Wat heb je dit keer gegeten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
pff was uit eten weer
waar zit die afvalkliniek van rene van der gijp
Prachtcompliment.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het een afknapper voor vrouwen op Tinder als ik ze beschuldig van necrofilie?
Toch nog iemand die aan je denkt.quote:
Je maakt me echt gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch nog iemand die aan je denkt.
Kreeg je om 10 over 12 snachts nog een berichtje van hem dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
Vorig jaar was de eerste die me feliciteerde mijn oud-geschiedenisdocent. Na echt tien minuten ofzo.
Tomatensoepie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je dit keer gegeten?
Zalm is echt teringlekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tomatensoepie.
Zalm.
Dat laatste was nog een hoop gedoe omdat ik even moest zorgen dat ze niet met wijn die shit bereidde
Lief he? Denk ik..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je om 10 over 12 snachts nog een berichtje van hem dan?
Hij heeft me al die jaren heel goed geholpen met piemel controleerdag vrijdagmiddag op school. Fijne docent was het, voelde mij op mijn gemak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Of feliciteerde hij je meteen maar met een `cadeautje''?
Ik vind het lekkerste als het op de huid gebakken is en beetje krokant is aan de ene kant dan en zacht aan de anderequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viel niet tegen moet ik eerlijk toegeven.
Ossenhaas bij de Argentijn man man man, nooit zulk lekker vlees gegetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was laatst in Gent en had daar ossenhaas, die was zo lekkerSteenbrugge Tripel erbij
in vergelijking met zalm wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |