Dan moeten jullie allemaal luisteren als ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon even een slot regelen bij Radio 49. Kan iedereen hetzelfde luisteren.
Voor mij alweer een tijd terug dat ik daar gedraaid heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal luisteren als ik dat ga doen.
quote:
Wat draaide je dan zoal daar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij alweer een tijd terug dat ik daar gedraaid heb.
prachtclippie hoorquote:
Allerlei lekkere nummers die ik tegen kwam op het net, of een uitzending alleen nummers waarin Dave Grohl speelt, dat waren nog best veel verschillende bands trouwens.quote:
Ik ben alweer 3 dagen 21.quote:
Hij speelde toch in zo'n vaag bandje? Nirvana ofzo heette het?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allerlei lekkere nummers die ik tegen kwam op het net, of een uitzending alleen nummers waarin Dave Grohl speelt, dat waren nog best veel verschillende bands trouwens.
Ja, die ene die JR niet kent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij speelde toch in zo'n vaag bandje? Nirvana ofzo heette het?
GEFELICITEERD HEquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
Oasis komt weer bij elkaar voor mijn verjaardag. Lief cadeau he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |