850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?quote:2011 – Opstootje voor stadion, Graafschap thuis
Voor de wedstrijd is er bij het stadion een korte, doch hevige, confrontatie tussen politie en supporters. Meerdere supporters worden veroordeeld, eentje wordt vrijgesproken. Momenteel hoger beroep.
850 jaar stadionverbod, vrijgesproken. Hoger beroep. Weer vrijgesproken, maar veroordeeld voor overtreden stadionverbod (dat in beginsel dus al ongeldig bleek te zijn...
gezamelijk voor de groep ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.
Misschien in totaliteit voor de groep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, zover had ik nog niet doorgedacht..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien in totaliteit voor de groep?
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
O ja, dat kruis leegvegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
En jij had als enige je scc al verlengd toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.
Het is jammer dat de meesten dit seizoen van vak zijn geruild. Stuk rustiger daar.
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zoiets, jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij had als enige je scc al verlengd toch?
ik ruik photoshopquote:
Damn..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.
En dus als die gelijk krijgt een straf krijgt vanwege het ontlopen van z'n stadionverbod. Mooie wereld zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Het lijkt FOK! wel als je door blijft klonen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Tering, was dat de rede van die overmacht aan ME?!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Dat was omdat er tot twee keer toe een hekje werd geforceerd van de gele zijde naar Z. Ook probeerde men die deur van de legioenzaal achterin (waardoor je ook bij Z komt) in te trappen. Dat daarom maar de hele gele zijde met flink geweld werd afgesloten was imo ook wel een beetje overdreven.
Die kale met broekriem toevallig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bakkal-flashbackquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kale met broekriem toevallig?
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het ook wel ironisch als je bedenkt dat er wekelijk hele flessen drank mee naar binnen gaan en er genoeg weg gerookt word om een coffeesjop mee te funden
Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.
dat is vaak niet te merkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.
De eerste 'we doen ons best, maar...' kwam daar alweer voorbij
Dat schijnt al in kannen en kruiken te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).
Maar hij is wel in onderhandeling met Utrecht toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |