oversteken rotterdam, kermis, botsautootjes, muntje in de auto gooien, lachen en gieren en brullen, botsen doet geen pijn, leuke muziek erbij, omaatjes die in GTA oversteken, 100 bonupunten bij het botsen,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Life2.0 het volgende:
beetje als jaywalking in de oe es of ey, beetje de autonome mens verbieden te gaan waar de nou eenmaal heen gaan, omdat ze zelf te labiel zijn uit te kijken
TS for Fok! President!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jaaaaa hooor daliijk over 20 jaar heb jij een fucking dochter van 9 die geschept word door een auto,,,,
jaaaa, nee, hooor, zegt de automobilist, ik had toch echt voorang hoor, stoplicht stond op groen,,, nix aan de hand hoor,,,
Anarchie op de weg. Succes daarmee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onzin.
men maakt vele malen minder ongelukken wanneer die stoplichten niet altijd op rood staan, alleen in nederland ken je dat fenomeen en heeft tot gevolg dat men enkel op de lampjes let en dus gewoon domweg optrekt en helemaal verbaasd is als ze in de flank gereden worden~~~~
ts heeft volkomen gelijk; de autonome mens is veel efficienter dan de volgzame burger
Dus er zijn meer auto's dan gepland? Daar krijg je doorgaans files van en dat maakt het oversteken juist makkelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ummm dat is alsvolgt....
In Rotterdam is het als volgt : de stad is ooit ontworpen en gebouwt in het jaar 1950 voor een x aantal autos , maar ze hebben het niet goed geplant , de groei van het aantal autos is geexplodeerd, maar er is geen ruimte om stoepen breder te maken tenzij je hele rijen met huizen gaat slopen .....er is dus ruimte gebrek waardoor de voetgangers en fietsers en kinderen allemaal massaal de klos zijn,,,
niet iedereen is zo dom dat ie maar mensen aanrijd als er geen regel is die dat expliciet verbiedquote:
De theorie is niet meer dan dat. Als jij zakt voor de theorie omdat je het er niet mee eens bent en je niet beseft dat theorie en praktijk niet dezelfde zijn dan verdien je inderdaad nooit een rijbewijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff voorbeeld...?
kijk het begint al met de eerste regel van je theorie halen, een regel die knotsgek is,,, namelijk : voorrang hebben, betekend voorrang moeten nemen,
en ik? slaag dus in theorie NOOIT voor mn theorie,,, want als ik een fietser zie die over wil steken,, dan zegt mijn karakter : ik wil die persoon graag voorrang geven , ook al heeft hij/zij het niet...
Kunnen ze nieuwe users niet een postlimiet opleggen? Zoveel diarree in nog geen 24 uur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel nog tussen een paar deuren verder of een hangslotje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
49 deuren verder?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel nog tussen een paar deuren verder of een hangslotje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |