SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar heb je wel gelijk in, dat is nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht maar beter ook. Als ik niet oppas heb ik straks enkel oog voor Nicki. Dat heb jij al een keer moeten meemaken.
Laten we als compromis eerst maar eens naar de C. Ronaldo film gaan bij het uitkomen ervan. Hij spande zijn spieren niet voor niks extra aan tijdens de CL-finale
Wat een overdaad aan kermissen overigens![]()
http://kermisdata.nl/?Provincie=Noord-Holland
Ik wil binnenkort ook een andere laptop maar ik kots op windows 8quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ook een nieuwe laptop gekocht + bluetooth speakers. Wel ff wennen hoor dat Windows 8
Is windows 8 fijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ook een nieuwe laptop gekocht + bluetooth speakers. Wel ff wennen hoor dat Windows 8
Wel even wennen maar als je op een gegeven moment weet waar alles zit dan valt het best mee. Heb gelukkig wel een soort 'ouderwets' Start menu erbij zitten om alle programma's mee te kunnen vinden.quote:
Die van mij welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Heeft een laptop ook bluetooth? Nee zeker
Vandaar ook die speaker? Want ik vind het wel tof zo'n speaker (huidige boxen zijn toch niet helemaal lekker meer) maar dan moet ik hem wel met de laptop kunnen verbindenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaar ook die speaker? Want ik vind het wel tof zo'n speaker (huidige boxen zijn toch niet helemaal lekker meer) maar dan moet ik hem wel met de laptop kunnen verbinden
Hmm toch maar eens overwegen om er één bij te kopen. Maar ik ben iemand die wel een goede wil dus ik koop dan geen goedkopequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja iddmaar tegenwoordig beschikken de meeste nieuwe laptops wel over bluetooth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |