PowerLoungen weet alles van Probleemwijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen inhoud behalve als het over voetbal gaat volgens mij he?
Komt nog welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen inhoud behalve als het over voetbal gaat volgens mij he?
Ja, geen inhoud dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PowerLoungen weet alles van Probleemwijken
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?quote:
Fijn dat we het daar in ieder geval over eens zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Zal die echt uitkomen dan?
Je bent zelf een overdaad.
Luister dit. Ook een stukje muziek opvoeding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?
Je praat over meer onderwerpen dan voetbalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik wel genoeg inhoud dan volgens jou nu ik mijn gebrek aan kennis van muziek heb laten blijken?
Vond ik vroegâh vet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Within Temptation is trouwens wel echt goeie muziek van Nederlandse bodem.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar JR je hebt wel een goede smaak
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereldquote:
Kan niet altijd over voetbal gaan hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je praat over meer onderwerpen dan voetbal
Dat bedoel ik meer
Samen met een aantal DJ's van onsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereld
Die heb ik nog gezien vorige week.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Within Temptation is trouwens wel echt goeie muziek van Nederlandse bodem.
Beste dj`s ter wereld komen wel uit Nederland jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met een aantal DJ's van onsZoals Afrojack
Stond 2 jaar terug op de mainstage van Hellfest. Ik was best verrast. In het buitenland zijn ze veel groter dan in Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 van de bekendste Nederlandse artiesten over heel de wereld
Jaquote:
luister dit nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luister dit. Ook een stukje muziek opvoeding.
En Armin van Buuren, Hardwell, Tiësto...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met een aantal DJ's van onsZoals Afrojack
Tiesto is wel beetje in de luwte aan het komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Armin van Buuren, Hardwell, Tiësto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |