Jij ook al!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Paardlants het volgende:
Kan kloppen, ik wist dat die matras van jou was dus heb er over heen geplast
Wist niet zeker of jij het ook al had gedaanquote:
Is het van ganzen dons ofzo ik had eerst een kussen van dat spul stonk als de pest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Aberella het volgende:
Gisteren even een bazig matras gehaald bij het Zweedse warenhuis maar man man man wat een lucht komt er vanaf![]()
Ik kan de geur niet omschrijven maar ik krijg er enorme hoofdpijn van. Moet ik gvd alsnog het raam open zetten bij deze temperatuur.
Komt dit door het vacuüm verpakken?
Klacht: ranzige lucht van nieuw matras
Anti klacht: hij ligt wel top
Ja natuurlijk, je kent me toch! En van tevoren ook nog flink wat asperges gegeten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wist niet zeker of jij het ook al had gedaan
Sowieso raam open als je slaapt. Anders ruikt een varkensstal in de ochtend nog frisser dan je slaapkamer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Aberella het volgende:
Gisteren even een bazig matras gehaald bij het Zweedse warenhuis maar man man man wat een lucht komt er vanaf![]()
Ik kan de geur niet omschrijven maar ik krijg er enorme hoofdpijn van. Moet ik gvd alsnog het raam open zetten bij deze temperatuur.
Komt dit door het vacuüm verpakken?
Klacht: ranzige lucht van nieuw matras
Anti klacht: hij ligt wel top
Een luchtje is meestal een chemische samenstelling.quote:
Ja, mijn penis is ook chemisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Een luchtje is meestal een chemische samenstelling.
Tsjernobylulquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, mijn penis is ook chemisch.
pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb laatst een selfie gemaakt, toen ik een scheet liet.
Ventilatieroosters open. Mijn raam kan alleen half open geklapt waardoor ik bijna dood vries.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sowieso raam open als je slaapt. Anders ruikt een varkensstal in de ochtend nog frisser dan je slaapkamer.
Arme meid. Ga in een slaapzak liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ventilatieroosters open. Mijn raam kan alleen half open geklapt waardoor ik bijna dood vries.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |