maar dan wel alleen 50 km per uur anders is het gevaarlijk voor de autos heyquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
En als je stoepvrees hebt, mag je dan op straat lopen?
onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
? Het is toch gelul dat TS loopt te schreeuwen dat de verkeersregels achterlijk zijn omdat er ongelukken kunnen gebeuren? Die verkeerslichten zijn er voor bedoeld om dat juist te voorkomen.
ik pak de fakkels, pak jij de hooivorken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Skv het volgende:
TS is een 45-jarige Partyflocker zonder kinderen. KLB / waarom gele kleurstof door kaas? ONZ / dromerige kinderen zijn uit
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef pionnetje het volgende:
Klinkt als een wets voorstel van een gek
oversteken rotterdam, kermis, botsautootjes, muntje in de auto gooien, lachen en gieren en brullen, botsen doet geen pijn, leuke muziek erbij, omaatjes die in GTA oversteken, 100 bonupunten bij het botsen,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Life2.0 het volgende:
beetje als jaywalking in de oe es of ey, beetje de autonome mens verbieden te gaan waar de nou eenmaal heen gaan, omdat ze zelf te labiel zijn uit te kijken
TS for Fok! President!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
Anarchie op de weg. Succes daarmee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onzin.
men maakt vele malen minder ongelukken wanneer die stoplichten niet altijd op rood staan, alleen in nederland ken je dat fenomeen en heeft tot gevolg dat men enkel op de lampjes let en dus gewoon domweg optrekt en helemaal verbaasd is als ze in de flank gereden worden~~~~
ts heeft volkomen gelijk; de autonome mens is veel efficienter dan de volgzame burger
Dus er zijn meer auto's dan gepland? Daar krijg je doorgaans files van en dat maakt het oversteken juist makkelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ummm dat is alsvolgt....
In Rotterdam is het als volgt : de stad is ooit ontworpen en gebouwt in het jaar 1950 voor een x aantal autos , maar ze hebben het niet goed geplant , de groei van het aantal autos is geexplodeerd, maar er is geen ruimte om stoepen breder te maken tenzij je hele rijen met huizen gaat slopen .....er is dus ruimte gebrek waardoor de voetgangers en fietsers en kinderen allemaal massaal de klos zijn,,,
niet iedereen is zo dom dat ie maar mensen aanrijd als er geen regel is die dat expliciet verbiedquote:
De theorie is niet meer dan dat. Als jij zakt voor de theorie omdat je het er niet mee eens bent en je niet beseft dat theorie en praktijk niet dezelfde zijn dan verdien je inderdaad nooit een rijbewijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff voorbeeld...?
Kunnen ze nieuwe users niet een postlimiet opleggen? Zoveel diarree in nog geen 24 uur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel nog tussen een paar deuren verder of een hangslotje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
49 deuren verder?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel nog tussen een paar deuren verder of een hangslotje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |