Jij ook al!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Paardlants het volgende:
Kan kloppen, ik wist dat die matras van jou was dus heb er over heen geplast
Wist niet zeker of jij het ook al had gedaanquote:
Is het van ganzen dons ofzo ik had eerst een kussen van dat spul stonk als de pest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Aberella het volgende:
Gisteren even een bazig matras gehaald bij het Zweedse warenhuis maar man man man wat een lucht komt er vanaf![]()
Ik kan de geur niet omschrijven maar ik krijg er enorme hoofdpijn van. Moet ik gvd alsnog het raam open zetten bij deze temperatuur.
Komt dit door het vacuüm verpakken?
Klacht: ranzige lucht van nieuw matras
Anti klacht: hij ligt wel top
Ja natuurlijk, je kent me toch! En van tevoren ook nog flink wat asperges gegeten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wist niet zeker of jij het ook al had gedaan
Sowieso raam open als je slaapt. Anders ruikt een varkensstal in de ochtend nog frisser dan je slaapkamer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Aberella het volgende:
Gisteren even een bazig matras gehaald bij het Zweedse warenhuis maar man man man wat een lucht komt er vanaf![]()
Ik kan de geur niet omschrijven maar ik krijg er enorme hoofdpijn van. Moet ik gvd alsnog het raam open zetten bij deze temperatuur.
Komt dit door het vacuüm verpakken?
Klacht: ranzige lucht van nieuw matras
Anti klacht: hij ligt wel top
Een luchtje is meestal een chemische samenstelling.quote:
Ja, mijn penis is ook chemisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Een luchtje is meestal een chemische samenstelling.
Tsjernobylulquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, mijn penis is ook chemisch.
pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb laatst een selfie gemaakt, toen ik een scheet liet.
Ventilatieroosters open. Mijn raam kan alleen half open geklapt waardoor ik bijna dood vries.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sowieso raam open als je slaapt. Anders ruikt een varkensstal in de ochtend nog frisser dan je slaapkamer.
Arme meid. Ga in een slaapzak liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ventilatieroosters open. Mijn raam kan alleen half open geklapt waardoor ik bijna dood vries.
Tijdontspanner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef Moass het volgende:
[..]
hoe heb je die selfie gemaakt met losse handen? je speelt vals.
Is dit echt? Is dit wel allemaal veilig enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef trabant het volgende:
Die chinezen zijn als de dood dat er een torretje in de container meelift, dus gooien ze er een overdaad aan gif in. Eigenlijk is het vreemd dat de douane die gifcontainers überhaupt in het land toelaat.
Met als gevolg dat je een nieuw gekochte matras eerst een maand moet luchten eer je er veilig cq zonder koppijn op kunt slapen.
Vrouwen... Hier staat zelfs in de winter het raam open 's nachts. Heerlijk slapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ventilatieroosters open. Mijn raam kan alleen half open geklapt waardoor ik bijna dood vries.
Je houd van kou?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vrouwen... Hier staat zelfs in de winter het raam open 's nachts. Heerlijk slapen.
Nou ik vind het wel koud vandaag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doodvriezen van de kou in augustus_
Gewoon wat soda over je matras heen gooien in de ochtend en tegen de tijd dat je 's avonds weer naar bed gaat, opzuigen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef Aberella het volgende:
Is dit echt? Is dit wel allemaal veilig enzo?
Dat heb ik nooit ontkent, maar met een goede deken is het prima te doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel koud vandaag.
Yup dat klopt!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit ontkent, maar met een goede deken is het prima te doen
Herkenbaar in de auto. In de ochtend de verwarming aan en als de auto dan in de zon (welke zon?) heeft gestaan dan mag de airco weer aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup dat klopt!
Irritant dat ik gisteren nog de airco aanhad en vandaag ik eigenlijk de verwarming aan wil doen.
Haha en dan lekker lang wachten tot het koud is en dan kun je vaak weer uitstappen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar in de auto. In de ochtend de verwarming aan en als de auto dan in de zon (welke zon?) heeft gestaan dan mag de airco weer aan
Sport jij in de nacht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:46 schreef Pharkus het volgende:
Ach na een paar nachtjes flink sporten is de normale geur van opgedroogde lichaamssappen wel terug.
In de winter, als een ijsbeer ijs schijt, dan is het koud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel koud vandaag.
Ja dan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
In de winter, als een ijsbeer ijs schijt, dan is het koud.
Ja, dat is echt, nee, dat is niet allemaal veilig, vooral niet voor degenen die de hele dag niks anders doen dan containers openmaken en lossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Is dit echt? Is dit wel allemaal veilig enzo?
Klopt geen wonder dat we al dat gifgas van assad hebben ''vernietigd'' we hebben schone lakens nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef Psy-freak het volgende:
ze spuiten de verpakking vol met Sarin gas
Dit is een grapje tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:17 schreef Werkman het volgende:
Ik heb een keer een tweedehands matras gekocht waarop een bevalling was uitgevoerd.
Gewoon geflipt, no problem.
Ik zou niet naar een hotel gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch![]()
Al was er geen bevalling op uitgevoerd dan vind ik het nog ranzig een tweedehands matras te kopen.
Maar hij was in de aanbieding schat!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Al was er geen bevalling op uitgevoerd dan vind ik het nog ranzig een tweedehands matras te kopen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Paardlants het volgende:
Kan kloppen, ik wist dat die matras van jou was dus heb er over heen geplast
Jullie zijn tegenwoordig niks meer gewend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Tevens verwekt, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:56 schreef trabant het volgende:
Ik ben eens na het stappen gecrasht bij een maat en de volgende ochtend vroeg ik hem of het wel eens bij hem was opgekomen die stokoude doorgelegen twijfelmatras (drie stukken van ± 140x70) in naam van mijn rug en het menselijk welzijn in het algemeen te vernieuwen.
Hij was ineens heel sentimenteel: "Ik ben op deze matras geboren."
Jij neukt natuurlijk liever buiten de slaapkamer omdat je in bed hoofdpijn krijgt.quote:
Daar heeft die hoofdpijn niks mee te maken, scheelt weer een wasje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef trabant het volgende:
[..]
Jij neukt natuurlijk liever buiten de slaapkamer omdat je in bed hoofdpijn krijgt.
Ben jij er zo ééntje die na iedere neukpartij de lakens verschoont?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Daar heeft die hoofdpijn niks mee te maken, scheelt weer een wasje.
Ben je gek, straks ruikt mijn vriend het.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:15 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ben jij er zo ééntje die na iedere neukpartij de lakens verschoont?
Ik laat het altijd juist een paar dagen er in trekken, die geur van seks is een goede stimulans bij de volgende neukpartij.![]()
Alleen de eckte eckte hebben datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hij is vast gevuld met eendenveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |