SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar heb je wel gelijk in, dat is nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht maar beter ook. Als ik niet oppas heb ik straks enkel oog voor Nicki. Dat heb jij al een keer moeten meemaken.
Laten we als compromis eerst maar eens naar de C. Ronaldo film gaan bij het uitkomen ervan. Hij spande zijn spieren niet voor niks extra aan tijdens de CL-finale
Wat een overdaad aan kermissen overigens![]()
http://kermisdata.nl/?Provincie=Noord-Holland
Ik wil binnenkort ook een andere laptop maar ik kots op windows 8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ook een nieuwe laptop gekocht + bluetooth speakers. Wel ff wennen hoor dat Windows 8
Is windows 8 fijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ook een nieuwe laptop gekocht + bluetooth speakers. Wel ff wennen hoor dat Windows 8
Wel even wennen maar als je op een gegeven moment weet waar alles zit dan valt het best mee. Heb gelukkig wel een soort 'ouderwets' Start menu erbij zitten om alle programma's mee te kunnen vinden.quote:
Die van mij welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Heeft een laptop ook bluetooth? Nee zeker
Vandaar ook die speaker? Want ik vind het wel tof zo'n speaker (huidige boxen zijn toch niet helemaal lekker meer) maar dan moet ik hem wel met de laptop kunnen verbindenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaar ook die speaker? Want ik vind het wel tof zo'n speaker (huidige boxen zijn toch niet helemaal lekker meer) maar dan moet ik hem wel met de laptop kunnen verbinden
Hmm toch maar eens overwegen om er één bij te kopen. Maar ik ben iemand die wel een goede wil dus ik koop dan geen goedkopequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja iddmaar tegenwoordig beschikken de meeste nieuwe laptops wel over bluetooth.
Je hebt van die speakers die gewoon uit één geheel bestaat, zo'n één wil ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die speakers van mij hebben wel een stroomkabel en een kabel om beide speakers mee te verbinden
http://www.mediamarkt.nl/(...)5582.html?langId=-11quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens overwegen om er één bij te kopen. Maar ik ben iemand die wel een goede wil dus ik koop dan geen goedkopeWelke heb jij gekocht?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)5582.html?langId=-11
Deze heb ik gekocht
Waarom?quote:
Zin inquote:
Oké.quote:
Ziet er ook wel goed uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/(...)1019.html?langId=-11 Deze lijkt mij wel wat
Sorry.quote:
Je blijft morgen de hele dag in bed liggen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
100 normale squats, 100 narrow squats en een paar back kick squats
Geen ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wie had deze UI ook alweer?
[ afbeelding ]
Geen boeiend persoon want ik ken diegene nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net een newb tegen die hem heeft gejat.quote:
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je blijft morgen de hele dag in bed liggen?
Is van voor jouw tijd op FOK! ik schat zo 2010.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen boeiend persoon want ik ken diegene niet
Wie is dat in jouw UI eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam net een newb tegen die hem heeft gejat.
Ach zag gisteren ook iemand met een UI van mij, en laatst ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam net een newb tegen die hem heeft gejat.
Serieuze vraag?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat in jouw UI eigenlijk?
Dat is lang terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd op FOK! ik schat zo 2010.
gogosweden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Voequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen boeiend persoon want ik ken diegene niet
Dave Grohl (van Nirvana en tegenwoordig Foo Fighters)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor wel maar weet niet
Neequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dave Grohl (van Nirvana en tegenwoordig Foo Fighters)
Het was maar een gok. Hij komt me wel bekend voor. Echt een user die je vaak ziet.quote:
Ooh vandaar dat ik diegene niet ken, weet vrij weinig van muziek af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dave Grohl (van Nirvana en tegenwoordig Foo Fighters)
Je kent Nirvana en Foo Fighters niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat ik diegene niet ken, weet vrij weinig van muziek af.
Ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet zoveel met hem
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent Nirvana en Foo Fighters niet?
Ja, waarom niet? Je moet het heel erg bont wil ik je niet aardig vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Dagoduck mij nu nog wel aardig vind
Omdat ik net tegen LB zei dat ik niet zoveel met Dave Grohl hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Je moet het heel erg bont wil ik je niet aardig vinden.
Kerel ...quote:
Dat kan toch? Is geen reden om iemand niet aardig te vinden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik net tegen LB zei dat ik niet zoveel met Dave Grohl heb
Iedereen kent Nirvana wel. En Foo Fighters is ook best populair en veel gedraaid op radio's. Maar Nirvana niet kennen geloof ik echt niet, sorryquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan toch? Is geen reden om iemand niet aardig te vinden!
Je zou je niet echt hoeven te verdiepen om Nirvana te kennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdiep me nooit zo in muziek, is dat heel erg dan?
Dat kan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen kent Nirvana wel. En Foo Fighters is ook best populair en veel gedraaid op radio's. Maar Nirvana niet kennen geloof ik echt niet, sorry
Ja.quote:
quote:
Dus je kent Nirvana.quote:
Quote ik even mezelf:quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Al heb je een schurfthekel aan muziek zoals Nirvana, iedereen kent het!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niet van naam, ken het nummer wel
quote:
Ooh dus tong80 zit in die band.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
En dit logo ken je ook niet?
[ afbeelding ]
xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus tong80 zit in die band.
Geen wonder dat ik die band niet wil kennen
She had a moist vaginaquote:
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ken je Pink Floyd, Black Sabbath enz wel?
BLACK SABBATHquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Nee ken ik echt niet, misschien wel paar nummers hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorry
Pas op , die zanger eet duivenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Het is Fikkie.quote:
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas op , die zanger eet duiven
Neequote:
even luisterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
Paranoid is nog bekender denk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoedingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
u aving a giggle m8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En neukt dieren on stagequote:
Onzinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoeding
Fuckie.quote:
Meest bekende ja.quote:
Interviews kijken van Ozzy Osbourne voor je je mening erover geeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders van maken
SOrry ik het las het verkeerdquote:
Hoezo?quote:
Die is dik geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En neukt dieren on stage
Ohnee dat is Marilyn Manson
Nuchter of stoned?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Interviews kijken van Ozzy Osbourne voor je je mening erover geeft
Heel soms. Maar hij is nu aan het uitrusten van Sziget.quote:
Ik maakte namelijk geen grapje. Ok ik verdrijf het een beetje maar mijn vader liet me al van kleins of aan dat soort muziek horenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Die drumsQueens of the Stone Age - A Song For The Dead
k thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel soms. Maar hij is nu aan het uitrusten van Sziget.
Ja, dat soort muziek luisterde mijn ouders nooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maakte namelijk geen grapje. Ok ik verdrijf het een beetje maar mijn vader liet me al van kleins of aan dat soort muziek horen
Goed om te horen. War Pigs is ook niet hun bekendste nummer hoor, zoek idd Paranoid ook eens op. Is ook een super bekend nummer van Black Sabbathquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
iron man ken ik wel, dat andere nummer niet
Hier altijd the Eaglesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat soort muziek luisterde mijn ouders nooit.
Hier in huis was het meer Michael Jackson, Madonna, The Cranberries, U2, Alannis Morisette.
Alleen The Eagles?quote:
Of ehh ALL ABOARD THE CRAZY TRAIN!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om te horen. War Pigs is ook niet hun bekendste nummer hoor, zoek idd Paranoid ook eens op. Is ook een super bekend nummer van Black Sabbath
Die is van Ozzy zelf dacht ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ehh ALL ABOARD THE CRAZY TRAIN!!!!!!!!!!!!!
Woonde je op een boerderij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn ouders luisterden alleen bagger
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader vond Toto enz ook geweldig
quote:
Yep.quote:
Dire Straits - Dire Straits draai ik nog wel eens, lekkere plaat is dat.quote:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Mijn moeder daar in tegen luistert alleen maar Nederlandstalige meuk
Tegen wie moesten ze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer 1000 kansen , uitslag zeg ik niet.
Was weer spektakel
Jij hebt ook echt totaal geen inhoud behalve als het over voetbal gaat volgens mij he?quote:
PowerLoungen weet alles van Probleemwijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen inhoud behalve als het over voetbal gaat volgens mij he?
Komt nog welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen inhoud behalve als het over voetbal gaat volgens mij he?
Ja, geen inhoud dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PowerLoungen weet alles van Probleemwijken
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?quote:
Fijn dat we het daar in ieder geval over eens zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Zal die echt uitkomen dan?
Je bent zelf een overdaad.
Luister dit. Ook een stukje muziek opvoeding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?
Je praat over meer onderwerpen dan voetbalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?
Vond ik vroegâh vet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Within Temptation is trouwens wel echt goeie muziek van Nederlandse bodem.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar JR je hebt wel een goede smaak
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereldquote:
Kan niet altijd over voetbal gaan hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je praat over meer onderwerpen dan voetbal
Dat bedoel ik meer
Samen met een aantal DJ's van onsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereld
Die heb ik nog gezien vorige week.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Within Temptation is trouwens wel echt goeie muziek van Nederlandse bodem.
Beste dj`s ter wereld komen wel uit Nederland jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met een aantal DJ's van onsZoals Afrojack
Stond 2 jaar terug op de mainstage van Hellfest. Ik was best verrast. In het buitenland zijn ze veel groter dan in Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereld
Jaquote:
luister dit nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luister dit. Ook een stukje muziek opvoeding.
En Armin van Buuren, Hardwell, Tiësto...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met een aantal DJ's van onsZoals Afrojack
Tiesto is wel beetje in de luwte aan het komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Armin van Buuren, Hardwell, Tiësto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |