SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Ik graaf gewoon in m'n geheugen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zal ik ook even de wikipagina van de Foo Fighters erbij houden. Kan ik ook random nummers posten
liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik moet altijd huilen als ik het luister
Al heb ik een meer emotionele band bij the Circle of Life van hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik moet altijd huilen als ik het luister
Zo moeilijk is het ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik graaf gewoon in m'n geheugen hoor
Niet als je vaak FF luistertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet
Mijn moeder ook altijd: "Ik word niet heel oud".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt zelf wel al die opmerkingen over dat hij er volgend jaar niet meer is
Foo Fighters Fan 'till I die jatogquote:
Dat doet mijn moeder nu al over het vliegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder ook altijd: "Ik word niet heel oud".
Mijn vader maakt ook altijd opmerkingen dat hij op zoek is naar een seniorenflatjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder nu al over het vliegen
`Ja als we gaan, gaan we met z`n alen''
Flikker opwe gaan helemaal niet
Mijn moeder ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Kiss The Rain is echt ontroerend.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt ook altijd opmerkingen dat hij op zoek is naar een seniorenflatje
Dubbele van mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al 2859 verschillende artiesten beluisterd.
Ik heb vaak genoeg bij zijn muziek gehuildquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kiss The Rain is echt ontroerend.Hierna ga ik deze opzetten.
Maakte net nog opmerking tegen mijn vader dat hij al 40 jaar dezelfde kleren draagt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel erg. Ik zei tegen m'n moeder: "Langzaamaan kleed je je steeds meer als een oud wijf". Maar ze kan het wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |