BLACK SABBATHquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ken je Pink Floyd, Black Sabbath enz wel?
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Nee ken ik echt niet, misschien wel paar nummers hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit van Black Sabbath gehoord? Ik moet even huilen sorry
Pas op , die zanger eet duivenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pink Floyd wel, al kwam ik van de week pas erachter welk nummer van die band was (en dat het een band was en geen solo zanger)
Black Sabbath echt nooit van gehoord
quote:
Het is Fikkie.quote:
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ken je Pink Floyd, Black Sabbath enz wel?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas op , die zanger eet duiven
Neequote:
even luisterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
Paranoid is nog bekender denk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
En dit nummer kent echt iedereen wel JR, jij ook denk ik:
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoedingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is minder raar nooit van Black Sabbath gehoord te hebben dna van Nirvana hoor
u aving a giggle m8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En neukt dieren on stagequote:
Onzinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muziek zoals Pink Floyd en Black Sabbath hoorde gewoon bij mijn opvoeding
Fuckie.quote:
Meest bekende ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |