SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Ik graaf gewoon in m'n geheugen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zal ik ook even de wikipagina van de Foo Fighters erbij houden. Kan ik ook random nummers posten
liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik moet altijd huilen als ik het luister
Al heb ik een meer emotionele band bij the Circle of Life van hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik moet altijd huilen als ik het luister
Zo moeilijk is het ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik graaf gewoon in m'n geheugen hoor
Niet als je vaak FF luistertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet
Mijn moeder ook altijd: "Ik word niet heel oud".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt zelf wel al die opmerkingen over dat hij er volgend jaar niet meer is
Foo Fighters Fan 'till I die jatogquote:
Dat doet mijn moeder nu al over het vliegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder ook altijd: "Ik word niet heel oud".
Mijn vader maakt ook altijd opmerkingen dat hij op zoek is naar een seniorenflatjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder nu al over het vliegen
`Ja als we gaan, gaan we met z`n alen''
Flikker opwe gaan helemaal niet
Mijn moeder ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Kiss The Rain is echt ontroerend.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt ook altijd opmerkingen dat hij op zoek is naar een seniorenflatje
Dubbele van mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al 2859 verschillende artiesten beluisterd.
Ik heb vaak genoeg bij zijn muziek gehuildquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kiss The Rain is echt ontroerend.Hierna ga ik deze opzetten.
Maakte net nog opmerking tegen mijn vader dat hij al 40 jaar dezelfde kleren draagt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel erg. Ik zei tegen m'n moeder: "Langzaamaan kleed je je steeds meer als een oud wijf". Maar ze kan het wel hebben.
Hallo festivalgangerquote:
richoliohalloquote:
Er stond ooit zo'n filmpje op youtube dat Eric Corton Best of You ging luchtdrummen in de studio, prachtig was dat. Jammer dat die er niet meer op staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
You know you make me breakouttttttttt
Wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slim vrouwtje zit er trouwens bij de Slimste Mens
quote:
quote:
quote:
Wat een hartverwarmend onthaalquote:
Laag plamuur of photoshop much?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Yiruma nog best leuk voor een Aziaat
Volgens mij heb ik die gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond ooit zo'n filmpje op youtube dat Eric Corton Best of You ging luchtdrummen in de studio, prachtig was dat. Jammer dat die er niet meer op staat.
Prima daar ook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een hartverwarmend onthaalHoe is het met jullie?
Ja goed, daar ook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een hartverwarmend onthaalHoe is het met jullie?
Interview met Josh Homme op Lowlands nog gezien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gezien
Of een fantastische huid. Zou me niets verbazen, aziaten kunnen alles.quote:
Nopequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Interview met Josh Homme op Lowlands nog gezien?
Ja godverdommequote:
Godverdomme.quote:
Het jammere van die plaatjes is altijd dat ik 99% al eens heb gezienquote:
Ook nog in andermans tentje geslapen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja godverdommeOnvergetelijk weekend gehad. Echt niet normaal.
Tjoempend naar de ratsmodee gegaan.
Vriendjes en vriendinnetjes gemaakt ook![]()
Muzikale hoogtepunt toch wel Flume.
Deze kende ik nog nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het jammere van die plaatjes is altijd dat ik 99% al eens heb gezien
quote:
Ik heb hem dezelfde dag dat dit is opgenomen nog zien spelen in platenzaak Concerto Amsterdam voor 40 manquote:
Va Pensiero van Nabuccoquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Victoria Koblenko weg bij Spuiten & Slikken
Dat programma kijk je toch alleen als je 12 bent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Victoria Koblenko weg bij Spuiten & Slikken
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook nog in andermans tentje geslapen?
Omdat ze niet bij het programma pastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Leuke intelligente vrouw
Baas is het hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem dezelfde dag dat dit is opgenomen nog zien spelen in platenzaak Concerto Amsterdam voor 40 man
Ik ben bijna 25 en kijk het nog met veel plezierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat programma kijk je toch alleen als je 12 bent?
Heb hem al 5 keer gezien, blijft geweldigquote:
Ik heel misschien als ik erlangs zap maar kijk op dat tijdstip vrijwel nooit tv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bijna 25 en kijk het nog met veel plezier
together PANGEAquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef richolio het volgende:
Nog leuke nieuwbakken artiesten die ik moet horen?
Ja toen zat Koblenko er dus ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen een keer Spuiten en Slikken gekeken toen Derksen er zat
Run the Jewelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef richolio het volgende:
Nog leuke nieuwbakken artiesten die ik moet horen?
Is Derksen daar geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen een keer Spuiten en Slikken gekeken toen Derksen er zat
Halloquote:
Week.quote:
Kijk, zo willen we het horen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Together Pangea is tofRun The Jewels gaat aardig hard.
Dit klinkt serieus vet.
Shit gaat aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
NWS / 'IS onthoofdt Amerikaanse journalist Foley'
Wutwut.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef richolio het volgende:
Zullen we een pathetisch tevens zoetelijk muziekavondje houden? Lekker huilen.
Gewoon even een slot regelen bij Radio 49. Kan iedereen hetzelfde luisteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef richolio het volgende:
Zullen we een pathetisch tevens zoetelijk muziekavondje houden? Lekker huilen.
Mijn god.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wutwut.
Dan moeten jullie allemaal luisteren als ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon even een slot regelen bij Radio 49. Kan iedereen hetzelfde luisteren.
Voor mij alweer een tijd terug dat ik daar gedraaid heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal luisteren als ik dat ga doen.
quote:
Wat draaide je dan zoal daar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij alweer een tijd terug dat ik daar gedraaid heb.
prachtclippie hoorquote:
Allerlei lekkere nummers die ik tegen kwam op het net, of een uitzending alleen nummers waarin Dave Grohl speelt, dat waren nog best veel verschillende bands trouwens.quote:
Ik ben alweer 3 dagen 21.quote:
Hij speelde toch in zo'n vaag bandje? Nirvana ofzo heette het?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allerlei lekkere nummers die ik tegen kwam op het net, of een uitzending alleen nummers waarin Dave Grohl speelt, dat waren nog best veel verschillende bands trouwens.
Ja, die ene die JR niet kent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij speelde toch in zo'n vaag bandje? Nirvana ofzo heette het?
GEFELICITEERD HEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
Oasis komt weer bij elkaar voor mijn verjaardag. Lief cadeau he.
Wat heb je dit keer gegeten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
pff was uit eten weer
waar zit die afvalkliniek van rene van der gijp
Prachtcompliment.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het een afknapper voor vrouwen op Tinder als ik ze beschuldig van necrofilie?
Toch nog iemand die aan je denkt.quote:
Je maakt me echt gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch nog iemand die aan je denkt.
Kreeg je om 10 over 12 snachts nog een berichtje van hem dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
Vorig jaar was de eerste die me feliciteerde mijn oud-geschiedenisdocent. Na echt tien minuten ofzo.
Tomatensoepie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je dit keer gegeten?
Zalm is echt teringlekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tomatensoepie.
Zalm.
Dat laatste was nog een hoop gedoe omdat ik even moest zorgen dat ze niet met wijn die shit bereidde
Lief he? Denk ik..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je om 10 over 12 snachts nog een berichtje van hem dan?
Hij heeft me al die jaren heel goed geholpen met piemel controleerdag vrijdagmiddag op school. Fijne docent was het, voelde mij op mijn gemak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Of feliciteerde hij je meteen maar met een `cadeautje''?
Ik vind het lekkerste als het op de huid gebakken is en beetje krokant is aan de ene kant dan en zacht aan de anderequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viel niet tegen moet ik eerlijk toegeven.
Ossenhaas bij de Argentijn man man man, nooit zulk lekker vlees gegetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was laatst in Gent en had daar ossenhaas, die was zo lekkerSteenbrugge Tripel erbij
in vergelijking met zalm wel jaquote:
was best lekker hoorquote:
Ik sla even over, heb die GTA drive by van hun gezienquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was best lekker hoor
duurde alleen teringlang om dat de kok eerst domme wittewijnsaus erop had gedonderd
gelijk afgesnauwd
Of ik hem niet toch met die saus wilde eten.quote:
Je ziet dus niks, alleen het onthoofde lichaam met het hoofd ernaast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sla even over, heb die GTA drive by van hun gezien
Waarom niet die saus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ik hem niet toch met die saus wilde eten.
Manmanman.
1000en apathische mensen zijn nu teleurgesteld;.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je ziet dus niks, alleen het onthoofde lichaam met het hoofd ernaast.
Omdat er alcohol in zit.quote:
Heb ik op dit moment ook geen behoefte aan. Was ook net zo gezellig in dit topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je ziet dus niks, alleen het onthoofde lichaam met het hoofd ernaast.
Ooh ben je nu zo streng tegen alcohol dat wist ik nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er alcohol in zit.
En nee, alcohol verdampt niet 100%.
Er mag geen serieus onderwerp aangesneden worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment ook geen behoefte aan. Was ook net zo gezellig in dit topic.
Misschien hadden we dan wel meer topshow gehad in dit topic rond een uur of 3.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ben je nu zo streng tegen alcohol dat wist ik niet
Aangesnedenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er mag geen serieus onderwerp aangesneden worden?
Erg knap van hemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ben je nu zo streng tegen alcohol dat wist ik niet
hebben we sowieso welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien hadden we dan wel meer topshow gehad in dit topic rond een uur of 3.
Die komt dus niettwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:01:12Vandaag in De #Telegraaf het echte en laatste nieuws over Samuel Eto'o. Komt hij wel of niet naar #Ajax ??? reageer retweet
R.I.V.quote:
Stijn gelooft er nu opeens in en in #Stinhowetrustquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:15 schreef JanCees het volgende:
Die komt dus niettwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:01:12Vandaag in De #Telegraaf het echte en laatste nieuws over Samuel Eto'o. Komt hij wel of niet naar #Ajax ??? reageer retweet
zwaar hahahah ik snap hem xdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
eto'o tegen guidetti
eto'o gaat het zwaar hebben topscoorder te worden
was leuke hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zwaar hahahah ik snap hem xd
Eto`o tegen Boulahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
eto'o tegen guidetti
eto'o gaat het zwaar hebben topscoorder te worden
door sigthorssonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eto'o gebroken been in de 1e klassieker
uhu Spaanse supercupquote:
Requiescat in pizza.quote:
zelfdequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
te veel voetbal gekeken laatste dagen
heb burnout
ik heb zelfs VS u20 women tegen Noord-Korea u20 gekeken
0-0.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het?
En waarom zo laat
Er zijn nog andere delen op de wereld waar ze ook voetbal willen kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit voor tijdstip voor voetbal dan.
en dat met zo'n miljoenenteamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
0-0.
Zeggen dat het gefixt is
Achterlijke kankerwedstrijd ook. Volgens mij heeft Real geen een keer op doel geschoten
Moeten die Spaanse kindertjes die daar heen gaan dan niet op tijd naar bed?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nog andere delen op de wereld waar ze ook voetbal willen kijken.
Als er toch geen bal aan is betwijfel ik dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nog andere delen op de wereld waar ze ook voetbal willen kijken.
Jij begrijpt duidelijk niet veel van voetbalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er toch geen bal aan is betwijfel ik dat.
Die hebben vakantie hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten die Spaanse kindertjes die daar heen gaan dan niet op tijd naar bed?
Klopt, ik begrijp het gewoon, niet veel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt duidelijk niet veel van voetbal
Het is alweer 1-1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een lelijke kutgoal van James. Maar dat maakt niet uit.
Nahquote:
welke bookiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Ins als een speler opgeeft wordt je inzet sowieso gevoid toch? Maakt niet uit op je wie je hebt ingezet
Unibetquote:
Lame hij had eerste set gewonnenquote:
thijs leest gewoon mee daar, ontwijkt expres alle voorspellingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga hier aan meedoen denk ik
http://www.wijzijnvoetbal(...)rij-doorbrekend.html
Hij is wel gevoidquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat maakt tennis wel extreem kut op sommige sites.
Ja, meteenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thijs leest gewoon mee daar, ontwijkt expres alle voorspellingen.
twitter:WijZijnVoetbal twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:35:44Het geheim van #Phoxy, nu te lezen op #Viinsider http://t.co/7ZatwfbbE2 @thijsslegers http://t.co/ADTC33HrXD reageer retweet
Ik verhuis naar WZV bij dezetwitter:thijsslegers twitterde op zondag 17-08-2014 om 08:46:04@WijZijnVoetbal hahaha goud! reageer retweet
Die kutselfiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:WijZijnVoetbal twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:35:44Het geheim van #Phoxy, nu te lezen op #Viinsider http://t.co/7ZatwfbbE2 @thijsslegers http://t.co/ADTC33HrXD reageer retweet
Ik verhuis naar WZV bij dezetwitter:thijsslegers twitterde op zondag 17-08-2014 om 08:46:04@WijZijnVoetbal hahaha goud! reageer retweet
hm?quote:
Jammer genoeg geen #Mikokoffie tweets meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:WijZijnVoetbal twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:35:44Het geheim van #Phoxy, nu te lezen op #Viinsider http://t.co/7ZatwfbbE2 @thijsslegers http://t.co/ADTC33HrXD reageer retweet
Heb het gevoel dat Thijsje geen nieuwtjes meer krijgt van Marcel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Thijs zichzelf gaan overschatten?
Ja, maar dat zou toch niet eerlijk zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
normaal staat een bet gewoon bij unibet als 1e set gespeeld is
Ja. Want hij heeft de wedstrijd verloren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou toch niet eerlijk zijn?
Stel je speelt Haase to win![]()
![]()
En hij heeft eerste set gewonnen en 2de set staat hij 4-0 voor. En hij geeft op.
Dan verlies je dus je bet.
Misschien zijn er wel geen nieuwtjes van Marcel tot zondagavond rond een uur of 8quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat Thijsje geen nieuwtjes meer krijgt van Marcel.
Als je moet gaan duiden is het mis.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo wordt er trouwens nog wel eens gefixed in die kuttoernooien
Valt mee. Vooral die lage ITF-toernooien enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo wordt er trouwens nog wel eens gefixed in die kuttoernooien
Zondag zal er vast uit het scoutingsrapport komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel geen nieuwtjes van Marcel tot zondagavond rond een uur of 8
Hm. Ja geen ideequote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Je hebt wel echt lucky geloof ik. Want elke site die ik zie zegt dat een bet op unibet staat na 1 set.
DM JR maar voor wat bijscholing in humorisme.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef Moass het volgende:
Naam: Moass
Leeftijd: 26
Religie = Atheïst
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Hoogst genoten opleiding: Nog nooit van een opleiding genoten, wel MBO afgerond
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: FC Knudde
Favoriete drankje: Spa rood, bier, whisky
Favoriete film: Platvoet en zijn vriendjes
Voorkeur muziekgenre: Schlager
Lievelingsdier: goudvis
Lievelingskleur: oranje
Politieke voorkeur: Rechtsaf
Hup Fc knuddequote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef Moass het volgende:
Naam: Moass
Leeftijd: 26
Religie = Atheïst
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Hoogst genoten opleiding: Nog nooit van een opleiding genoten, wel MBO afgerond
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: FC Knudde
Favoriete drankje: Spa rood, bier, whisky
Favoriete film: Platvoet en zijn vriendjes
Voorkeur muziekgenre: Schlager
Lievelingsdier: goudvis
Lievelingskleur: oranje
Politieke voorkeur: Rechtsaf
Ja ze kunnen de ziekte krijgen, is meteen teruggestortquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens unibet regels was dit nooit void geweest fok-it
Tegen mij zijn bookies nooit zo aardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze kunnen de ziekte krijgen, is meteen teruggestort
Vind jij JR grappig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DM JR maar voor wat bijscholing in humorisme.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen mij zijn bookies nooit zo aardig.
Nu ook weer een hoop gezeik voor een withdrawal.
JR doet mijn onderbroek vuil maken van het lachenquote:
geen grap, keiharde waarheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DM JR maar voor wat bijscholing in humorisme.
ik vind het echt niet leuk.quote:
Misschien cancelen ze die van mij ook welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het echt niet leuk.
al hele dag bezig om die withdrawal rond te krijgen
Wie is die dame rechts?quote:
#nooitmeermarathonbetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien cancelen ze die van mij ook wel
Zou ik wel fucking lame vinden
Nicolette Krul van Omroep Westquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is die dame rechts?
Zijn dochter?
Die is ziekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de aanwezigheid van ons brandend kaarslichtje LR.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
oh op het moment dat ik hier zit te klagen gooit marathonbet mijn withdrawal er door heen
bedankt marathonbet
Ik mocht niet klagen dit weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Was aardig veel zeker?
Toen ik een keer 2k wilde opnemen duurde het een week
Trusten stinhoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar word ik ziek van.
tot later ik ga slapen
dm maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mocht niet klagen dit weekend.
Verleden jaar wel ja.quote:
verlies gemaakt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden jaar wel ja.
Nu is het tie up loose ends
uhuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |