BLACK SABBATHquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ken je Pink Floyd, Black Sabbath enz wel?
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Nee ken ik echt niet, misschien wel paar nummers hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorry
Pas op , die zanger eet duivenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Het is Fikkie.quote:
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ken je Pink Floyd, Black Sabbath enz wel?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas op , die zanger eet duiven
Neequote:
even luisterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
Paranoid is nog bekender denk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoedingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
u aving a giggle m8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En neukt dieren on stagequote:
Onzinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoeding
Fuckie.quote:
Meest bekende ja.quote:
Interviews kijken van Ozzy Osbourne voor je je mening erover geeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders van maken
SOrry ik het las het verkeerdquote:
Hoezo?quote:
Die is dik geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En neukt dieren on stage
Ohnee dat is Marilyn Manson
Nuchter of stoned?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Interviews kijken van Ozzy Osbourne voor je je mening erover geeft
Heel soms. Maar hij is nu aan het uitrusten van Sziget.quote:
Ik maakte namelijk geen grapje. Ok ik verdrijf het een beetje maar mijn vader liet me al van kleins of aan dat soort muziek horenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Die drumsQueens of the Stone Age - A Song For The Dead
k thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel soms. Maar hij is nu aan het uitrusten van Sziget.
Ja, dat soort muziek luisterde mijn ouders nooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maakte namelijk geen grapje. Ok ik verdrijf het een beetje maar mijn vader liet me al van kleins of aan dat soort muziek horen
Goed om te horen. War Pigs is ook niet hun bekendste nummer hoor, zoek idd Paranoid ook eens op. Is ook een super bekend nummer van Black Sabbathquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
iron man ken ik wel, dat andere nummer niet
Hier altijd the Eaglesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat soort muziek luisterde mijn ouders nooit.
Hier in huis was het meer Michael Jackson, Madonna, The Cranberries, U2, Alannis Morisette.
Alleen The Eagles?quote:
Of ehh ALL ABOARD THE CRAZY TRAIN!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om te horen. War Pigs is ook niet hun bekendste nummer hoor, zoek idd Paranoid ook eens op. Is ook een super bekend nummer van Black Sabbath
Die is van Ozzy zelf dacht ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ehh ALL ABOARD THE CRAZY TRAIN!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |